Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00378373/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYGŁUSZENIE SALI GIMNASTYCZNEJ W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 7 W WARSZAWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 7
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146807382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szadkowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-493
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 6388991
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.ruzik@zsp7.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp7.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/dbfobemowo.pl/public/postepowanie?postepowanie=335654731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYGŁUSZENIE SALI GIMNASTYCZNEJ W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 7 W WARSZAWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10f00c5d-4490-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00218682/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 WYGŁUSZENIE SALI GIMNASTYCZNEJ W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 7 W WARSZAWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378373/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP7/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) W zakresie prac znajdują się m.in. montaż systemu paneli akustycznych na bazie płyt z prasowanej wełny kamiennej na 3 ścianach sali gimnastycznej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
- STWiORB (załącznik nr 7A, 7B, 7C do SWZ)
- przedmiar (załącznik nr 8 do SWZ)
- projekt (załącznik nr 9 do SWZ)
- raport z pomiaru czasu pogłosu w sali gimnastycznej (załącznik nr 10 do SWZ)
3) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:
- organizacja i zagospodarowanie terenu wykonywania prac, w tym uprzątnięcie po zakończeniu prac,
- zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich,
- zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699), w tym wywóz odpadów do utylizacji/recyklingu/składowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45432210-9 - Wykładanie ścian
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wdrożenie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu związanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencję, w tym ich przekazywaniem do organów właściwych miejscowo i rzeczowo
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej RTG
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Dostawa i montaż stolarki aluminiowej dla inwestycji "Przebudowa budynku Uczelni PANS w Chełmie przy ul. Wojsławicka 8B"
- 2- Kompleksowy remont dachów wraz z ich modernizacją
- cz. 1 - Remont sanitariatów w Komendzie 26 WOG Zegrze, cz. 2 - Remont pomieszczeń budynku 103 w kompleksie k-986 Rembertów, cz. 3 - Remont budynku 7 na terenie Składu Komorowo
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik - III Etap oraz remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Słodków Drugi Gmina Kraśnik
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Oddziale ZUS w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.