eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Modernizacja pomieszczeń na piętrze i poddaszu przy ul. Piłsudskiego nr 19 w Rawiczu wraz z wykonaniem przejścia pomiędzy budynkami nr 19 i 21 i budową wewnętrznej instalacji hydrantowej - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń na piętrze i poddaszu przy ul. Piłsudskiego nr 19 w Rawiczu wraz z wykonaniem przejścia pomiędzy budynkami nr 19 i 21 i budową wewnętrznej instalacji hydrantowej - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: (65)-616-49-80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/664443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń na piętrze i poddaszu przy ul. Piłsudskiego nr 19 w Rawiczu wraz z wykonaniem przejścia pomiędzy budynkami nr 19 i 21 i budową wewnętrznej instalacji hydrantowej - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4b667a2-35be-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019808/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja pomieszczeń na piętrze i poddaszu przy ul. Piłsudskiego nr 19 w Rawiczu wraz z wykonaniem przejścia pomiędzy budynkami nr 19 i 21 i budową wewnętrznej instalacji hydrantowej - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355086/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 670026,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i elektrycznych/teletechnicznych wraz
z pracami towarzyszącymi polegających na modernizacji pomieszczeń na piętrze i poddaszu budynku przy
ul. Piłsudskiego nr 19 w Rawiczu, wykonaniu przejścia pomiędzy budynkami nr 19 i 21 oraz budowie wewnętrznej instalacji hydrantowej realizowanych w ramach etapu II, zgodnie z zakresem i zapisami zawartymi w specyfikacji wraz z załącznikami.
2. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych elektrycznych/teletechnicznych zgodnie z projektem wykonawczym i technicznym (projektem zagospodarowania terenu) oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) zakres branży budowlanej:
a) roboty przygotowawcze i demontażowe (m.in. demontaż żaluzji, umywalki z szafką i podejściami) zerwanie tapet, starej posadzki),
b) roboty malarskie wraz zamontowaniem okładziny stropów płytami gipsowo - kartonowymi na ruszcie podwójnym, podwieszanym, metalowym z kształtowników CD i UD,
c) roboty posadzkowe (ślepa podłoga z płyt OSB, wykładzina z PVC gr. 2,0 mm homogeniczna),
d) opalenie farby i malowanie stolarki drzwiowej lakierobejcą ze szpachlowaniem ubytków,
e) zamontowanie w oknach nawiewników higrosterowanych, regulacja okuć okiennych oraz uszczelnienie styków parapetów z ościeżnicą,
f) wykonanie ocieplenia ściany szczytowej w pom. Nr 2/3, i ściany w pom. 3/7 wraz w wymiana zabudowy poddasza,
g) wymiana posadzki z płytek w pom. Nr 3/3 na poddaszu (ubikacja) oraz montaż wentylatora,
h) wymiana wkładek drzwiowych oraz montaż 3 szt. ościeżnic drzwiowych na poddaszu oraz skrzydeł stanowiących własność Inwestora,
i) wymiana grzejników i rurociągów, odpowietrzenie pionów, próba szczelności,
j) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
k) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
2) zakres branży elektrycznej/teletechnicznej:
1) instalacje teletechniczne,
2) SSWiN,
3) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
3) zakres z pozwolenia na budowę:
a) instalacja hydrantowa: roboty rozbiórkowe, montaż instalacji, próba ciśnieniowa, płukanie, pomiar wydajności hydrantów i oznakowanie, przebicia, wykucie bruzd, zamurowania, roboty wykończeniowe - uzupełnienie gładzi, malowanie, zabudowa zestawu wodomierzowego.
b) wykonanie przejścia pomiędzy budynkami: roboty rozbiórkowe, budowa ścianki działowej, posadzka z paneli podłogowych, obróbka wykutego otworu, nadproże i jego obudowa płytami g-k odporności ogniowej EI120, schody i drzwi wejściowe na schody, roboty malarskie, inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
a) projektu wykonawczego wraz z załącznikami,
b) projektu technicznego (projektu zagospodarowania terenu),
c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dla branży elektrycznej/teletechnicznej
i budowlanej),
d) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe ma charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o projekt wykonawczy i techniczny oraz zalecaną wizję lokalną).
stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45442100-8 - Roboty malarskie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta. Cena brutto, jaką zaproponował Wykonawca za realizację niniejszego zamówienia, a tym samym cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 roku poz. 1710).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.