eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › D/56/2023 - Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/56/2023 - Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/799614

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

D/56/2023 - Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a20d5aa6-2d33-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051074/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 [6] Materiały biurowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie, w części może być finansowane z różnych programów - pełna lista znajduje się w SWZ

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331545

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/56/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 109756,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ

2. Dostawa przedmiotu zamówienia rozumiana jest jako działanie Wykonawcy polegające na sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 4.1. SWZ (dalej jako Zamówienie).

3. Zamawiający nie zawsze będzie zamawiał wszystkie pozycje z załącznika nr 1.1. Może on złożyć Zamówienie tylko na wybrane pozycje, nie zawsze te same, nie zawsze w takiej samej ilości lub konfiguracji.

4. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 3.3. SWZ, określa: datę Zamówienia, rodzaj i ilość asortymentu, cenę asortymentu (zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą), miejsce dostawy, imię i nazwisko oraz nr telefonu osoby do kontaktu w sprawie konkretnego Zamówienia

5. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do miejsca (pomieszczenia) wskazanego w Zamówieniu przez Zamawiającego.

6. Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających jego uszkodzeniu podczas transportu.

7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.

8. Odpowiednio do części nr 1: Z uwagi na brak możliwości przewidzenia zakupu konkretnych ilości papieru biurowego wyspecyfikowanych w opisach przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.1. do SWZ), Zamawiający wskazał po jednej sztuce każdego z produktów. W toku realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, Zamawiający, zastrzega sobie prawo do składania zamówień na większą ilość niż wyspecyfikowana przez Zamawiającego lub niezakupienia danej pozycji w ogóle, lecz szacuje, iż dokona zakupu wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 1.1. do SWZ w co najmniej 70 % wartości na jaką zostanie zawarta umowa w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania (zgodnie ze wskazaniem w pkt. 18.12. SWZ).

9. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – sukcesywnie w ciągu dziewięciu [ 9 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 4.3 SWZ.

10. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie:
- mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ)
lub
- w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.
lub
- gdy pozostała kwota środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia; mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.
11. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, po każdym bieżącym zamówieniu Zamawiającego, w terminie maksymalnie czternastu [ 14 ] dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
12. Termin realizacji Zamówienia o którym mowa w pkt. 4.3 SWZ, liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną Zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.3 – 3.5 SWZ.
13. Termin wskazany w pkt. 4.3 SWZ jest terminem maksymalnym na realizację zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin realizacji zamówień stanowiących przedmiot zamówienia, co zostało określone w kryterium oceny ofert – patrz pkt. 19.2.2. SWZ. Nie dopuszcza się wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji (dostarczenia) sukcesywnych zamówień krótszego niż dwa [ 2 ] dni robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego.
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2. do SWZ

2. Dostawa przedmiotu zamówienia rozumiana jest jako działanie Wykonawcy polegające na sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 4.1. SWZ (dalej jako Zamówienie).

3. Zamawiający nie zawsze będzie zamawiał wszystkie pozycje z załącznika nr 1.2. Może on złożyć Zamówienie tylko na wybrane pozycje, nie zawsze te same, nie zawsze w takiej samej ilości lub konfiguracji.

4. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 3.3. SWZ, określa: datę Zamówienia, rodzaj i ilość asortymentu, cenę asortymentu (zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą), miejsce dostawy, imię i nazwisko oraz nr telefonu osoby do kontaktu w sprawie konkretnego Zamówienia

5. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do miejsca (pomieszczenia) wskazanego w Zamówieniu przez Zamawiającego.

6. Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających jego uszkodzeniu podczas transportu.

7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.

8. Odpowiednio do części nr 2: Z uwagi na brak możliwości przewidzenia zakupu konkretnych ilości materiałów biurowych wyspecyfikowanych w opisach przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.2. do SWZ), Zamawiający wskazał po jednej sztuce każdego z produktów. W toku realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, Zamawiający, zastrzega sobie prawo do składania zamówień na większą ilość niż wyspecyfikowana przez Zamawiającego lub niezakupienia danej pozycji w ogóle, lecz szacuje, iż dokona zakupu wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 1.2. do SWZ w co najmniej 70 % wartości na jaką zostanie zawarta umowa w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania (zgodnie ze wskazaniem w pkt. 18.12. SWZ).

9. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – sukcesywnie w ciągu dziewięciu [ 9 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 4.3 SWZ.

10. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie:
- mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ)
lub
- w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.
lub
- gdy pozostała kwota środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia; mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.
11. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, po każdym bieżącym zamówieniu Zamawiającego, w terminie maksymalnie czternastu [ 14 ] dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
12. Termin realizacji Zamówienia o którym mowa w pkt. 4.3 SWZ, liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną Zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.3 – 3.5 SWZ.
13. Termin wskazany w pkt. 4.3 SWZ jest terminem maksymalnym na realizację zamówienia. Wykonawca w ofercie może określić krótszy termin realizacji zamówień stanowiących przedmiot zamówienia, co zostało określone w kryterium oceny ofert – patrz pkt. 19.2.2. SWZ. Nie dopuszcza się wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji (dostarczenia) sukcesywnych zamówień krótszego niż dwa [ 2 ] dni robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2477,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2477,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2477,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artim Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 754-118-60-89

7.3.3) Ulica: Ul. Oleska 121

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-231

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4432,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4432,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4432,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artim Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 754-118-60-89

7.3.3) Ulica: Ul. Oleska 121

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-231

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.