eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZelówDowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Zelów w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Zelów w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Zelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446341000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84c08d68-27a1-4e01-bf73-5c5ddf67f373

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Zelów w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c08d68-27a1-4e01-bf73-5c5ddf67f373

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042719/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Zelów w okresie od 1 września 2025r. do 26 czerwca 2026r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318015

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.33.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR I - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 2 w Zelowie.

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Zelów w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r. i sprzedaż na rzecz Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających do dowozu uczniów do powyższych placówek oświatowych.
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów upoważniających, uprawnionych uczniów i dzieci do korzystania z usługi dowozu na danej części zamówienia. Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli Wykonawca może wymagać przedstawienia przez ucznia dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny jest ważny na jeden miesiąc od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Bilety dostarcza Wykonawca na swój koszt do Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia mieszczącym się w Urzędzie Miejskim w Zelowie. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o Uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 380 z późn. zm.) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art. 5 ust.1. Na bilety miesięczne będące przedmiotem zamówienia obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. Jako cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wskazać w Formularzu Oferty cenę po uwzględnieniu ulg ustawowych oraz cenę biletu miesięcznego normalnego dla uczniów 5-letnich.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli oraz ich odwiezienia zgodnie z wykazem tras. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli jak i z powrotem wynosi 308 i jest to przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r., podana według stanu w miesiącu czerwcu 2025 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. Podana ilość dowożonych uczniów, może zwiększyć się lub zmniejszyć.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Faktyczne godziny odjazdów autobusów po zajęciach Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. Zestawienie dojazdów uczniów do szkól stanowi załącznik nr 4. Zamawiający będzie informował każdorazowo za pośrednictwem korespondencji e-mail co najmniej około 28 dnia każdego miesiąca przed rozpoczęciem nowego miesiąca o ilości biletów w danym miesiącu dla danej trasy. Zmiany liczby uczniów w stosunku do sumy biletów wskazanych w ofercie nie mogą być większe niż 10% ceny ofertowej brutto.
3) W myśl art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737 z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dzieci do szkół. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom miejsca siedzące w autokarze dodatkowo poza kierowcą i opiekunem.
4) Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras przewozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. 2024 r. poz. 1802 z późn. zm.) sprawdził osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca), w odpowiednich rejestrach. Na dowód tego Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania zadania tj. przed 1 września 2025 r. i na każde żądanie Zamawiającego złoży stosowne oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym i nie są karane, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba była karana Wykonawca nie zatrudni jej.
6) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli
i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci.
7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują autobusami posiadającymi ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilości zapewniającej uczniom miejsca siedzące oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a. ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) tj. ukończone 21 lat, o ile uzyskał kwalifikację wstępną, ważne prawo jazdy kat. D, posiadają ważne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokształcania dla kierowców.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 60244,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR II - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 4 w Zelowie.

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Zelów w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r. i sprzedaż na rzecz Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających do dowozu uczniów do powyższych placówek oświatowych.
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów upoważniających, uprawnionych uczniów i dzieci do korzystania z usługi dowozu na danej części zamówienia. Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli Wykonawca może wymagać przedstawienia przez ucznia dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny jest ważny na jeden miesiąc od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Bilety dostarcza Wykonawca na swój koszt do Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia mieszczącym się w Urzędzie Miejskim w Zelowie. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o Uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 380 z późn. zm.) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art. 5 ust.1. Na bilety miesięczne będące przedmiotem zamówienia obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. Jako cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wskazać w Formularzu Oferty cenę po uwzględnieniu ulg ustawowych oraz cenę biletu miesięcznego normalnego dla uczniów 5-letnich.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli oraz ich odwiezienia zgodnie z wykazem tras. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli jak i z powrotem wynosi 308 i jest to przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r., podana według stanu w miesiącu czerwcu 2025 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. Podana ilość dowożonych uczniów, może zwiększyć się lub zmniejszyć.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Faktyczne godziny odjazdów autobusów po zajęciach Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. Zestawienie dojazdów uczniów do szkól stanowi załącznik nr 4. Zamawiający będzie informował każdorazowo za pośrednictwem korespondencji e-mail co najmniej około 28 dnia każdego miesiąca przed rozpoczęciem nowego miesiąca o ilości biletów w danym miesiącu dla danej trasy. Zmiany liczby uczniów w stosunku do sumy biletów wskazanych w ofercie nie mogą być większe niż 10% ceny ofertowej brutto.
3) W myśl art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737 z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dzieci do szkół. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom miejsca siedzące w autokarze dodatkowo poza kierowcą i opiekunem.
4) Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras przewozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. 2024 r. poz. 1802 z późn. zm.) sprawdził osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca), w odpowiednich rejestrach. Na dowód tego Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania zadania tj. przed 1 września 2025 r. i na każde żądanie Zamawiającego złoży stosowne oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym i nie są karane, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba była karana Wykonawca nie zatrudni jej.
6) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli
i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci.
7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują autobusami posiadającymi ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilości zapewniającej uczniom miejsca siedzące oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a. ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) tj. ukończone 21 lat, o ile uzyskał kwalifikację wstępną, ważne prawo jazdy kat. D, posiadają ważne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokształcania dla kierowców.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 58000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR III - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wygiełzowie.

