eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolanówBudowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów – roboty budowlane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE "LASY PAŃSTWOWE" NADLEŚNICTWO POLANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Polanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 318 82 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: polanow@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polanow.szczecinek.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cabf0a2-4cb4-4ced-9cf6-c82b24ccb56b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów – roboty budowlane

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cabf0a2-4cb4-4ced-9cf6-c82b24ccb56b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00260222/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty budowlane związane z przygotowaniem terenu pod montaż chłodni na dziczyznę w ramach realizacji zadania pn.: "Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347147

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 312585,24 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179585,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ:
Projektowany obiekt budowlany to wiata mająca charakter zadaszenia utwardzonego placu, na którym docelowo zamontowane zostaną cztery kontenerowe chłodnie dla OHZ Nadleśnictwa Polanów. Wiata projektowana w konstrukcji drewnianej z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci wynoszącym 20 stopni. Połać dachowa wykończona blachą trapezową na pełnym deskowaniu. Podstawowe elementy pokazano na rysunkach.
Lokalizacja – część działki nr 331/14, obręb ewidencyjny Rzeczyca Wielka, gmina Polanów, na której planuje się realizację przedmiotowej inwestycji, położona jest w obrębie Leśnego Pensjonatu w Rzeczycy Małej 9 oraz budynku magazynowo-administracyjnego szkółki leśnej Nadleśnictwa Polanów.
Na terenie działki nr 331/14 znajduje się infrastruktura niezbędna do funkcjonowania istniejących tam budynków Nadleśnictwa Polanów, tj. miejsca postojowe, tereny utwardzone do ruchu kołowego i pieszego, przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i elektryczne wraz z odpowiednimi instalacjami zewnętrznymi.
W ramach niniejszego zadania, poza budową wiaty, do wykonania jest instalacja zewnętrzna wodociągowa włączona do istniejącej instalacji (studzienka), instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej wraz ze szczelnym zbiornikiem na nieczystości płynne (szambo) oraz instalacja elektryczna włączona do istniejącej instalacji wewnętrznej budynku magazynowo-administracyjnego szkółki leśnej, a ponadto płyta betonowa, wyniesiona ponad teren przyległego betonowego placu o 5 cm oraz ogrodzenie z przesuwnymi bramami.
Wody opadowe z połaci dachu wiaty odprowadzane będą powierzchniowo na teren działki 331/14 utwardzony kostkami betonowymi ażurowymi. Ukształtowanie terenu oraz chłonność gruntu gwarantuje możliwość wchłaniania.
Wszystkie odległości projektowanej wiaty oraz innych elementów zagospodarowania terenu od granic z działkami sąsiednimi została zaprojektowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
Zakres oraz ilość robót należy wykonać zgodnie z zakresem rzeczowym wynikającym z Opisu przedmiotu zamówienia (dokumentacja techniczna), który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z przekazaniem jej do właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, prowadzącego Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny w celu wniesienia jej na mapę zasadniczą. Inwentaryzację powykonawczą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego robót. Koszty tych czynności należy uwzględnić w cenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177935,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177935,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177935,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETALBUD Robert Płatek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990379755

7.3.4) Miejscowość: Maszkowo 16F

7.3.5) Kod pocztowy: 75-640

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177935,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podane wartości są wartościami netto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.