eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRemont pawilonu mieszkalnego C Aresztu Śledczego w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pawilonu mieszkalnego C Aresztu Śledczego w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091393218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 4

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96ac5cb7-8891-4ea7-93e7-fd5232a23585

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna więziennictwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pawilonu mieszkalnego C Aresztu Śledczego w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ac5cb7-8891-4ea7-93e7-fd5232a23585

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117079/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont pawilonu mieszkalnego C Aresztu Śledczego w Bydgoszczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239206

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I
„Remont pomieszczeń na drugim piętrze w pawilonie mieszkalnym „C” w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy”
Opis przedmiotu: wykonanie remontu istniejących pomieszczeń oddziału na drugim piętrze położonego w pawilonie mieszkalnym C budynku Szpitala przy ulicy Wały Jagiellońskie 4 Aresztu Śledczego w Bydgoszczy. Remont będzie obejmował wszystkie pomieszczenia danego oddziału. W budynku szpitala znajdują się trzy oddziały medyczne. Obiekt wyposażony jest w instalacje: elektryczną, oświetlenia ogólnego oraz gniazd wtykowych, wodną, kanalizacyjną oraz C.O.
Pomieszczenia objęte remontem znajdują się w budynku szpitalnym na drugim piętrze pawilonu mieszkalnego C. Obiekt ma charakter zamknięty i pełni funkcję oddziału szpitalnego, dostosowanego do potrzeb osadzonych, osób niepełnosprawnych oraz personelu medycznego. Budynek jest wyposażony w instalację elektryczną, wodno – kanalizacyjną, jednak stan techniczny wielu elementów wymaga pilnej modernizacji. Ściany i sufity w pomieszczeniach wykazują liczne uszkodzenia, tak jak pęknięcia, ubytki tynków oraz ślady zawilgoceń, szczególnie w pomieszczeniach sanitarnych. Istniejąca glazura w łazienkach, kącikach sanitarnych jest w złym stanie technicznym – część płytek jest popękana lub odspojona od podłoża. Instalacje sanitarne i elektryczne są częściowo przestarzałe, co może powodować awarie i ograniczenia w funkcjonalności pomieszczeń. Okna są dwuszybowe, zniszczone z widocznymi uszkodzeniami ram i parapetów. W wielu miejscach występuje nieszczelność okien. Parapety wewnętrzne są w złym stanie technicznym odspojone, popękane, wymagające wymiany lub obróbki. Drzwi do pomieszczeń biurowych, pomieszczeń gospodarczych jak również medycznych są zużyte, miejscami posiadają uszkodzenia mechaniczne.
Ponadto w celu unowocześnienia instalacji informatycznej w remontowanym Oddziale Szpitala w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, Wykonawca ma obowiązek zakupić i dostarczyć:
- Serwer Dell R550 4310 32GB H755 iDEm/A1000 2x1100W 3HY z wgranym systemem Windows 11 Pro oraz oprogramowaniem Novus Managment System VSS w wersji OPEN wraz z licencjami – zgodnie ze specyfikacją przedstawioną w załączniku nr 5 do SWZ.
Zamawiający w specyfikacji instalacji informatycznej określił minimalne wymagania dla żądanych urządzeń - sprzętu, systemów - jednocześnie dopuszcza się rozwiązania równoważne lub wyższe.
W przypadku powołania się Wykonawcy na rozwiązania równoważne, jest on zobowiązany
do przedstawienia w formularzu ofertowym wykazu produktów z zastosowanymi rozwiązaniami równoważnymi – nie gorszymi niż wskazane przez Zamawiającego w specyfikacji. Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej.
Wymieniony powyżej wykaz stanowić będzie podstawę do oceny oferty, stanowi część oferty i nie podlega uzupełniniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 340000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II "Remont dachu szpital w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy"
Opis przedmiotu: Remont ma na celu zwiększenie trwałości i odporności dachu na warunki atmosferyczne, poprawę izolacyjności oraz zapobieżenie dalszym uszkodzeniom, co w konsekwencji przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników budynku szpitala oraz efektywności energetycznej budynku.
Zakres remontu obejmuje kompleksowe prace dekarskie mające na celu przywrócenie dachu do właściwego stanu technicznego oraz poprawę jego szczelności i trwałości. Obecny stan dachu wykazuje liczne uszkodzenia, w tym nieszczelności w warstwie pokrycia, uszkodzenia obróbek blacharskich oraz niedostateczne uszczelnienie w miejscach łączeń z elementami infrastruktury dachowej, co może prowadzić do przecieków i dalszej degradacji konstrukcji. Należy wykonać zabezpieczenia techniczno -ochronne na dachu remontowanego budynku zgodnie z wytycznymi nr 3/2022 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 29 grudnia 2022r. W sprawie technicznego zabezpieczenia ochronnego w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

4.5.5.) Wartość części: 205000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III
"Zakup wraz z ułozeniem wykładziny typu tarkett w Oddziale Szpitala Aresztu Śledczego w Bydgoszczy"
Opis przedmiotu: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowych robót posadzarskich mających na celu wymianę istniejacej wykładziny elastycznej typu Tarkett na nową, zgoddną z wymogami dla obiektów ochrony zdrowia oraz jednostek penitencjarnych. Pracebędą realizowane w pomieszczeniach oddziału szpitalnego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy. Roboty mają na calu przywrócenie pełnej funkcjonalności i estetyki powierzchni użytkowych, poprawę higieny, bezpieczeństwa sanitarnego oraz ułatwienie codziennego utrzymania czystości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 185000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614975,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Remontowa PROEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741140436

7.3.4) Miejscowość: Mańkowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-04 do 2025-08-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337942,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Remontowa PROEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741140436

7.3.4) Miejscowość: Mańkowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-04 do 2025-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259966,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Remontowa PROEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741140436

7.3.4) Miejscowość: Mańkowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-18 do 2025-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.