eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jod³ownikModernizacja obiektu sportowego ORLIK w Jod³owniku w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych "Moje Boisko-ORLIK 2012" Ministerstwa Sportu i Turystyki



Og³oszenie z dnia 2023-09-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu sportowego ORLIK w Jod³owniku w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko-ORLIK 2012” Ministerstwa Sportu i Turystyki

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jod³ownik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892239

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jod³ownik

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-620

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jodlownik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jodlownik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu sportowego ORLIK w Jod³owniku w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko-ORLIK 2012” Ministerstwa Sportu i Turystyki

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4037ff9-5390-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00397835

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00050309/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Modernizacja obiektu sportowego ORLIK w Jod³owniku w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 20212" Ministerstwa Sportu i Turystyki

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://jodlownik.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
1.1. Za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
3.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
3.2. Komputer klasy PC lub MAC, spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
3.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
3.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje i¿, zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO” :
1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest WÓJT GMINY JOD£OWNIK z siedzib± w 34-620 Jod³ownik 198, gmina@jodlownik.pl , 18/334-70-50
2. Inspektorem ochrony danych w Urzêdzie Gminy Jod³ownik jest Kamila Morajko, adres email : iodo@jodlownik.pl, 18/334-70-81.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na modernizacjê obiektu sportowego ORLIK w Jod³owniku w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko-ORLIK 2012” Ministerstwa Sportu i Turystyki prowadzonego w trybie podstawowym, art. 271 pkt 1 ustawy Pzp;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2022r. poz.1710 ze zmian.);
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, co najmniej 5 lat po zakoñczeniu realizacji umowy, je¿eli ze z³o¿onych ofert w tym postêpowaniu nie bêdzie wynikaæ d³u¿szy okres.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;
8. Pani/ Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich/ organizacji miêdzynarodowych.
9. Posiada Pani/Pan :
- na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.20.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja obiektu sportowego ORLIK w Jod³owniku w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko-ORLIK 2012” Ministerstwa Sportu i Turystyki, której zakres obejmuje:
a) Roboty demonta¿owe
b) Podbudowê
c) Nawierzchniê z trawy syntetycznej
d) O¶wietlenie
e) Pi³kochwyt
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera opracowanie techniczne oraz przedmiar robót stanowi±ce za³±czniki do specyfikacji warunków zamówienia.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy Pzp lub jest on opisany w sposób wskazany w art.99 ust.5 ustawy Pzp, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym, a odniesienie takie nale¿y odczytywaæ wraz z okre¶leniem „lub równowa¿ne”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39293300-5 - Sztuczna trawa

45212290-5 - Us³ugi napraw i konserwacji obiektów sportowych

31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:
1) Cena - waga - 60%
2) Okres gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane - 40%
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
- za najkorzystniejsz± cenê 60 pkt
- za najd³u¿szy udzielony okres gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane 40 pkt
W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad :
cena = (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej kolejno oferty brutto) x 60 pkt
Kryterium – okres gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane Waga - 40 %
W powy¿szym kryterium oceniany bêdzie czas wyd³u¿enia minimalnego okresu wymaganej gwarancji i rêkojmi. Oferty bêd± oceniane wg nastêpuj±cych zasad :
Kryterium okresu udzielonej gwarancji i rêkojmi oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi o 6 m-cy. Przy czym:- minimalny okres udzielonej gwarancji i rêkojmi – 36 m-cy - maksymalny okres udzielonej gwarancji i rêkojmi 60 m-cy Gwarancja i rêkojmia minimalna tj. 36 m-cy – 0 pkt. Okres gwarancji i rêkojmi 42miesi±ce - 10 pkt Okres gwarancji i rêkojmi 48 miesiêcy - 20 pkt Okres gwarancji i rêkojmi 54 miesiêcy - 30 pkt Okres gwarancji i rêkojmi 60 miesiêcy - 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku udzia³u.

2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku udzia³u.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku udzia³u.

