eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaDOSTAWA I MONTAŻ WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI



Ogłoszenie z dnia 2025-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY MIEJSKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851736920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: FLORIS 16

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6153600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spmzozwbochni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodnia-floris.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-297b38d2-f0e8-4c2f-b1aa-30eb30dcfb51

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA I MONTAŻ WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-297b38d2-f0e8-4c2f-b1aa-30eb30dcfb51

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00300617/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA I MONTAŻ WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej poprzez zakup specjalistycznego sprzętu przez SPZOZ w Bochni”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/D/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Demontaż i utylizację istniejącego dźwigu,
b) Dostawę, montaż i uruchomienie nowego dźwigu osobowego o udźwigu 630kg,
c) Wykonanie niezbędnych robót budowlanych - obrobienie otworów drzwiowych po montażu nowych drzwi za pomocą blachy nierdzewnej,
d) Dostawanie do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie z ustawą z dn. 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom z szczególnymi potrzebami,
e) dokonanie pozytywnego odbioru technicznego urządzenia dźwigowego przez Urząd Dozoru Technicznego,
f) skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego z przekazanymi Zamawiającemu niezbędnych dokumentów,
g) uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie windy wg dyspozycji Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń

51511100-8 - Usługi instalowania urządzeń wyciągowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276381 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204180 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Colorex Lift Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783050915

7.3.3) Ulica: Łuczanowicka 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-766

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.