Og³oszenie z dnia 2022-10-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00320290/01 - Og³oszenie z dnia 2022-08-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 113581L w km 0+010 do km 1+008 w miejscowo¶ci Branew Szlachecka, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w maju 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dzwola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409577
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 168
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzwola
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-304
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 158752215
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzwola@mbnet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzwola.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=811.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 113581L w km 0+010 do km 1+008 w miejscowo¶ci Branew Szlachecka, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w maju 2022 r.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d9ac415d-2458-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00398075
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035466/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Remont drogi gminnej nr 113581L w km 0+010 do km 1+008 w miejscowo¶ci Branew Szlachecka, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w maju 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00320290/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegaj±ca na Remont drogi gminnej nr 113581L w km 0+010 do km 1+008 w miejscowo¶ci Branew Szlachecka, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w maju 2022 r.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
Zaprojektowana droga zosta³a usytuowana w planie tak, aby wysokie walory u¿ytkowe by³y powi±zane z otaczaj±cym zagospodarowaniem przestrzennym oraz poczuciem bezpieczeñstwa u¿ytkowania. Gabaryty obiektu zosta³y dostosowane do warunków i potrzeb sytuacyjnych. Obecne uszkodzenie nawierzchni, obci±¿enie pojazdami oraz dzia³anie wód opadowych i czynników atmosferycznych spowodowa³o dalsz± degradacjê drogi, dlatego te¿ projektuje siê remont drogi o nastêpuj±cych warstwach konstrukcyjnych:
• Podbudowa t³uczniowa-warstwa dolna stabilizowana mechaniczne - gr. 15 cm. szer. 3,50m.
• Podbudowa t³uczniowa -warstwa górna stabilizowana mechaniczne - gr. 5 cm. szer.3,50 m.
• Nawierzchnia betonowa gr. 18 cm. szer 3,50 m
• Oraz na odcinku 130 m nawierzchniê z betonu asfaltowego gr. 5 cm. szer. 3,00 m.
Zaprojektowano pobocza gruntowe o szeroko¶ci od 0,30 m do 0,75m ka¿de ze spadkami 8% w kierunku od osi jezdni w miejscach gdzie jest mo¿liwe wykonanie. Uformowane pobocza gruntowe nale¿y zagê¶ciæ do Is=0,98 oraz E2=80MPa. Wielko¶æ robót zosta³a przedstawiona w przedmiarze robót.
Parametry techniczne drogi:
• Kategoria drogi – gminna nr 113581L.
• Prêdko¶æ projektowa – 30 km/h
• Nawierzchnia – I klasa obci±¿enia
• Kategoria ruchu- KR 1
• Szeroko¶æ jezdni drogi / mijanki– 3÷3,5 m / 1,5 m
• D³ugo¶æ mijanki 25 m.
• Szeroko¶æ poboczy – 2 x 0,3m do 0,75m.
• Spadek poprzeczny jezdni – 2% ( jednostronny i odwrócony daszek)
• Spadek poprzeczy poboczy -8%
• Spadek pod³u¿ny - zgodnie z istniej±cym terenem
Gabaryty elementów konstrukcyjnych obiektu oraz szczegó³owe rozwi±zania techniczne ich zastosowania przedstawiono na opracowaniach graficznych.
Profil pod³u¿ny drogi usytuowany jest w osi drogi od punktu PT 0+010 do punktu KT w kilometrze 1+008.. Profil pod³u¿ny nale¿y okre¶liæ i usytuowaæ po analizie terenu istniej±cego. Od km 0+010 do km 0+130 zaprojektowano warstwê profiluj±c± z masy mineralno-asfaltowejo u¶rednionej grubo¶ci 3 cm na szer. 3 m. oraz nawierzchniê z betonu asfaltowego gr. 5 cm szer.3,00 m. Od km 0+130 do km 1+008 zaprojektowano nawierzchniê betonowa szer. 3,50 m grubo¶ci 18 cm.
Zaprojektowano zjazdy na drogi boczne i mijankê :
1) Z-1 km 0+559 zjazd w prawo d³. 20 m szer. 3 m, ³uki skrêtu R=3m.
2) Z-2 km 0+660 zjazd w prawo d³. 20 m szer. 3 m, ³uki skrêtu R=1,50m.
3) Z-3 km 0+665 zjazd w prawo d³. 20 m szer. 3 m, ³uki skrêtu R=1,50m.
4) Z-4 km 0+747 zjazd w prawo d³. 20 m szer. 3 m, ³uki skrêtu R=3m.
5) Z-5 km 0+800 zjazd w lewo d³. 20 m szer. 3 m, ³uki skrêtu R=1,21m;R=2m;R=3m.
6) M-1 km 0+717- 0+742 po prawej str. nawierzchni, d³. 25 m szer. 1,50 m, + skosy 1:1
Spadki pod³u¿ne obiektu nale¿y dostosowaæ do terenu istniej±cego.
