eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ¦wiadczenie us³ug pocztowych



Og³oszenie z dnia 2022-10-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT NOWOTARSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893138

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Wstydliwego 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nowotarski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-293070d1-4f7d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00399222

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029319/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Us³ugi pocztowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ, ¶rodków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ oferta
Wykonawcy) odbywa siê przez stronê internetow± postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski. 2. Internetowa strona postêpowania (platforma
zakupowa)dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. 3.
Komunikacja za po¶rednictwem internetowej platformy zakupowej jest bezp³atna. 4. W przypadku
braku dostêpno¶ci strony internetowej postêpowania (platformy zakupowej), np. z powodu awarii,
komunikacja mo¿e odbywaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej (nie dotyczy przesy³ania ofert).5.
Wykonawca sk³ada, w szczególno¶ci o¶wiadczenia, dokumenty, podmiotowe ¶rodki dowodowe lub
inne informacje na wezwanie Zamawiaj±cego za po¶rednictwem internetowej strony postêpowania, z
wykorzystaniem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. 6. Ofertê, wraz z wymaganymi
dokumentami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania z wykorzystaniem
dedykowanego formularza sk³adania oferty, zgodnie z postanowieniami zawartymi w rozdziale XI. 7.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji
przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania (platformy
zakupowej) poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”, po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.8. Zaleca siê aby Wykonawca
sprawdza³ komunikaty i wiadomo¶ci przes³ane przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio na internetowej
stronie postêpowania, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do
folderu SPAM.9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez internetow± stronê postêpowania (platformê
zakupow±) stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotarski z siedzib± w Nowym Targu pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Boles³awa Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, tel.: (18) 26 61 300;
-kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu mo¿liwy jest pod adresem: iod@nowotarski.pl, pod siedzib±: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Boles³awa Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ;
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Us³ugi pocztowe, znak: ZA.272.38.2022, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1;
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustaw± Pzp”;
-Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Natomiast w przypadku projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków zewnêtrznych m. in. ze ¶rodków Unii Europejskiej dokumenty przechowywane s± zgodnie z wytycznymi programu/projektu;
-obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZA.272.38.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 625000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± nastêpuj±ce us³ugi: ¶wiadczenie us³ug pocztowych
w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania, zwrotu przesy³ek pocztowych oraz ¶wiadczenie us³ug kurierskich dla Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ przedmiotowego
postêpowania.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu
punktów za kryteria: cena i wsparcie techniczne, uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w
postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej:Wykonawca powinien posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej
w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych w obrocie
krajowym i zagranicznym zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej
ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji –
w przypadku oferty sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. Chyba, ¿e Wykonawca wska¿e
dostêpno¶æ tego dokumentu w formie elektronicznej pod okre¶lonym adresem internetowym
ogólnodostêpnej i bezp³atnej bazy danych i Zamawiaj±cy mo¿e pobraæ go samodzielnie z tej bazy
danych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie wymagane

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie wymagane

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku,wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Wszelkie dok³adne informacje dotycz±ce sk³adania oferty przez
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zawiera SWZ, w
szczególno¶ci rozdzia³ XVII SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy szczegó³owo opisany jest w za³±czniku pn.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z wymaganymi dokumentami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania (platformy zakupowej): https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-27 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Projektowane postanowienia umowy/wytyczne do umowy o udzielenie zamówienia
publicznego stanowi± za³±cznik
nr 5 do SWZ.
2. Na ofertê sk³adaj± siê dokumenty wymienione w SWZ.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o
których mowa w art. 95 ustawy Pzp zosta³y zawarte w rozdziale XIX SWZ.
4. ¦rodki ochrony prawnej przewidziane s± w dzialeIX ustawy Prawo zamówieñ
publicznych oraz w rozdziale XXV SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.