eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczREMONT SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W BYDGOSZCZY, ZNAK SPRAWY TP/10/Dkw/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W BYDGOSZCZY, ZNAK SPRAWY TP/10/Dkw/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091393218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 4

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_bydgoszcz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d65d52bf-ee81-45af-b6a3-efacd272a1d1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna więziennictwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W BYDGOSZCZY, ZNAK SPRAWY TP/10/Dkw/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d65d52bf-ee81-45af-b6a3-efacd272a1d1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117079/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont schodów wejściowych do Aresztu Śledczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312360

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją dla zadania pn.: Remont schodów
wejściowych do Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, znak sprawy TP/10/Dkw/2025
2. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu stanowi załącznik nr 5 do SWZ – Specyfikacja techniczna. Zamawiający
wystąpił do właściwego organu o wydanie pozwolenia na budowę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie demontażu schodów zewnętrznych oraz wykonanie nowych w tym samym
układzie o tej samej konstrukcji do budynku Aresztu Śledczego w Bydgoszczy przy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-131
Bydgoszcz na działce o nr ewid. 147/11. Do ww. zamówienia należy wykonać częściową zabudowę spocznika zgodnie z
wizualizacją projektową. Przedmiotowa działka jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Uchwała nr XXI/397/12 Rady Miasta Bydgoszcz z dnia 25 stycznia 2012 r. w sprawie miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego „Stare Miasto” w Bydgoszczy. Teren pod planowana inwestycję posiada symbol 9.UA –
teren zabudowy usługowej z zakresu administracji.
Działka posiada dostęp do drogi publicznej – krajowej ul. Wały Jagiellońskie- dz. nr ewid. 225/18.
Zakres robót:
Roboty rozbiórkowe:
- demontaż istniejącej konstrukcji żelbetowych schodów zewnętrznych,
- oczyszczenie i przygotowanie podłoża pod nową konstrukcję,
- wykonanie tymczasowych schodów wejściowych do budynku.
Roboty konstrukcyjne:
- wykonanie nowych żelbetowych schodów z belką środkową, zgodnie z istniejącym układem przestrzennym i wymiarami,
- wykonanie hydroizolacji płyt i schodów.
- wykończenie stopni i spocznika płytami granitowymi o antypoślizgowej powierzchni i wysokiej odporności na ścieranie.
Zabudowa dachu:
- pokrycie dachowe: wykonanie obróbki blacharskiej oraz dekarskiej obecnego pokrycia, wykonanie odwodnieniem (rynna +
rura pustowa),
Roboty wykończeniowe:
- montaż balustrad zgodnie z obecną technologią,
- przywrócenie otoczenia do stanu pierwotnego.

4. Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego stosowania w
budownictwie. Wszystkie niezbędne elementy winne być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać
odpowiedni certyfikat.
5. Oferta winna obejmować komplet dostaw i usług koniecznych do kompleksowego wykonania zadania,
aż do ostatecznego zakończenia realizacji. Oferta powinna być zgodna z niniejszym opisem technicznym zamówienia oraz
przepisami technicznymi w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest ująć w swojej ofercie również dodatkowe roboty i
elementy, które nie zostały wyszczególnione opisie, specyfikacji technicznej wykonania robót, a są ważne i niezbędne do
prawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przygotowania niezbędnej dokumentacji.
6. Wykonawca w trakcie realizacji zadania odpowiedzialny jest za zinwentaryzowania przedmiotu i zakresu prac
niezbędnych do wykonania. Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania, we wstępnej fazie realizacji rozwiązań z
Zamawiającym.
7. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót zgodnie ze sporządzoną dokumentacją, specyfikacją techniczną
zamówienia, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, polskimi normami.
8. UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej - dokonanie oględzin miejsca wykonywania prac budowlano - remontowych
(wizja lokalna w terenie) przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej. Koszty związane z dokonaniem oględzin ponosi Wykonawca.
a) Zainteresowani Wykonawcy powinni do dnia 14-07-2025 roku, do godziny 11:00 złożyć pisemny wniosek (e-mail, osobiście, poczta) o zamiarze udziału w oględzinach – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ i przedłożyć na adres Zamawiającego lub e-mail: dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl. Zamawiający nie przewiduje wyznaczania dodatkowych terminów.
b) Zamawiający wyznacza terminy, w których możliwym będzie dokonanie oględzin miejsca, tj.: w dniach:
14 i 15 lipca 2025 roku, w godzinach 10.00 - 13.00. Zamawiający nie przewiduje wyznaczania dodatkowych terminów.

9. Wykonawca zobowiązany jest również do zinwentaryzowania obiektu w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu
zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Remontowa PROEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741140436

7.3.4) Miejscowość: Mańkowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.