Ogłoszenie z dnia 2025-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00355578/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego
(ekrany projekcyjne, nagłośnienie):
Ekrany projekcyjne LED, monitory interaktywne, system nagłośnienia konferencyjnego, osprzęt montażowy.
Dostawa BCU 2/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu-Mokoszynie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Sandomierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292450509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokoszyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 15-832-34-71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mokoszyn1@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mokoszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mokoszyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego(ekrany projekcyjne, nagłośnienie):
Ekrany projekcyjne LED, monitory interaktywne, system nagłośnienia konferencyjnego, osprzęt montażowy.
Dostawa BCU 2/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f65a362-fc3e-4457-b919-1daf5610ea97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie z Krajowego Planu Odbudowy (planu rozwojowego) dotyczące realizacji przedsięwzięcia: Odporność i konkurencyjność gospodarki. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie. Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 BCU realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) BEA.2.2.430.19.2024. KPO/23/2/BCU/U/00012.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355578
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: (BCU) Tryb. podst. DOST. ELEKTR. (KOMP.) BCU-2/VII/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 388413,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu elektronicznego (ekrany projekcyjne, nagłośnienie):
Ekrany projekcyjne LED, monitory interaktywne, system nagłośnienia konferencyjnego, oprogramowanie sterujące, osprzęt montażowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 8 do SWZ:
SPECYFIKACJA TECHNICZNA dostawa i montaż sprzętu elektronicznego (ekrany projekcyjne, nagłośnienie).
Zamawiający wymaga
Dostarczony sprzęt elektroniczny musi spełniać następujące parametry techniczne i handlowe:
Sprzęt elektroniczny fabrycznie nowy.
Kompletny, sprawny technicznie, wolny od wad prawnych i technicznych, gotowy do umówionego użytkowania.
Dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Spełniający normy bezpieczeństwa CE, Deklaracja zgodności UE.
Ewentualne wady: techniczne, konstrukcyjne, materiałowe, wykonawcze mogące wystąpić
w okresie gwarancyjnym objęte pełną gwarancją Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 8 do SWZ:
SPECYFIKACJA TECHNICZNA dostawa i montaż sprzętu elektronicznego (ekrany projekcyjne, nagłośnienie)
W przypadku niniejszego postępowania Zamawiający odstąpił od podziału na części, ponieważ uznał, że nie zachodzi potrzeba udzielania niniejszego zamówienia w częściach.
Podział zamówienia powodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia lub też wymagał nadmiernego jednoczesnego zaangażowania zasobów ludzkich do skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby zagrozić jego właściwemu wykonaniu.
Zakres techniczny zamówienia został objęty całym zamówieniem i jedną umową, rozliczenie za wykonanie zamówienia ma charakter ryczałtowy. Zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż ubiegają się o takie zamówienie głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
30231320-6 - Monitory dotykowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382068,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448277,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382068,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Group AV Sp. z o.o. Agata Sitko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361920517
7.3.3) Ulica: Modlińska 6
7.3.4) Miejscowość: Warsazawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-216
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382068,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 dni
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz dodatkowego dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie - Zakup wyposażenia budynku.
- Sukcesywne dostawy środków czystości na 2026 rok
- Realizacja robót budowlanych pn.: "Remont drogi gminnej nr 374011T ulicy W. Burka w Sandomierzu od km 0+000 do km 0+450".
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Dostawa konsolety fonicznej oraz mikserów cyfrowych,
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa zestawów edukacyjnych, w tym stanowisk w zakresie SMT oraz w zakresie pomiarowych badań sieci i instalacji elektrycznych do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu - Etap II.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





