Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00372757/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00379391/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA 1 SZTUKI LEKKIEGO SAMOCHODU OPERACYJNEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W RYKACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Rykach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 8B
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 865 69 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_ryki@lubelskie.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspryki.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/67b7d644-e5cd-4350-acb9-cde8ff2dfa3e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA 1 SZTUKI LEKKIEGO SAMOCHODU OPERACYJNEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W RYKACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1770c85e-976e-427c-830d-8dd9ce0b9a4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372757
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 lekkiego samochodu operacyjnego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rykach.
2. Przedmiot zamówienia powinien spełniać m.in. następujące wymagania:
a) samochód fabrycznie nowy (niezarejestrowany), rok produkcji nie starszy niż 2025, nadwozie typu „crossover”, „SUV”.
b) pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych tj.:
- ustawy „Prawo o ruchu drogowym” z dnia 20 czerwca 1997 r. (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.1047, ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy;
- pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z Zarządzeniem nr 6 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 8 maja 2025 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP z 2025 r., poz. 9 z późń. zm.). Dane dotyczące oznakowania zostaną przekazane w trakcie realizacji umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
34942000-2 - Urządzenia sygnalizacyjne
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający przeznaczył kwotę 175 000,00 zł na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty spośród złożonych w postępowaniu wynosi 205 897,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205897 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI RYKI
- Prowadzenie akcji zimowej w gminie Ryki w latach 2025/2026
- Remont dróg gminnych nr 102867L ul. Tadeusza Kościuszki, nr 102904L ul. Szkolna , nr 102910 ul. Wąska w Rykach
- "Usługi pralnicze i dzierżawa pościeli wraz z transportem dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.".
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem dla Gminy Ryki w ramach projektu "E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk"
- Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów łącznik od ul. Zielonej do ul. Słonecznej
- Remont jezdni drogi powiatowej nr 1443L - ul. Partyzantów w Dęblinie
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy wraz z wyposażeniem do dekontaminacji.
- Dostawa dwóch samochodów: 1. osobowy typu kombi. 2. dostawczy do 3,5T
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Uzdrowiska Busko-Zdrój S.A.
- Dostawa nowego samochodu osobowego z napędem hybrydowym do celów służbowych w Starostwie Powiatowym w Wołominie, ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin
- Zakup samochodu służbowego dla Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni
- Dostawa mikrobusu 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich realiz. w ramach projektu pn.: Likwidacja barier transportowych.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.