Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00367006/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00369119/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-08
- 2025/BZP 00385561/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa pomieszczeń Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dap@czdir.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czdir.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11569871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa pomieszczeń Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f869f65-ad95-43cd-88df-169e5b11786d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00113800/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 „Przebudowa pomieszczeń Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, Priorytet FENX.06 Zdrowia , Działanie FENX 06.01 System ochrony zdrowia w zakresie Wsparcia Centrów Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży (II poziom referencyjny)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ/26/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.2. Sporządzenie brakującej dokumentacji architektoniczno-budowlanej, tj. projekty branżowe: architektoniczne, konstrukcyjne, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych tj. wod-kan, klimatyzacji, wentylacji. c.o oraz projektów wykonawczych w zakresie architektury i innych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
1.3. Pełnienie nadzoru autorskiego nad pracami na każdym etapie realizacji inwestycji.
1.4. Wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zakresu inwestycji określonego w PFU.
1.5. Udzielenie 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
1.6. I inne określone w PFU stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zamówienia zamawiający przewidział kwotę 2.101.098,05 zł brutto. W postępowaniu została złożona jedna oferta, której wartość wyniosła 2.214.000,00 zł i przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do zaoferowanej przez Wykonawcę.Zgodnie z powyższym uzasadnieniem postępowanie ulega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sosnowiec
- Dostawa defibrylatorów AED półautomatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy dwóch używanych samochodów 7-osobowych z zabudową kontenerową typu furgon oraz dwóch używanych samochodów osobowych kombi.
- "Budowa farmy fotowoltaicznej na terenie zrekultywowanego składowiska odpadów w Sosnowcu przy ul. Grenadierów 21".
- Dostawa aparatów USG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego remontu dwóch łazienek w budynku Komendy Powiatowej PSP w Brzegu, ul. Saperska 16"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na montaż instalacji fotowoltaicznej dla Warsztatu Terapii Zajęciowej Karczemka w Otłoczynie Fundacji im. Brata Alberta
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