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Zelów w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r. i sprzedaż na rzecz Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających do dowozu uczniów do powyższych placówek oświatowych.
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów upoważniających, uprawnionych uczniów i dzieci do korzystania z usługi dowozu na danej części zamówienia. Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli Wykonawca może wymagać przedstawienia przez ucznia dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny jest ważny na jeden miesiąc od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Bilety dostarcza Wykonawca na swój koszt do Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia mieszczącym się w Urzędzie Miejskim w Zelowie. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o Uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 380 z późn. zm.) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art. 5 ust.1. Na bilety miesięczne będące przedmiotem zamówienia obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. Jako cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wskazać w Formularzu Oferty cenę po uwzględnieniu ulg ustawowych oraz cenę biletu miesięcznego normalnego dla uczniów 5-letnich.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli oraz ich odwiezienia zgodnie z wykazem tras. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli jak i z powrotem wynosi 308 i jest to przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r., podana według stanu w miesiącu czerwcu 2025 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. Podana ilość dowożonych uczniów, może zwiększyć się lub zmniejszyć.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Faktyczne godziny odjazdów autobusów po zajęciach Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. Zestawienie dojazdów uczniów do szkól stanowi załącznik nr 4. Zamawiający będzie informował każdorazowo za pośrednictwem korespondencji e-mail co najmniej około 28 dnia każdego miesiąca przed rozpoczęciem nowego miesiąca o ilości biletów w danym miesiącu dla danej trasy. Zmiany liczby uczniów w stosunku do sumy biletów wskazanych w ofercie nie mogą być większe niż 10% ceny ofertowej brutto.
3) W myśl art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737 z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dzieci do szkół. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom miejsca siedzące w autokarze dodatkowo poza kierowcą i opiekunem.
4) Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras przewozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. 2024 r. poz. 1802 z późn. zm.) sprawdził osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca), w odpowiednich rejestrach. Na dowód tego Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania zadania tj. przed 1 września 2025 r. i na każde żądanie Zamawiającego złoży stosowne oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym i nie są karane, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba była karana Wykonawca nie zatrudni jej.
6) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli
i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci.
7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują autobusami posiadającymi ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilości zapewniającej uczniom miejsca siedzące oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a. ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) tj. ukończone 21 lat, o ile uzyskał kwalifikację wstępną, ważne prawo jazdy kat. D, posiadają ważne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokształcania dla kierowców.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 164100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR IV – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kociszewie.

