eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont łazienek na II i III piętrze



Ogłoszenie z dnia 2025-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łazienek na II i III piętrze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 6 IM. JOACHIMA LELEWELA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634507596

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Działyńskich 4/5

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-727

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsz6.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lelewel.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98455b87-dadb-4ac3-a949-31308d2bf6db

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont łazienek na II i III piętrze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98455b87-dadb-4ac3-a949-31308d2bf6db

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00273266/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont łazienek na II i III piętrze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSZ6.ZP/252-02/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek na II i III piętrze w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Nr 6 im. Joachima Lelewela, położonym przy ul. Działyńskich 4/5 w Poznaniu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in.:
Pomieszczenie łazienek
1) usunięcie okładziny ściennych i podłogowych,
2) demontaż okładzin ściennych, demontaż wieszaków, wyposażenia,
3) demontaż ścian działowych, stolarki drzwiowej, demontaż instalacji wodkan, demontaż umywalek, ubikacji,
4) wykonanie nowych ścian działowych w systemie lekkiej zabudowy gr 12,5 cm z izolacją z podwójnym obustronnym opłytowaniem, płyta hydro,
5) przygotowanie podłoża pod okładzinę z okładzin gressowych w formacie 60x60, usunięcie podkładów - nierówności i uskoków posadzek dla wyrównania poziomów, wraz z wykonaniem warstwy wyrównawczej oraz warstwy z zaprawy samopoziomującej oraz wykonanie okładziny podłogi, ścian z płytek gressowych 60x60 (odcień szary) wykonanie okładziny ściennej z płytek gressowych o wysokości 240 cm, okładzina do uzgodnienia z Inwestorem,
6) wykonanie izolacji podpłytkowej,
7) wykonanie wymiany instalacji wodnej i kanalizacyjnej od poziomu I piętra z wykonanien nowym podejść pod stelaże, umywalki, podgrzewacz,
8) dostawa i montaż stelaży podtynkowych,
9) dostawa i montaż umywalek z bateriami, syfonami, półpostumentami, ubikacji z klapami wolnoopadającycmi (należy przewidzieć dostawę dodatkowych klap x 4 szt),
10) wymiana instalacji elektrycznej wraz z podłączeniem nowych obwodów elektrycznych do rozdzielni piętrowej,
11) wymiana opraw oświetleniowych ledowych wraz z montażem czujników obecności,
12) wymiana grzejnika na grzejnik panelowy z armaturą odcinająca zabezpieczeniem nastawy i blokada antykradzieżową,
13) dostawa i montaż wyposażenia łazienek,
14) dostawa i montaż stolarski drzwiowej,
15) wykonanie wymiany istniejącego grzejnika na grzejnik panelowy wraz z uzupełnieniem dodatkowego grzejnika oraz instalacja. Grzejnik panelowy w kolorze białym. Moc grzejników z uwzględnieniem zapotrzebowania na energię cieplną,
16) wymiana stolarki drzwiowej obejmująca demontaż skrzydła drzwiowego, ościeżnicy oraz dostosowanie otworu drzwiowego do drzwi o wymiarach 90x200 cm (wymiar w świetle ościeżnicy). Drzwi drewniane stylizowane na istniejące wymieniane na I piętrze do pomieszczeń. Dostawa i montaż drzwi do kabin - pełne z ramiakiem drewnianym z wypełnieniem płyta wiórowo-otworowa lub płyta pełna. Ościeżnica metalowa regulowana obejmująca. Kolorystyka grantaowa. Drzwi wyposażone w okucia ze stali nierdzewnej, zamek.
17) zabudowa GK stelaży wc, pionów i poziomów instalacji wod – kan
18) wymiana stolarki okiennej – jednego okna pcv na wzór istniejącego z uwzględnieniem kwater rozwierno-uchylnych okna. Stolarka w kolorze białym o współczynnika dla okna Uw = 1,1 W/m2K wraz z obórką zewnętrzną i wewnętrzna okna,
19) Wykonanie prac szpachlarsko – malarskich dotyczy powierzchni ścian i sufitów,
20) Usuniecie luźnych warstw okładzin ściennych, oraz sufitowych. . naprawa uszkodzonych tynków, i wykonanie nowych gładzi gipsowych oraz malowanie farbą jasną emulsyjną zmywalną - farbą ceramiczną,
21) wywiezienie materiału rozbiórkowego na wysypisko z utylizacją,
22) prace porządkowe,
23) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
UWAGA
Materiały z rozbiórek transportować na składowisko odpadów oraz składować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wszystkie prace należy wykonać z materiału własnego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Inwestor nie przekazuje żadnego materiału do wykonania przedmiotu umowy.
2. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:
1) Projekt wykonawczy,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
4) Zakres prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został również określony w Załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45232460-4 - Roboty sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45410000-4 - Tynkowanie

45442110-1 - Malowanie budynków

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247888,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381032,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247888,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RKBUD Rafał Kulesza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381064192

7.3.3) Ulica: Kuśnierka 6

7.3.4) Miejscowość: Swarzędz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-020

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247888,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.