Ogłoszenie z dnia 2025-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300632/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00303921/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00309279/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY MIEJSKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851736920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: FLORIS 16
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6153600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spmzozwbochni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodnia-floris.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-297b38d2-f0e8-4c2f-b1aa-30eb30dcfb511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA I MONTAŻ WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-297b38d2-f0e8-4c2f-b1aa-30eb30dcfb51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00300617/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA I MONTAŻ WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej poprzez zakup specjalistycznego sprzętu przez SPZOZ w Bochni”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/D/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Demontaż i utylizację istniejącego dźwigu,
b) Dostawę, montaż i uruchomienie nowego dźwigu osobowego o udźwigu 630kg,
c) Wykonanie niezbędnych robót budowlanych - obrobienie otworów drzwiowych po montażu nowych drzwi za pomocą blachy nierdzewnej,
d) Dostawanie do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie z ustawą z dn. 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom z szczególnymi potrzebami,
e) dokonanie pozytywnego odbioru technicznego urządzenia dźwigowego przez Urząd Dozoru Technicznego,
f) skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego z przekazanymi Zamawiającemu niezbędnych dokumentów,
g) uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie windy wg dyspozycji Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
51511100-8 - Usługi instalowania urządzeń wyciągowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276381 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204180 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Colorex Lift Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783050915
7.3.3) Ulica: Łuczanowicka 30
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-766
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa narzędzi dla potrzeb Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej.
- Budowa parkingu (Parking Mały) przy ul. Polnej w Bochni na działce nr 3025/2
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja szybu windy osobowej w Środowiskowym Domu Samopomocy nr 1 w Chojnowie.
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Babia Wieś 5/6 w Bydgoszczy
- Remont wybranych pomieszczeń w budynku nr 1 Archiwum Państwowego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104, 40-145 Katowice - ETAP 2 - roboty budowlane
- Przebudowa terenu utwardzonego wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem
- Roboty budowlane polegające na utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Syców w 2025 roku
- Remont drogi gminnej nr 109067L od km 0+716 do km 1+298 w miejscowości Wierzchowiska Drugie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.