Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00295637/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00490186/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA 6 KOMPLETÓW NAMIOTÓW PNEUMATYCZNYCH Z WYPOSAŻENIEM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Budowlanych
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-opole/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA 6 KOMPLETÓW NAMIOTÓW PNEUMATYCZNYCH Z WYPOSAŻENIEM”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2634d436-1ca2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101458/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia kontenera logistycznego. Zakup, namiotów wraz wyposażeniem oraz sprzętu oświetleniowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wspólne rozwiązanie zarządzania kryzysowego i współpracy sił bezpieczeństwa w ramach fali uchodźców z Ukrainy do granicy czesko-polskiej, nr rej. CZ.11.4.120/0.0/0.0/22_037/0003267, w ramach programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295637
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL.2370.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284471,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów pneumatycznych z wyposażeniem w ilości 6
kompletów z montażem / instalacją w kontenerze logistycznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
39522520-8 - Łóżka polowe
39121200-8 - Stoły
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284471,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284471,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284471,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. „SUPRON” Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3,
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284471,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-14INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Budowa parkingu przy budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4
- Zakup wraz z dostawą akcesoriów jednorazowego użytku do aparatury medycznej (z podziałem na 5 zadań)
- D/44/2025 Zakup na okres 12 miesięcy dostępu do bazy czasopism multidyscyplinarnej platformy internetowej HeinOnline z zakresu prawa i dyscyplin pokrewnych do celów naukowych Instytutu Nauk ...
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji
- Usługi pocztowe w 2026 r.
- [D/5/TP/2025] Dostawa urządzeń do utrzymania i pielęgnacji: murawy i terenów zewnętrznych stadionu Itaka Arena w Opolu oraz terenów zieleni wielkopowierzchniowej na terenie Miasta Opola.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Miejskiej Iława w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Usługa naprawy łóżek koszarowych uniwersalnych WP 2 - 27, łóżek polowych składanych WP 5-2, taboretów polowych składanych WP 5 - 7 i stołów kwadratowych składanych na metalowej podstawie WP 5-8.
- Dostawa sprzętu, zapasów żywnościowych, środków sanitarno-higienicznych, urządzeń medycznych, indywidualnego wyposażenia ochrony specjalnej i urządzeń łączności w ramach programu OLiOC Gminy Leżajsk
- WZPiFP-116-25 Montaż i dostawa urządzeń klimatyzacji w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy i jednostkach jej podległych
- Dostawa urządzeń i materiałów w zakresie objętym wnioskiem pn. "Budowa magazynu i zakup wyposażenia na potrzeby zarządzania kryzysowego w Jarosławiu" w ramach Programu Ochrony Ludności i OC
- BZP.2710.62.2025.MP Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na zadania
więcej: Stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.