Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306959/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pompowni przeciwpożarowej z odcinkiem sieci wodociągowej do celów p.poż. na terenie Niskoemisyjnej Strefy Ekonomicznej w Międzyrzeczu Dolnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasienica 159
1.5.2.) Miejscowość: Jasienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334726200
1.5.8.) Numer faksu: 334726262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,133113,6c039c89a45cfb276c3ab053dd047bec.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pompowni przeciwpożarowej z odcinkiem sieci wodociągowej do celów p.poż. na terenie Niskoemisyjnej Strefy Ekonomicznej w Międzyrzeczu Dolnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-516cc90a-2178-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025128/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa pompowni przeciwpożarowej z odcinkiem sieci wodociągowej do celów p.poż. na terenie Niskoemisyjnej Strefy Ekonomicznej w Międzyrzeczu Dolnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1706328,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Budowa pompowni przeciwpożarowej z odcinkiem sieci wodociągowej do celów p.poż. na terenie Niskoemisyjnej Strefy Ekonomicznej w Międzyrzeczu Dolnym
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę obiektu budowlanego,
2) budowę instalacji zewnętrznych na terenie obiektów komunalnych SNSE,
3) budowę nowego przyłącza elektrycznego,
4) budowę instalacji technologicznych,
5) budowę wewnętrznej instalacji elektrycznej.
6) zorganizowanie zaplecza budowy z zasilaniem elektrycznym z układem pomiarowym wewnętrznym – podlicznik, zasilaniem z istniejącego PPE – rozdzielnica na terenie
dz. nr 104/26 (przy pompowni ścieków),
7) wypompowanie z podziemnego zbiornika wody w celu umożliwienia włączenia się
z kolektorami wodnymi pompowni,
8) napełnienie zbiornika wodą z sieci wodociągowej /poniesienie kosztów pobranej wody z sieci / lub w przypadku okresu deszczowego z przelewu od strony kanalizacji deszczowej,
9) wykonanie rysunku profilu poprzecznego przejścia sieci wodociągowej (węzeł W4-W5) przez pas drogowy drogi publicznej „ul. Strefowa” z uwzględnieniem głębokości posadowienia istniejącej infrastruktury w celu bezpiecznego – bezkolizyjnego wykonania przejścia – przewiertu,
10) bieżące pompowanie wody z wykopów w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych przy robotach zimnych,
11) przebudowę / przekładkę istniejącego odcinka odwadniającego – przelew PCV Ø300 mm
ze zbiornika podziemnego z działki nr 104/46 na działkę nr 104/26.
1.2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ i niżej wymienionych załącznikach do SWZ, tj.:
− dokumentacji projektowej (obejmującej projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego, projekty branżowe), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż - załącznik nr 6 do SWZ.
− przedmiarach robót pełniących funkcję pomocniczą - załącznik nr 5 do SWZ,
− projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ
1.3. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262300-4 - Betonowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2449000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2520486,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2449000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych, Inwestycyjnych i BHP "SPIŻBUD" Hieronim Spiżewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070796941
7.3.3) Ulica: Goleszowska 15/24
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-308
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2449000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.