Przekroje konstrukcyjne zaprojektowano na podstawie warunków okre¶lonych przez Inwestora oraz w oparciu o Poradnik-Nawierzchnie Betonowe na Drogach Gminnych. Przyjêto dla KR 1-2 =liczbê osi obliczeniowych L100 kN na dobê na pas obliczeniowy ≤ 12.
Szeroko¶ci poszczególnych elementów projektowanego obiektu jest dostosowana do natê¿eniaruchu, uwarunkowañ zwi±zanych z dostêpno¶ci± terenu oraz do rachunku ekonomicznego. Na ca³ej d³ugo¶ci rozpatrywanego odcinka drogi wystêpuje przekrój drogi pe³nej, jezdnia jednopasowa szeroko¶ci 3,00 m i 3,50 m, spadek poprzeczny jezdni zmienny : w km 0+010 do km 0+130 jednostronny w lewo, w km 0+130 do km 1+008 daszkowy odwrócony 2 %, obustronne pobocza zespadkiem 8 % od osi jezdni. Szeroko¶æ pobocza 2 x od 0,30 do 0,75 m(w miejscach gdzie jest mo¿liwo¶æ wykonania).
Nawierzchnia asfaltowa w km 0+010 do km 0+130 , beton asfaltowy AC 11 S 50/70 dla KR 1- 2 wg. WT-2/2016 rok. Szer. 3,00 m gr. 5 cm. Warstwa profiluj±ca z miesznek mineralno- asfaltowych AC 16 W 50/70 dla KR1-2 wg. WT-2/2016 rok, ¶rednia grubo¶æ wyrównania 3 cm.
Nawierzchnia betonowa w km 0+130 do km 1+008 z betonu klasy C25/30 gr. 18 cm szer. 3,50 m . Dylatacje - szczeliny poprzeczne wykonaæ w dwóch etapach-etap I : ciêcie szer. 3 mm g³êboko¶æ 5 cm w zale¿no¶ci od temp. od 7 do 14 godzin od po³o¿enia nawierzchni; etap II : ciêcie poszerzaj±ce na szer. od 6 do 10 mm g³êboko¶ci 30 mm wykonaæ gdy beton osi±gnie min. 12 MPa, Szczeliny oczy¶ciæ i zaleæ mas± zalewow± na zimno lub gor±co. Podbudowa wykonana dwoma warstwami : dolna warstwa z kruszywa kamiennego fr. 0-63 mm gr. 15 cm , szer. 3,50 m, górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego fr. 0-31,5 mm gr. 5 cm szer. 3,50 m. Wymagana no¶no¶æ na powierzchni dolnych warstw konstrukcji nawierzchni wynosi E2 ≥ 80 MPa.
Na przekrojach konstrukcyjnych nr 1 i nr 2 pokazano rozk³ad poszczególnych warstw obiektu. Nachylenie skarpy jest zmienne. Nie przewiduje siê formowania skarp. Gabaryty poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz szczegó³owe rozwi±zania techniczne ich
zastosowania przedstawiono na opracowaniach graficznych.
Powierzchniowe odwodnienie poszczególnych elementów z wód opadowych zapewniaj± spadki poprzeczne jezdni, spadki na jezdni wynosz± i=2%, . Spadki pobocza i=8%. Spadki pod³u¿ne projektowanego obiektu winny byæ zgodne z ukszta³towaniem terenu istniej±cego. Odprowadzenie wód opadowych dokonuje siê lejem utworzonym poprzez daszkowy odwrócony uk³ad spadków w przekroju poprzecznym do terenów ni¿ej po³o¿onych. W km 0+012 zaprojektowano remont przepustu z rur HDPE 1 x fi 60 l=6 m zakoñczony elementami prefabrykowanymi.
PODSTAWOWY ZAKRES RZECZOWY INWESTYCJI.
Lp. Nazwa elementu J.m. Ilo¶æ
I II III IV
Droga gminna 113558L
1. D³ugo¶æ m 998
2. Szeroko¶æ nawierzchni drogi m 3,00/3,50
3. Powierzchnia ca³kowita m2 3747,75
4. Przepust z rur HDPE fi 60 x 2 m 6
Po stronie Wykonawcy le¿y pe³na obs³uga geodezyjna: wytyczenie pasa drogowego i pozosta³e niezbêdne do realizacji robót czynno¶ci geodezyjne.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 708000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1037485,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 708000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Budowlane Mariusz Stanicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621518341
7.3.4) Miejscowo¶æ: Chrzanów Pierwszy 69
7.3.5) Kod pocztowy: 23-305
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 708000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowo¶ci Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowo¶ci Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 574 od km 7+240 do km 8+632 (7+311 - 8+703) m. G±bin - nr postêpowania 096/25
- Modernizacja odcinków DW 781 i 966 - z podzia³em na czê¶ci
- ¯wirowanie i równanie dróg gminnych na terenie gminy Nur
- Utrzymanie dróg le¶nych w 2025 roku.
- Remonty cz±stkowe dróg gminnych na terenie gminy Brenna w 2025 roku
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.