Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268977/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
- 2022/BZP 00403653/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA I MODERNIZACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO
NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6
1.5.2.) Miejscowość: Strachówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257562828
1.5.8.) Numer faksu: 257562829
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strachowka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA I MODERNIZACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGONA TERENIE GMINY STRACHÓWKA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b752e2c-0809-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005617/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 BUDOWA I MODERNIZACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268977/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137849,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: „BUDOWA I MODERNIZACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA”
Zadanie 1. Wykonanie oświetlenia drogowego w sołectwie Ruda-Czernik
Zadanie 2. Wykonanie oświetlenia drogowego w sołectwie Marysin
Zadanie 3. Modernizacja oświetlenia drogowego w sołectwie Osęka
Zadanie 4. Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Strachówka
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zadanie 1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elektroenergetycznej linii napowietrznej nn oświetlenia drogi w miejscowości Ruda-Czernik. Zakres zamówienia obejmuje montaż linii napowietrznej o długości 96 mb na projektowanych nowych słupach w ilości łącznej 3 sztuk wraz z montażem opraw oświetleniowych w ilości 3 sztuk oraz montaż skrzyni SON w ilości 1 sztuk.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Zadanie 2.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elektroenergetycznej linii napowietrznej nn oświetlenia drogi w miejscowości Marysin. Zakres zamówienia obejmuje montaż linii napowietrznej o długości 125 mb na projektowanych nowych słupach w ilości łącznej 3 sztuk wraz z montażem opraw oświetleniowych w ilości 4 sztuk oraz montaż skrzyni SON w ilości 1 sztuk.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Zadanie 3.
Przedmiotem zamówienia jest wymianie opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne typu LED w ilości 18 sztuk w miejscowości Osęka. Istniejące lampy rtęciowe o mocy 125W i 250W zostaną wymienione na nowe lampy LED o mocy 50W. Zakres prac obejmował będzie wymianę 18 istniejących opraw oświetlenia ulicznego energochłonnego (rtęciowego) energooszczędne typu LED, wymianę istniejących zabezpieczeń przeciwzwarciowych na nowe dla nowych opraw, wymianę istniejących przewodów zasilających oprawy na nowe.
Zadanie 4.
Przedmiotem zamówienia jest wymianie opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne typu LED w ilości 88 sztuk w msc. Strachówka, w ilości 39 sztuk w msc. Zofinin, w ilości 10 sztuk w msc. Piaski. Istniejące lampy rtęciowe o mocy 125W i 250W zostaną wymienione na nowe lampy LED o mocy 50W. Zakres prac obejmował będzie wymianę łącznie 137 istniejących opraw oświetlenia ulicznego energochłonnego (rtęciowego) energooszczędne typu LED, wymianę istniejących zabezpieczeń przeciwzwarciowych na nowe dla nowych opraw, wymianę istniejących przewodów zasilających oprawy na nowe.
Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
• na czas prowadzenia robót zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót,
• ewentualne konieczności wejścia na działki będące własnością innych osób należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac,
• zamówienie należy wykonać z materiałów własnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy Prawo budowlane i przy użyciu własnego sprzętu,
• parametry opraw LED: moc: 50-55W, wydajność 118-130 lm/W, obudowa aluminiowa, certyfikaty IP65 oraz IK07, układ optyki soczewki, barwa biała 4000-6400K-parametr ten zostanie ostatecznie ustalony z wyłonionym Wykonawcą, uchwyt montażowy Ø60,
• w przypadku braku innej możliwości regulacji kąta nachylenia oprawy należy przewidzieć odpowiednie odgięcie wysięgników do opraw,
• obsługa geodezyjna (geodezyjne tyczenie oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza) leży po stronie Wykonawcy,
• przed rozpoczęciem prac należy bezwzględnie opracować i uzgodnić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, co jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia robót,
• po stronie Wykonawcy będzie wykonanie czynności związanych z przygotowaniem do przyłączenia i odbioru instalacji przez PGE Dystrybucja S.A. (jeżeli dotyczy),
• po wykonaniu robót należy przywrócić teren do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.
KOD CPV: 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zadanie 1 – 2 miesiące od daty zawarcia umowy
Zadanie 2 – 2 miesiące od daty zawarcia umowy
Zadanie 3 – 2 miesiące od daty zawarcia umowy
Zadanie 4 – 2 miesiące od daty zawarcia umowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do SWZ:
• dokumentacja techniczna,
• przedmiary robót,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy –36 miesięcy.
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy –36 miesięcy.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169548,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257074,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169548,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE ADAM CHYCHŁOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221019634
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 15
7.3.4) Miejscowość: Strachówka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-282
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16954801 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Budowa oświetlenia ulic Glinianki i Gruntowej
- Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Teligi w Łebie
- 07170 Budowa ciągu pieszo-rowerowego na przedłużeniu ul. Francuskiej we Wrocławiu
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.