Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00307952/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku OSP w Brzeziu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłów 56
1.5.2.) Miejscowość: Pawłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14
1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inweswtycje@pawlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6342e9e-9813-40ba-86cd-bbf2919e27e41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku OSP w Brzeziu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6342e9e-9813-40ba-86cd-bbf2919e27e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004920/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont budynku OSP w Brzeziu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307952
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGKiP.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie części pomieszczeń budynku OSP w Brzeziu, zlokalizowanego na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów nr 243, 244 położonych w msc. Brzezie.
Istniejący obiekt to budynek użyteczności publicznej, piętrowy, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej. W budynku w chwili obecnej znajduje się instalacja elektryczna, c.o., gazowa oraz wod.- kan.
Zakres remontu obejmuje:
Pomieszczenie 10 – garaż (obniżenie posadzki ok. 20cm: skucie istniejącej. Wykonanie nowych warstw podbudowy, ułożenie odwodnienia z wyprowadzeniem na zewnątrz na teren zielony, wykonanie posadzki przemysłowej, rozbiórka ściany gr. 21cm, osadzenie IPE 200 x 2, wykonanie odciągu spalin, tynkowanie, malowanie, oświetlenie, przerobienie bramy, wymiana drzwi między 10 a 9, demontaż sufitu podwieszanego w części między rozebraną ścianą a ścianą zewnętrzną).
Pomieszczenie 9 – kotłownia – szatnia (skucie istniejących płytek, ułożenie nowych płytek podłogowych lub posadzki przemysłowej, rozbiórka ściany gr. 19cm i 15cm, wykonanie nowych ścian murowanych 12cm, tynkowanie, malowanie, oświetlenie, montaż drzwi 2 szt., przeniesienie 2 grzejników, demontaż sufitu podwieszanego i wykonanie nowego z płyt g-k).
Pomieszczenia 5 i 6 – WC z przedsionkiem (demontaż pisuaru, przeniesienie umywalki, wykonanie wpięcia pod pralkę, tynkowanie, malowanie, oświetlenie, skucie i ułożenie płytek na podłodze i ścianach, wymiana armatury na nową).
Pomieszczenie 1 – świetlica (skucie istniejących płytek, ułożenie nowych płytek podłogowych, roboty naprawcze tynków, malowanie, oświetlenie, demontaż sufitu podwieszanego i wykonanie nowego z płyt g-k).
Dodatkowo na zewnątrz – obniżenie kostki przy wjeździe do garażu max. 10cm na długości 5,0m, wykonanie niecki na terenie zielonym w celu zatrzymania wyprowadzonej wody.
Zakres robót: roboty rozbiórkowe ścian działowych na parterze, wykonanie ścianek działowych na parterze, osadzenie nadproża stalowego, roboty instalacyjne, roboty wykończeniowe.
Kolejność realizacji: remont pomieszczenia garażu a następnie pozostałych pomieszczeń.
2. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót. Stanowią one integralną część niniejszej SWZ.
3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz warunkami zawartymi w SWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie się wykonawcy ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w tym także uwarunkowaniami jego wykonania.
Termin wizji lokalnej każdy z Wykonawców powinien ustalić indywidualnie z osobami wskazanymi do kontaktu w SWZ mając na uwadze, że wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego i w terminach ustalonych z wyprzedzeniem. Wizja lokalna może odbyć się wyłącznie przed przewidzianym terminem składania ofert. Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (wzór protokołu stanowi załącznik do SWZ).
Koszt odbycia wizji lokalnej (związany z dojazdem na miejsce, użyciem własnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialność za interpretację treści uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponoszą sami Wykonawcy.
Brak udziału w wizji lokalnej Wykonawcy skutkuje odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
5. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej.
6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276606,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276606,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276606,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): M-BUD Zbigniew Odrzywolski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: RS-BAU Rafał Sikora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631598033
7.3.4) Miejscowość: Występa 45A, gm. Łączna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-140
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276606,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PAWŁÓW
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Poprawa gospodarki ściekowej na terenie Aglomeracji Pawłów"
- Zwiększenie jakości infrastruktury wodociągowej w gm. Pawłów
- Remont drogi dojazdowej w msc Nieczulice, dz. nr ewid. 66, w km 0+000 do km 0+998
więcej: przetargi PAWŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





