eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Remont drogi gminnej na odcinku Dzikowo-Dziedzice i Dzikowo-Strąpie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej na odcinku Dzikowo-Dziedzice i Dzikowo-Strąpie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 746 24 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@barlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej na odcinku Dzikowo-Dziedzice i Dzikowo-Strąpie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d34e2c1-35a6-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351877/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.IV.7013.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260162,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej selektywnie na wybranych odcinkach drogi, o łącznej długości odcinków przeznaczonych do remontu wynoszących 3800 metrów.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: mechaniczne plantowanie poboczy, mechaniczne korytowanie jezdni, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie podbudowy z gruzobetonu o grubości po zagęszczeniu wynoszącej 20 cm, wykonanie nawierzchni górnej z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu wynoszącej 10 cm, mechaniczne karczowanie karpin.
Zgodnie z art. 103 ustawy PZP w związku z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454), zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą następujących załączników:
- Przedmiar robót (załącznik nr 8 do SWZ)
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( załącznik nr 9 do SWZ)
- Schemat drogi ( załącznik nr 10 do SWZ)
- Mapa sytuacyjna drogi (załącznik nr 11 do SWZ)
Szczegółowy zakres prac na selektywnie wybranych odcinkach drogi jest określony na schemacie drogi (załącznik nr 10).
Podstawą wyceny oferty są wszystkie dokumenty stanowiące opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca, aby przy dokonaniu wyceny oferty poza Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacją Techniczną Wykonawca wziął pod uwagę przedmiary robót dołączone do niniejszej SWZ. Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie w celu pełniejszego opisu robót. W przypadku wykrycia w specyfikacjach technicznych oraz dokumentacji technicznej (np. braki informacyjne, rozbieżności między ilością robót określoną w załączonym przez Zamawiającego przedmiarze robót zarówno na „+” jak i „ – ”), należy założyć pod adresem Zamawiającego prośbę o wyjaśnienie wątpliwości. Pytania należy kierować na podstawie art. 284 ust. 1 PZP.
3.2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będą: droga gminna – dz. 63/2, 178 obręb Dzikowo; dz. 9, 44/1 obręb Swadzim; dz. 32, 33, 34, 1/3 obręb Strąpie; dz. 106/5 obręb Dziedzice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318148,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493644,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318148,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAD Radosław Cimander

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522355360

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 8B

7.3.4) Miejscowość: Kłodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 66-415

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

UTLiO- Ewa Cimander ul. Szkolna 8, 66-415 Kłodawa - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni głębokość do 20 cm


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31814811 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.