eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rojewo › Dostawa sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rojewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rojewo 8

1.5.2.) Miejscowość: Rojewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-111

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 5235113 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rojewo@rojewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rojewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://minipotral.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26434ffe-3991-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027685/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Dostawa sprzętu komputerowego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357975/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB.III.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122195,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego :
- Sieciowy serwer plików NAS w obudowie typu Tower – 1 sztuka
- Dyski SATA – 4 sztuki
- Komputer przenośny klasy biznes – 2 sztuki
- Pakiet biurowy – 20 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ część 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48823000-3 - Serwery plików

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 50300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego :
- Stacja robocza z monitorem (komputer stacjonarny) 2 sztuki
- Stacja graficzna – 1 sztuka
- Komputer przenośny klasy biznes – 15 sztuk
- Komputer przenośny - 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ część 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 90800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego:
- Tablet – 3 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ część 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 1 postępowania pn. Dostawa sprzętu komputerowego” złożono dwie oferty:
• Komtel Plus Tomasz Telus, ul. Wodna 15, 88-100 Inowrocław, kwota: 47 993,37 zł brutto,
• NetCom Sp. z o.o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 Wrocław, kwota: 64 968,60 zł brutto.
Oferta Komtel Plus Tomasz Telus, ul. Wodna 15, 88-100 Inowrocław została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp . Jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Cena oferty złożonej przez NetCom Sp. z o.o., ul Jarzębinowa 22/1, 53-120 Wrocław 64 968,60 zł przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 50 300 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64968,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64968,60 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszej części postępowania pn. Dostawa sprzętu komputerowego” złożono dwie oferty:
• CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok.4, 26-600 Radom, kwota: 96 093,75 zł brutto.
• Komtel Plus Tomasz Telus, ul. Wodna 15, 88-100 Inowrocław, kwota: 93 376,68 zł brutto.
Ceny ofert złożonych przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 90 800 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93376,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96093,75 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 3 postępowania pn. Dostawa sprzętu komputerowego złożono trzy oferty:
• Piotr Migda, Opaczewska 7m.16, 02-368 Warszawa, kwota: 11 355,36 zł brutto,
• Cortland Sp z o.o, ul. Zgodna 38, 60-122 Poznań, kwota:10 461,15 zł brutto,
• Komtel Plus Tomasz Telus, ul. Wodna 15, 88-100 Inowrocław, kwota: 12 399,63 zł zł brutto.
Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 9 200 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10461,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12399,63 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.