Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00386930/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
- 2025/BZP 00393383/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Oświetlenia solarnego LED w Gminie Komprachcice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komprachcice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Komprachcice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-070
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774031700
1.5.8.) Numer faksu: 774031725
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@komprachcice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komprachcice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://komprachcice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Oświetlenia solarnego LED w Gminie Komprachcice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56848c39-1360-4c34-96ff-24c4a4370b04
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030587/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Montaż lamp solarnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach pierwszego zadani zastaną zamontowane dwie lampy solarne na boisku pod lasem w miejscowości Ochodze.4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania zostaną zamontowane 26 szt. lamp solarnych na terenie gminy Komprachcice.4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 158000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie zamieścił Opisu Szczegółowego Przedmiotu jako załącznika do Postępowania, przez co wystąpiła nieusuwalna wada w dokumentacji Postępowania, która uniemożliwia zawarcie prawidłowej umowy, a która nie mogła być usunięta poprzez modyfikację specyfikacji przed terminem składania ofert. Opis Przedmiotu Zamówienia, który wystąpił w Postępowaniu o udzielenie zamówienia nie był wystarczający do prawidłowego opisania produktu, który Zamawiający zamierzał uzyskać w Postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie zamieścił Opisu Szczegółowego Przedmiotu jako załącznika do Postępowania, przez co wystąpiła nieusuwalna wada w dokumentacji Postępowania, która uniemożliwia zawarcie prawidłowej umowy, a która nie mogła być usunięta poprzez modyfikację specyfikacji przed terminem składania ofert. Opis Przedmiotu Zamówienia, który wystąpił w Postępowaniu o udzielenie zamówienia nie był wystarczający do prawidłowego opisania produktu, który Zamawiający zamierzał uzyskać w Postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia poprzez montaż oświetlenia kolorowego na arenie głównej dot. Modernizacji "Hali Legionów" przy ul. L. Drogosza 2 w Kielcach
- Poprawa infrastruktury oświetlenia drogowego poprzez wymianę oświetlenia na energooszczędne w Gminie Pionki
- Budowa energooszczędnego oświetlenia w gminie Młodzieszyn.
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 8 w Kaliszu.
- Wykonanie etapu II wymiany oświetlenia podstawowego świetlówkowego na oświetlenie LED w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ ul. Łojasiewicza 6 w Krakowie.
- Dostawa i montaż 5 lamp solarnych na terenie Gminy Chybie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.