Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00324904/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu pentestów automatycznych wraz z konfiguracją i szkoleniem użytkowników oraz wsparciem technicznym przez okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364760520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 132/134
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-805
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 102 21 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@akmf.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akmf.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.akmf.pl/open-preview-auction.html/3414131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z oprogramowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu pentestów automatycznych wraz z konfiguracją i szkoleniem użytkowników oraz wsparciem technicznym przez okres 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-729077de-b6c4-4bca-9ada-eca26823a3c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP/2025/15/WNP-002177
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 480240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa platformy do zaawansowanych testów penetracyjnych wraz ze sprzętem wymaganym do zachowania pełnych funkcjonalności platformy automatycznej weryfikacji bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej oraz kompletem niezbędnych subskrypcji wraz ze wsparciem technicznym producenta w zakresie wydawania aktualizacji i łatek bezpieczeństwa, a także przyjmowaniem zgłoszeń dotyczących podatności oraz wsparciem technicznym Wykonawcy (asysta techniczna). Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) w ramach zamówienia podstawowego:
a) dostawę 1300 sztuk subskrypcji licencji na okres 12 miesięcy wraz ze sprzętem wymaganym do zachowania pełnych funkcjonalności platformy dla adresów IP znajdujących się w infrastrukturze Zamawiającego wraz z wdrożeniem;
b) dostawę modułu umożliwiającego weryfikowanie odporności organizacji na ataki typu Ransomware dla 1300 adresów IP na okres 12 miesięcy;
c) świadczenie usług wsparcia technicznego Wykonawcy (asysta techniczna)
w ilości 15 MD przez okres 12 miesięcy;
d) świadczenie usług wsparcia technicznego Producenta przez okres 12 miesięcy w odniesieniu odpowiednio do pkt a) i b);
e) przeprowadzenie szkolenia.
2) w ramach prawa opcji:
a) dostawę 200 sztuk subskrypcji licencji maksymalnie na okres trwania zamówienia podstawowego pełnych funkcjonalności platformy dla adresów IP znajdujących się w infrastrukturze Zamawiającego wraz ze wsparciem producenta;
b) dostawę subskrypcji modułu weryfikacji odporności organizacji na ataki typu Ransomware dla 200 adresów IP maksymalnie na okres trwania zamówienia podstawowego.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane zostały w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531345,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531345,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531345,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Softinet sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5342350817
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 142B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
w zakresie przeprowadzenia szkolenia, podwykonawca: Sławomir Janukowicz NIP 6111843213
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531345,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2) dostawa 1300 sztuk subskrypcji Modułu weryfikacji odporności organizacji na ataki typu Ransomware na okres 12 miesięcy, w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty zawarcie Umowy;
3) zakończenie wdrożenia w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia dostawy subskrypcji;
4) zapewnienie wsparcia technicznego Wykonawcy na okres 12 miesięcy począwszy od dnia dostawy subskrypcji zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
5) zapewnienie wsparcia technicznego Producenta na okres 12 miesięcy począwszy od dnia dostawy subskrypcji zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
6) przeprowadzenie szkolenia dla Pracowników w terminie nie późniejszym, niż 14 dni od daty zakończenia wdrożenia Oprogramowania;
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż oraz instalacja mebli laboratoryjnych, przeznaczonych do wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych o charakterze badawczo-analitycznym
- Usługa przeniesienia aplikacji wytworzonej w Lotus Notes
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
- Remont sali obsługi interesantów i pokoi biurowych w OR KRUS w Warszawie
- Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z dzierżawą dystrybutorów wody
- Dostawa systemów diagnostyki i archiwizacji kardiologicznej, DZPUCK.262.188.2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem - program Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania i infrastruktury sprzętowej dla Gminy Koźmin Wielkopolski w ramach "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i instalacja urządzeń do rozbudowy stacji meteorologiczno-hydrologicznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.