Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00337132/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Oświetlenie przejść dla pieszych szt. 6 z podziałem na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świebodzin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.swiebodzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swiebodzin.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6582341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oświetlenie przejść dla pieszych szt. 6 z podziałem na 3 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d252fcd2-29ef-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012521/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Oświetlenie przejść dla pieszych 6 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337132/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. - Zadanie 1 – Budowa oświetlenia przejść dla pieszych na ulicy Zachodniej dz. nr 196 i na ulicy Konarskiego dz. nr 413/2 w Świebodzinie, w ramach zadania: „Oświetlenie przejść dla pieszych szt. 6”. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę „AMPER” Firma Usługowo – Handlowa ul. Słodowa 1, 64-200 Wolsztyn, na które w dniu 10.03.2022 r. dokonano zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych pn. „Przebudowa pasa drogowego polegająca na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych w m. Świebodzin ul. Zachodnia” oraz „Przebudowa pasa drogowego polegająca na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych w m. Świebodzin ul. Konarskiego”W ramach zadania wykonane zostaną następujące roboty budowlane:
- budowie linii kablowej do zasilania oświetlenia przejść dla pieszych,
- Montażu słupów oświetleniowych,
- Montażu wysięgników do montażu opraw oświetleniowych,
- Montażu opraw dedykowanych do oświetlenia przejść dla pieszych,
- Wykonanie badań i pomiarów instalacji,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 55216,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. - Zadanie 2 – Budowa oświetlenia przejść dla pieszych na ulicy Łużyckiej dz. nr 330 w Świebodzinie i w miejscowości Lubinicko dz. nr 25/7 i 40/2, w ramach zadania: „Oświetlenie przejść dla pieszych szt. 6”. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę „AMPER” Firma Usługowo – Handlowa ul. Słodowa 1, 64-200 Wolsztyn, na które w dniu 10.03.2022 r. dokonanow Starostwie Powiatowym w Świebodzinie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych pn. „Przebudowa pasa drogowego polegająca na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych w m. Świebodzin ul. Łużycka” oraz zgłoszenia w dniu 30.03.2022 r. do Wojewody Lubuskiego zamiaru przebudowy drogi wojewódzkiej nr 303 polegającej na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych w m. Lubinicko.
W ramach zadania wykonane zostaną następujące roboty budowlane:
- budowie linii kablowej do zasilania oświetlenia przejść dla pieszych,
- Montażu słupów oświetleniowych,
- Montażu wysięgników do montażu opraw oświetleniowych,
- Montażu opraw dedykowanych do oświetlenia przejść dla pieszych,
- Wykonanie badań i pomiarów instalacji,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 51697,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. - Zadanie 3 – Budowa oświetlenia przejść dla pieszych na ulicy Sukienniczej dz. nr 122/3 i na ul. Konarskiego - Łukowej dz. nr 63/6 i 57 w Świebodzinie, w ramach zadania: „Oświetlenie przejść dla pieszych szt. 6”. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę „AMPER” Firma Usługowo – Handlowa ul. Słodowa 1, 64-200 Wolsztyn, na które w dniu 10.03.2022 r. dokonano w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych pn. „Przebudowa pasa drogowego polegająca na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych w m. Świebodzin ul. Sukiennicza” oraz „Przebudowa pasa drogowego polegająca na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych w m. Świebodzin ul. Konarskiego - Łukowa”.W ramach zadania wykonane zostaną następujące roboty budowlane:
- budowie linii kablowej do zasilania oświetlenia przejść dla pieszych,
- Montażu słupów oświetleniowych,
- Montażu wysięgników do montażu opraw oświetleniowych,
- Montażu opraw dedykowanych do oświetlenia przejść dla pieszych,
- Wykonanie badań i pomiarów instalacji,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 71201,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty (67 773,00 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (39 975,00 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty (63 468,00 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (37 515,00 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55473,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87499,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55473,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Projektowania i Wykonawstwa Instalacji Elektrycznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 210103683
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 9
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55473,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Usługi ochrony mienia 2024-2025 z podziałem na Zadania
- Budowa skateparku na dz. nr 588/24 przy ul. Słonecznej/Wschodniej w m. Świebodzin
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.