eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrace remontowe Studia nagrań w budynku AMKP przy ul. św. Tomasza 43 31-027 KRAKÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe Studia nagrań w budynku AMKP przy ul. św. Tomasza 43 31-027 KRAKÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe Studia nagrań w budynku AMKP przy ul. św. Tomasza 43 31-027 KRAKÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c861101-6342-4cee-b798-fbf207e67761

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace remontowe dotyczą pomieszczeń Studia nagrań służących do realizacji projektów na specjalności Reżyseria Dźwięku, w związku z tym pomieszczenia muszą być dostosowane do norm i wymogów stawianych tego typu przestrzeniom w zakresie właściwości akustycznych a w szczególności:
- zapewnieniu bardzo wysokiej izolacyjności od hałasów zewnętrznych przenoszonych zarówno drogą powietrzną jak i materiałową ze zwróceniem uwagi nie tylko na elementy komunikacyjne (drzwi, okna) ale także przebicia dla infrastruktury technicznej ( wentylacja, prąd )
- umożliwieniu umieszczenie w wybranych pomieszczeniach urządzeń generujących hałas niezbędny do realizacji procesów rejestracji i emisji dźwięku w taki sposób, aby była możliwa bardzo łatwa komunikacja i obsługa tych urządzeń z innych pomieszczeń bez pogorszenia właściwości akustycznych w pozostałych pomieszczeniach
- zapewnienie możliwie jednorodną we wszystkich częstotliwościach ( płaską ) odpowiedź pomieszczenia, we wszystkich pomieszczeniach w szczególności w tych, w których prowadzony jest rejestr lub odsłuch dźwięku z uwzględnieniem kierunkowości tego odsłuchu
- zapewnienie w miarę jednorodnego we wszystkich częstotliwościach czasu pogłosu zależnego od aktualnej funkcji pomieszczenia (rejestracja/odsłuch dźwięku)
- zapewnienie maksymalnej do uzyskania neutralności dźwięku emitowanego w tych pomieszczeniach
- zapewnienie możliwości modyfikacji właściwości akustycznych, zwłaszcza w największym z pomieszczeń, tak aby mogło ono pełnić funkcję zarówno komory nagraniowej jak i pomieszczenia odsłuchowego (tzw. reżyserki) przy pomocy elementów lub technologii łatwej w obsłudze/instalacji
Szczegółowy Opis zawiera Załącznik nr 1A do SWZ
4.2. Wizja lokalna : Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla wykonawców wizji lokalnej w obiekcie AMKP, przy ul. Św. Tomasza 43 w Krakowie, w którym będą prowadzone prace stanowiące przedmiot zamówienia. Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obligatoryjne – udział w wizji lokalnej jest warunkiem złożenia oferty w postępowaniu, a brak odbycia wizji będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Miejsce wizji: budynek AMKP, przy ul. Św.Tomasza nr 43 w Krakowie. Termin wizji: 21.07.2025r., godzina 11:00 lub 23.07.2025 r. o godz. 11:00 ( parter, hall obok portierni)
Wykonawcy zamierzający wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązani są do zgłoszenia uczestnictwa wyłącznie na adres e-mail: zp@amuz.krakow.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gorycki & Sznyterman Sp. z o.o, ul. Chałubińskiego 53, 30-698 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762178627

7.3.3) Ulica: ul. Chałubińskiego 53

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wymiana parkietu
- regulacja i konserwacja stolarki drzwiowej
- Wymiana adaptacji ściennej
- przygotowanie i montaż przeszklenia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.