eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remonty po przeglądach okresowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty po przeglądach okresowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty po przeglądach okresowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a31db8-3eff-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029859/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remonty po przeglądach okresowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373556/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.MK.241.P.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219678,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części I zadania:
a) Demontaż nieizolowanych zewnętrznych przewodów kominowych wraz z osprzętem,
b) Przebicie otworów w stropach i ścianach,
c) Demontaż zabudowy rury spalinowej,
d) Demontaż starego i montaż nowego łącznika rury spalinowej,
e) Wymiana wkładu kominowego,
f) Wymiana zewnętrznego komina wentylacyjnego na termoizolowany,
g) Wymiana nasad kominowych,
h) Odgruzowanie przewodów kominowych,
i) Wykucie kratek wentylacyjnych i drzwiczek rewizyjnych,
j) Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach,
k) Montaż nawiewników ciśnieniowych w istniejącej stolarce okiennej,
l) Montaż kratki nawiewno – wywiewnej w drzwiach łazienki,
m) Wykonanie powykonawczej opinii kominiarskiej,
n) Wykonanie inwentaryzacji przewodów kominowych budynku,
o) Wywiezienie gruzu i utylizacja odpadów i gruzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 133711,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) W części II zadania:
a) Rozebranie ścianek działowych
b) Wymiana pokryć z dachówki karpiówki
c) Oczyszczenie dachówek
d) Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki - gąsiory
e) Pokrycie dachów dachówką - montaż gąsiorów z klamrami
f) Przemurowanie kominów z cegieł
g) Montaż drzwiczek "wyczystki".
h) Wykonanie obróbki z blachy ocynkowanej
i) Montaż nakryw attyk ścian ogniowych i kominów
j) Założenie kampinosów na czapach kominowych
k) Obróbki czap kominowych z papy termozgrzewalnej
l) Wykonanie tynków zewnętrznych ponad dachem
m) Malowanie tynków zewnętrznych
n) Wykonanie rusztowania przy kominach
o) Usunięcie z budynku gruzu
p) Wykonanie opinii kominiarskiej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 8816,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) W części III zadania:
a) Instalacja odprowadzenia spalin:
• montaż przewodów spalinowo powietrznych
b) Instalacja wentylacji grawitacyjnej:
• wykonanie grawitacyjnej wentylacji wywiewnej
• wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewnej
c) Roboty budowlane i towarzyszące:
• wykonanie przebić technologicznych
• zamurowanie przebić technologicznych
• uzupełnienie tynków
• uzupełnienie posadzek
d) Prace porządkowe po zakończeniu remontu.
• usunięcie gruzu i materiałów po robotach instalacyjnych i budowlanych
• uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
• utylizacji gruzu, opakowań i wszelkich odpadów pozostałych po remoncie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 24614,05 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) W części IV zadania:
a) Wymiana zewnętrznych drzwi stalowych z izolacją termiczną;
b) Wykucie z muru ościeżnic stalowych;
c) Montaż naświetla stałe fabrycznie wykończone z PCV;
d) Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych;
e) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 4160,17 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) W części V zadania:
a) Rozebranie rynny
b) Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów
c) Uzupełnienie obróbek blacharskich gzymsów i pasów elewacyjnych z blachy ocynkowanej
d) Naprawa kominów i ogniomurów nad dachem
e) Dwukrotne malowanie farbami elewacyjnymi
f) Wymiana rur wentylacyjnych
g) Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych
h) Wymiana deskowania dachu
i) Wzmocnienie krokwi
j) Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną
k) Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych
l) Pokrycie dachów papą termozgrzewalną
m) Wykonanie obróbek dachowych murów ogniowych
n) Wykonanie obróbek dachowych kominów
o) Mechaniczne wykucie bruzd dla montażu blach usztywniających obróbki z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów
p) Mechaniczne wykonanie ślepych otworów w cegle
q) Osadzenie w podłożu kołków plastykowych rozporowych w gotowych ślepych otworach
r) Założenie pasów usztywniających
s) Naprawa obróbek blacharskich, wyprostowanie i polutowanie drobnych uszkodzeń
t) Jednokrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych
u) Założenie kapinosów na czapach kominowych
v) Obrobienie czap kominowych papą termozgrzewalną
w) Utylizacja gruzu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 48376,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty;

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty;

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3) oraz pkt 6)
ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż jest niezgodna z przepisami ustawy oraz nie została
sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi
sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi
przez Zamawiającego.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wymagał, aby Wykonawca zgodnie z ustawą Prawo Zamówień
Publicznych złożył ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W związku z powyższym Wykonawca musiał opatrzyć stosowanym
podpisem każdy plik oferty. Wykonawca złożył za pośrednictwem portalu
https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia formularz oferty, kosztorys oraz Oświadczenie z Art. 125 ust 1
Ustawy Pzp ale nie podpisał ich w sposób wymagany przez Zamawiającego. Opis sposobu
przygotowania oferty i składania oferty opisany został w ROZDZIALE IX SWZ. Zgodnie z przepisami
ustawy nie podlega uzupełnieniu, Zamawiający ostatecznie odrzuca badaną ofertę Wykonawcy a tym samym unieważnia postępowanie w części III

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty;

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.