4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Wiedza i do¶wiadczenie.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w terminie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan± (tj. wykonanie nawierzchni na boisku z traw± syntetyczn± o wymiarach nie mniejszych ni¿ 1500 m2).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych - Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokument potwierdzaj±cy nale¿yt± realizacjê.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od Wykonawców-oferentów przed³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych wraz z ofert±:
a) raport z badañ przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, Ercat), dotycz±cy oferowanego systemu (nawierzchni, wype³nienia EPDM recyklingu i maty), potwierdzaj±cy zgodno¶æ jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz potwierdzaj±cy minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej okre¶lone przez Zamawiaj±cego (dostêpny na www.FIFA.com).
b) raport z badañ laboratoryjnych przeprowadzony przez niezale¿ne, akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy ( nawierzchnia wraz z wype³nieniem EPDM z recyklingu i mat± ), potwierdzaj±cy zgodno¶æ z aktualn± norm± EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02.
c) karta techniczna oferowanej nawierzchni, po¶wiadczona przez jej producenta, potwierdzaj±ca wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne parametry dla nawierzchni w zakresie, który nie zosta³ objêty raportem z badañ zgodnie z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality lub z aktualn± norm± EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02.
d) aktualny certyfikat potwierdzaj±cy posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP).
e) atest PZH dla poszczególnych elementów tj. oferowanej nawierzchni, maty i EPDM z recyklingu.
f) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowan± inwestycjê.
g) raport z badañ testu Lisport na min. 200.000 cykli dla w³ókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezale¿ne laboratorium zgodnie z norm± EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – nara¿enie trawy na oddzia³ywania” potwierdzaj±cy, ¿e w³ókno trawy syntetycznej po min. 200.000 cykli nie wykazuje widocznych uszkodzeñ. Badanie musi byæ wystawione przez laboratorium niezale¿ne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2018 i wprost potwierdzaæ brak widocznych uszkodzeñ w³ókna oferowanej trawy syntetycznej.
h) raport z badañ przeprowadzony przez akredytowany Instytut, dotycz±cy oferowanego granulatu gumowego EPDM recykling, potwierdzaj±cy zgodno¶æ z wymogami w zakresie zawarto¶ci WWA (wielopier¶cienowych wêglowodorów aromatycznych) w odniesieniu do rozporz±dzenia REACH.
i) raport z badañ przeprowadzony przez niezale¿ne laboratorium potwierdzaj±cy, ¿e w³ókno oferowanej trawy syntetycznej zgodnie z Rozporz±dzeniem REACH jest wolne od WWA - wielopier¶cieniowych wêglowodorów aromatycznych (PAH – free). Raport z badañ musi byæ wykonany przez laboratorium niezale¿ne, akredytowane zgodnie z ISO / IEC 17025: 2018.
j) kszta³t w³ókna musi byæ potwierdzony przez laboratorium niezale¿ne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2018.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) raport z badañ przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, Ercat), dotycz±cy oferowanego systemu (nawierzchni, wype³nienia EPDM recyklingu i maty), potwierdzaj±cy zgodno¶æ jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz potwierdzaj±cy minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej okre¶lone przez Zamawiaj±cego (dostêpny na www.FIFA.com).
b) raport z badañ laboratoryjnych przeprowadzony przez niezale¿ne, akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy ( nawierzchnia wraz z wype³nieniem EPDM z recyklingu i mat± ), potwierdzaj±cy zgodno¶æ z aktualn± norm± EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02.
c) karta techniczna oferowanej nawierzchni, po¶wiadczona przez jej producenta, potwierdzaj±ca wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne parametry dla nawierzchni w zakresie, który nie zosta³ objêty raportem z badañ zgodnie z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality lub z aktualn± norm± EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02.
d) aktualny certyfikat potwierdzaj±cy posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP).
e) atest PZH dla poszczególnych elementów tj. oferowanej nawierzchni, maty i EPDM z recyklingu.
f) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowan± inwestycjê.
g) raport z badañ testu Lisport na min. 200.000 cykli dla w³ókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezale¿ne laboratorium zgodnie z norm± EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – nara¿enie trawy na oddzia³ywania” potwierdzaj±cy, ¿e w³ókno trawy syntetycznej po min. 200.000 cykli nie wykazuje widocznych uszkodzeñ. Badanie musi byæ wystawione przez laboratorium niezale¿ne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2018 i wprost potwierdzaæ brak widocznych uszkodzeñ w³ókna oferowanej trawy syntetycznej.
h) raport z badañ przeprowadzony przez akredytowany Instytut, dotycz±cy oferowanego granulatu gumowego EPDM recykling, potwierdzaj±cy zgodno¶æ z wymogami w zakresie zawarto¶ci WWA (wielopier¶cienowych wêglowodorów aromatycznych) w odniesieniu do rozporz±dzenia REACH.
i) raport z badañ przeprowadzony przez niezale¿ne laboratorium potwierdzaj±cy, ¿e w³ókno oferowanej trawy syntetycznej zgodnie z Rozporz±dzeniem REACH jest wolne od WWA - wielopier¶cieniowych wêglowodorów aromatycznych (PAH – free). Raport z badañ musi byæ wykonany przez laboratorium niezale¿ne, akredytowane zgodnie z ISO / IEC 17025: 2018.
j) kszta³t w³ókna musi byæ potwierdzony przez laboratorium niezale¿ne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2018.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium, przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci : 5 000,00 z³ (s³ownie : piêæ tysiêcy z³otych i zero groszy).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone :
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania okre¶lone zosta³y w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Postanowienia umowy – zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik do SWZ.
a) Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad przedmiotu zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z pó¼n. zm.).
b) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: robót rozbiórkowych i przygotowawczych, wykonania nawierzchni boiska, wymiany elementów urz±dzenia boiska, wymiany ¼róde³ ¶wiat³a. Wyj±tkiem bêd± przypadki wynikaj±ce z przepisów prawa w tym takie czynno¶ci, które s± wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie dzia³alno¶ci gospodarczej.
c) Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad tzw. kosztów bezpo¶rednich, wykonywane przez pracowników (wskazanych powy¿ej) bêd± w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (je¿eli ten obowi±zek wynika z art. 22 §1 Kodeksu pracy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-02 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa znajduj±ca siê pod adresem : https://jodlownik.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-02 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.