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Zelów w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r. i sprzedaż na rzecz Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających do dowozu uczniów do powyższych placówek oświatowych.
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów upoważniających, uprawnionych uczniów i dzieci do korzystania z usługi dowozu na danej części zamówienia. Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli Wykonawca może wymagać przedstawienia przez ucznia dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny jest ważny na jeden miesiąc od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Bilety dostarcza Wykonawca na swój koszt do Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia mieszczącym się w Urzędzie Miejskim w Zelowie. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o Uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 380 z późn. zm.) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art. 5 ust.1. Na bilety miesięczne będące przedmiotem zamówienia obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. Jako cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wskazać w Formularzu Oferty cenę po uwzględnieniu ulg ustawowych oraz cenę biletu miesięcznego normalnego dla uczniów 5-letnich.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli oraz ich odwiezienia zgodnie z wykazem tras. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli jak i z powrotem wynosi 308 i jest to przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r., podana według stanu w miesiącu czerwcu 2025 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. Podana ilość dowożonych uczniów, może zwiększyć się lub zmniejszyć.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Faktyczne godziny odjazdów autobusów po zajęciach Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. Zestawienie dojazdów uczniów do szkól stanowi załącznik nr 4. Zamawiający będzie informował każdorazowo za pośrednictwem korespondencji e-mail co najmniej około 28 dnia każdego miesiąca przed rozpoczęciem nowego miesiąca o ilości biletów w danym miesiącu dla danej trasy. Zmiany liczby uczniów w stosunku do sumy biletów wskazanych w ofercie nie mogą być większe niż 10% ceny ofertowej brutto.
3) W myśl art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737 z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dzieci do szkół. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom miejsca siedzące w autokarze dodatkowo poza kierowcą i opiekunem.
4) Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras przewozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. 2024 r. poz. 1802 z późn. zm.) sprawdził osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca), w odpowiednich rejestrach. Na dowód tego Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania zadania tj. przed 1 września 2025 r. i na każde żądanie Zamawiającego złoży stosowne oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym i nie są karane, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba była karana Wykonawca nie zatrudni jej.
6) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli
i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci.
7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują autobusami posiadającymi ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilości zapewniającej uczniom miejsca siedzące oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a. ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) tj. ukończone 21 lat, o ile uzyskał kwalifikację wstępną, ważne prawo jazdy kat. D, posiadają ważne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokształcania dla kierowców.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 131600,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR V - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łobudzicach z Filią w Bujnach Szlacheckich.

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Zelów w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r. i sprzedaż na rzecz Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających do dowozu uczniów do powyższych placówek oświatowych.
1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów upoważniających, uprawnionych uczniów i dzieci do korzystania z usługi dowozu na danej części zamówienia. Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli Wykonawca może wymagać przedstawienia przez ucznia dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny jest ważny na jeden miesiąc od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Bilety dostarcza Wykonawca na swój koszt do Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia mieszczącym się w Urzędzie Miejskim w Zelowie. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o Uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 380 z późn. zm.) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art. 5 ust.1. Na bilety miesięczne będące przedmiotem zamówienia obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. Jako cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wskazać w Formularzu Oferty cenę po uwzględnieniu ulg ustawowych oraz cenę biletu miesięcznego normalnego dla uczniów 5-letnich.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli oraz ich odwiezienia zgodnie z wykazem tras. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli jak i z powrotem wynosi 308 i jest to przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r., podana według stanu w miesiącu czerwcu 2025 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. Podana ilość dowożonych uczniów, może zwiększyć się lub zmniejszyć.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Faktyczne godziny odjazdów autobusów po zajęciach Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. Zestawienie dojazdów uczniów do szkól stanowi załącznik nr 4. Zamawiający będzie informował każdorazowo za pośrednictwem korespondencji e-mail co najmniej około 28 dnia każdego miesiąca przed rozpoczęciem nowego miesiąca o ilości biletów w danym miesiącu dla danej trasy. Zmiany liczby uczniów w stosunku do sumy biletów wskazanych w ofercie nie mogą być większe niż 10% ceny ofertowej brutto.
3) W myśl art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737 z późn. zm.) obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dzieci do szkół. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom miejsca siedzące w autokarze dodatkowo poza kierowcą i opiekunem.
4) Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras przewozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. 2024 r. poz. 1802 z późn. zm.) sprawdził osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca), w odpowiednich rejestrach. Na dowód tego Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania zadania tj. przed 1 września 2025 r. i na każde żądanie Zamawiającego złoży stosowne oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym i nie są karane, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba była karana Wykonawca nie zatrudni jej.
6) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli
i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci.
7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują autobusami posiadającymi ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilości zapewniającej uczniom miejsca siedzące oraz prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a. ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) tj. ukończone 21 lat, o ile uzyskał kwalifikację wstępną, ważne prawo jazdy kat. D, posiadają ważne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokształcania dla kierowców.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 66000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87412,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bełchatowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7690502199

7.3.3) Ulica: Niedyszyna 40

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53955,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78764,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53955,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOKARCZYK Sławomir Tokarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7691006947

7.3.3) Ulica: Sędziejowice Kolonia 10E lok.1

7.3.4) Miejscowość: Sędziejowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-160

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53955,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110058,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169646,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151208,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bełchatowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7690502199

7.3.3) Ulica: Niedyszyna 40

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151208,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118658,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161791,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118658,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bełchatowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7690502199

7.3.3) Ulica: Niedyszyna 40

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118658,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81977,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bełchatowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7690502199

7.3.3) Ulica: Niedyszyna 40

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.