eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2022-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Toruniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6

1.4.2.) Miejscowość: Toruń

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398358

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00380751/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00007166/03/P

Po zmianie:
2022/BZP 00007166/04/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru oraz ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych nadawanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy.
Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1) przesyłki listowe w obrocie krajowym i zagranicznym:
a. przesyłki ekonomiczne nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii,
o wadze do 2000 g,
b. zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, o wadze do 2000 g
c. polecone ekonomiczne – przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, o wadze do 2000 g,
d. polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii,
o wadze do 2000 g,
e. polecone ekonomiczne ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO), rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru niebędące przesyłkami najszybszej kategorii o wadze do 2000 g,
f. polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO), rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, będące przesyłkami najszybszej kategorii o wadze do 2000g,
Wymiary przesyłki listowej:
- maksymalnie - 900 mm, stanowiących sumę długości, szerokości i wysokości, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 600 mm,
– minimalne wymiary strony adresowej – 90 × 140 mm,
Wymiary przesyłek przyjmuje się z tolerancją maksymalnie do 2 mm.

2) paczki pocztowe - przesyłka rejestrowana, niebędąca przesyłką listową, o masie do 10 000 g.
Wymiary paczki pocztowej - żaden z wymiarów nie może przekroczyć 1500 mm, lub wymiary nie mogą przekroczyć 3000 mm dla sumy długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość.
Zestawienie przesyłek zawarte w załączniku nr 2a do specyfikacji ma charakter wyłącznie szacunkowy i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach, a po stronie Wykonawcy podstaw do wysuwania roszczeń w przypadku nadawania przesyłek w ilościach mniejszych niż szacunkowe. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmiany ilości oraz/lub rodzaju przesyłek nie stanowią podstawy do zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie wykonane. Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60%.

Wykonawca, w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, zobowiązany jest:
a) odbierać przesyłki pocztowe Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 13.45 – 14.15, z jego siedziby, mieszczącej się w Toruniu, ul. Towarowa 4-6,
b) doręczać wszystkie przesyłki pocztowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa, w tym w sposób określony w art. 43, 44 § 1-3, art. 45-47 Kodeksu postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1301),
c) doręczać wszystkie przesyłki, niebędące usługą dodatkowo płatną, każdemu adresatowi:
 w terminie D+3 przy przesyłkach listowych najszybszej kategorii,
 w terminie D+5 przy przesyłkach listowych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii,
 w terminie D+3 przy paczkach pocztowych będących paczkami najszybszej kategorii,
 w terminie D+5 przy paczkach pocztowych niebędących paczkami najszybszej kategorii,
gdzie „D” jest dniem przekazania przesyłki/paczki wychodzącej od Zamawiającego do Wykonawcy, tj. dniem jej nadania.
d) zwracać do kancelarii Zamawiającego (pokój nr 100) wszystkie: niedoręczone przesyłki pocztowe oraz potwierdzenia odbioru przesyłek pokwitowane przez adresata (lub inną osobę uprawnioną) niezwłocznie.
e) bezpłatnie świadczyć on-line usługę śledzenia przesyłki rejestrowanej, która ma umożliwić Zamawiającemu dostęp do informacji nt. co najmniej:
• numeru przesyłki,
• awizowania przesyłki oraz dat pierwszego i drugiego awizowania (o ile nastąpi),
• daty doręczenia przesyłki (o ile nastąpi) adresatowi.
Zamawiający wymaga, aby dane, o których mowa w lit. e, (po wpisaniu numeru przesyłki
w odpowiedniej aplikacji na stronie internetowej Wykonawcy) można było wydrukować ze strony Wykonawcy.
Wszystkie wymagania dot. śledzenia przesyłki on-line, o których mowa w lit. e, muszą zostać spełnione najpóźniej do dnia rozpoczęcia wykonywania niniejszego zamówienia, tj. od dnia podpisania umowy.

Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia przesyłek w książce nadawczej. Przesyłki nierejestrowane i paczki nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowego. Zestawienia sporządzane będą przez Zamawiającego w dwóch identycznych egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Fakt przekazania przesyłek celem ich nadania każdorazowo zostanie potwierdzony w formie pisemnej przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego (lub inną uprawnioną do tego osobę) oraz przez upoważnionego pracownika Wykonawcy (lub inną upoważnioną przez Wykonawcę osobę). Potwierdzenie przekazania przesyłek będzie następowało w formie złożenia podpisu i daty na dokumencie zawierającym m. in. uporządkowany wykaz adresatów.

Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę na podany adres do każdego miejsca w kraju, a poza jego granicami do państw ujętych w wykazie umieszczonym w cenniku usług powszechnych.

Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy.

Realizacja przedmiotowego zamówienia odbywać się musi zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04 maja 2016 roku z późn. zm.). Informacje o adresatach (w tym treść korespondencji) muszą być odpowiednio zabezpieczone, aby uniemożliwić do nich dostęp osobom niepowołanym.

Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu bezpłatnie druki zwrotnego potwierdzenia odbioru paczek pocztowych, zawierające miejsce na oznaczenie co najmniej: adresata paczki, numeru nadawczego, daty nadania, nazwy i adresu nadawcy - jako miejsca zwrotu paczki, datownika placówki oddawczej oraz datę i podpis odbiorcy paczki.

Nadawanie przesyłek zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego, będzie się odbywać
z wykorzystaniem potwierdzeń odbioru - druki KPA-5. Zamawiający zakupi we własnym zakresie formularze zwrotnych potwierdzeń odbioru stosowanych przy nadawaniu przesyłek zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego, tzw. białe zwrotki na druku KPA-5.

Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu możliwość śledzenia przesyłki.

Placówka Wykonawcy musi być czynna w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku. Za dzień roboczy uważa się każdy dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy. Placówka zdawczo-odbiorcza w Toruniu musi być czynna co najmniej w godzinach 08.00 - 16.00.

Placówka operatora pocztowego musi posiadać czynny numer telefonu służbowego.

Zabrania się Wykonawcy i innym podmiotom działającym na jego rzecz lub w jego imieniu, które zostały zobowiązane do nadania, przemieszczenia, doręczenia oraz zwrotu przesyłki pocztowej, do umieszczania na przesyłkach pocztowych jakichkolwiek informacji, które nie zostały uprzednio uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej. Niedopuszczalne jest zakrywanie częściowe lub całkowite informacji dotyczących m. in.: nadawcy, adresata i opłaty pocztowej umieszczanych przez Zamawiającego na opakowaniach przesyłki/przesyłek. Wyjątek w tym zakresie stanowią informacje wyznaczonego operatora niezbędne do realizacji usługi pocztowej.
Nadanie przesyłki pocztowej Wykonawca każdorazowo dokumentuje na przesyłce w formie stempla (nadruku lub naklejki) opatrzonego czytelną datą nadania. Stempel dodatkowo może zawierać nazwę miejscowości nadania oraz nazwę/symbol operatora. Zapis ten nie dotyczy przesyłek opłaconych przy użyciu maszyny do frankowania.

Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, poprzez zapewnienie właściwych warunków technicznych i organizacyjnych koniecznych do prawidłowego świadczenia usług pocztowych z zachowaniem bezpieczeństwa obrotu, przestrzegając tajemnicy pocztowej oraz przepisów o ochronie danych osobowych.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji o charakterze zmniejszającym wartość zamówienia zgodnie z art. 411 ustawy. Maksymalna wartość opcji to do 40% wartości zamówienia określonej w formularzu ofertowym. Oznacza to, że Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 60% kwoty zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji będzie możliwe w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w stanie wykorzystać całości zamówienia w okresie trwania umowy. Decyzję, co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb. W przypadku chęci skorzystania z Prawa Opcji Zamawiający każdorazowo poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie poprzez Zgłoszenie Prawa Opcji. Zamawiający ma prawo do skorzystania z Prawa Opcji w okresie trwania umowy. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności i zobowiązań finansowych w stosunku do Wykonawcy w przypadku nieskorzystania z Prawa Opcji.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru oraz ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych nadawanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy.
Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1) przesyłki listowe w obrocie krajowym i zagranicznym:
a. przesyłki ekonomiczne nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii,
o wadze do 2000 g,
b. zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, o wadze do 2000 g
c. polecone ekonomiczne – przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, o wadze do 2000 g,
d. polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii,
o wadze do 2000 g,
e. polecone ekonomiczne ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO), rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru niebędące przesyłkami najszybszej kategorii o wadze do 2000 g,
f. polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO), rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, będące przesyłkami najszybszej kategorii o wadze do 2000g,
Wymiary przesyłki listowej:
- maksymalnie - 900 mm, stanowiących sumę długości, szerokości i wysokości, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 600 mm,
– minimalne wymiary strony adresowej – 90 × 140 mm,
Wymiary przesyłek przyjmuje się z tolerancją maksymalnie do 2 mm.

2) paczki pocztowe - przesyłka rejestrowana, niebędąca przesyłką listową, o masie do 10 000 g.
Wymiary paczki pocztowej - żaden z wymiarów nie może przekroczyć 1500 mm, lub wymiary nie mogą przekroczyć 3000 mm dla sumy długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość.
Zestawienie przesyłek zawarte w załączniku nr 2a do specyfikacji ma charakter wyłącznie szacunkowy i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach, a po stronie Wykonawcy podstaw do wysuwania roszczeń w przypadku nadawania przesyłek w ilościach mniejszych niż szacunkowe. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmiany ilości oraz/lub rodzaju przesyłek nie stanowią podstawy do zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie wykonane. Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60%.

Wykonawca, w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, zobowiązany jest:
a) odbierać przesyłki pocztowe Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 13.45 – 14.15, z jego siedziby, mieszczącej się w Toruniu, ul. Towarowa 4-6,
b) doręczać wszystkie przesyłki pocztowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa, w tym w sposób określony w art. 43, 44 § 1-3, art. 45-47 Kodeksu postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1301),
c) doręczać wszystkie przesyłki zgodnie ze wskaźnikami czasu przebiegu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym określonymi w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych.
d) zwracać do kancelarii Zamawiającego (pokój nr 100) wszystkie: niedoręczone przesyłki pocztowe oraz potwierdzenia odbioru przesyłek pokwitowane przez adresata (lub inną osobę uprawnioną) niezwłocznie.
e) bezpłatnie świadczyć on-line usługę śledzenia przesyłki rejestrowanej, która ma umożliwić Zamawiającemu dostęp do informacji nt. co najmniej:
• numeru przesyłki,
• awizowania przesyłki oraz dat pierwszego i drugiego awizowania (o ile nastąpi),
• daty doręczenia przesyłki (o ile nastąpi) adresatowi.
Zamawiający wymaga, aby dane, o których mowa w lit. e, (po wpisaniu numeru przesyłki
w odpowiedniej aplikacji na stronie internetowej Wykonawcy) można było wydrukować ze strony Wykonawcy.
Wszystkie wymagania dot. śledzenia przesyłki on-line, o których mowa w lit. e, muszą zostać spełnione najpóźniej do dnia rozpoczęcia wykonywania niniejszego zamówienia, tj. od dnia podpisania umowy.

Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia przesyłek w książce nadawczej. Przesyłki nierejestrowane i paczki nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowego. Zestawienia sporządzane będą przez Zamawiającego w dwóch identycznych egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Fakt przekazania przesyłek celem ich nadania każdorazowo zostanie potwierdzony w formie pisemnej przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego (lub inną uprawnioną do tego osobę) oraz przez upoważnionego pracownika Wykonawcy (lub inną upoważnioną przez Wykonawcę osobę). Potwierdzenie przekazania przesyłek będzie następowało w formie złożenia podpisu i daty na dokumencie zawierającym m. in. uporządkowany wykaz adresatów.

Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę na podany adres do każdego miejsca w kraju, a poza jego granicami do państw ujętych w wykazie umieszczonym w cenniku usług powszechnych.

Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy.

Realizacja przedmiotowego zamówienia odbywać się musi zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04 maja 2016 roku z późn. zm.). Informacje o adresatach (w tym treść korespondencji) muszą być odpowiednio zabezpieczone, aby uniemożliwić do nich dostęp osobom niepowołanym.

Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu bezpłatnie druki zwrotnego potwierdzenia odbioru paczek pocztowych, zawierające miejsce na oznaczenie co najmniej: adresata paczki, numeru nadawczego, daty nadania, nazwy i adresu nadawcy - jako miejsca zwrotu paczki, datownika placówki oddawczej oraz datę i podpis odbiorcy paczki.

Nadawanie przesyłek zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego, będzie się odbywać
z wykorzystaniem potwierdzeń odbioru - druki KPA-5. Zamawiający zakupi we własnym zakresie formularze zwrotnych potwierdzeń odbioru stosowanych przy nadawaniu przesyłek zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego, tzw. białe zwrotki na druku KPA-5.

Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu możliwość śledzenia przesyłki.

Placówka Wykonawcy musi być czynna w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku. Za dzień roboczy uważa się każdy dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy. Placówka zdawczo-odbiorcza w Toruniu musi być czynna co najmniej w godzinach 08.00 - 16.00.
Placówka operatora pocztowego musi posiadać czynny numer telefonu służbowego.

Zabrania się Wykonawcy i innym podmiotom działającym na jego rzecz lub w jego imieniu, które zostały zobowiązane do nadania, przemieszczenia, doręczenia oraz zwrotu przesyłki pocztowej, do umieszczania na przesyłkach pocztowych jakichkolwiek informacji, które nie zostały uprzednio uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej. Niedopuszczalne jest zakrywanie częściowe lub całkowite informacji dotyczących m. in.: nadawcy, adresata i opłaty pocztowej umieszczanych przez Zamawiającego na opakowaniach przesyłki/przesyłek. Wyjątek w tym zakresie stanowią informacje wyznaczonego operatora niezbędne do realizacji usługi pocztowej.
Nadanie przesyłki pocztowej Wykonawca każdorazowo dokumentuje na przesyłce w formie stempla (nadruku lub naklejki) opatrzonego czytelną datą nadania. Stempel dodatkowo może zawierać nazwę miejscowości nadania oraz nazwę/symbol operatora. Zapis ten nie dotyczy przesyłek opłaconych przy użyciu maszyny do frankowania.

Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, poprzez zapewnienie właściwych warunków technicznych i organizacyjnych koniecznych do prawidłowego świadczenia usług pocztowych z zachowaniem bezpieczeństwa obrotu, przestrzegając tajemnicy pocztowej oraz przepisów o ochronie danych osobowych.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji o charakterze zmniejszającym wartość zamówienia zgodnie z art. 411 ustawy. Maksymalna wartość opcji to do 40% wartości zamówienia określonej w formularzu ofertowym. Oznacza to, że Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 60% kwoty zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji będzie możliwe w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w stanie wykorzystać całości zamówienia w okresie trwania umowy. Decyzję, co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb. W przypadku chęci skorzystania z Prawa Opcji Zamawiający każdorazowo poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie poprzez Zgłoszenie Prawa Opcji. Zamawiający ma prawo do skorzystania z Prawa Opcji w okresie trwania umowy. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności i zobowiązań finansowych w stosunku do Wykonawcy w przypadku nieskorzystania z Prawa Opcji.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-19 10:00

Po zmianie:
2022-10-26 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-19 10:30

Po zmianie:
2022-10-26 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-17

Po zmianie:
2022-11-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.