Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00351678/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 10 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerniakowska 71
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-715
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.8.) Numer faksu: zamowienia@mwkohp.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mwkohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mazowiecka.ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2476d2ad-ae63-46ea-b932-f7602b714cf41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 10 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2476d2ad-ae63-46ea-b932-f7602b714cf4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.BK.270.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130517,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy pieczywa dla OSiW w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 5104,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych dla OSiW w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
15842220-0 - Batony czekoladowe
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15861000-1 - Kawa
15863000-5 - Herbata
4.5.5.) Wartość części: 23432,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy wyrobów mięsnych i wędlin dla OSiW w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 15131110-9 - Mięso na wędliny
4.5.5.) Wartość części: 13300,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla OSiW w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 10280,28 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy ryb dla OSiW w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 1945,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy pieczywa dla OSiW w Jaciążku4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 5220,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych dla OSiW w Jaciążku4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
15842220-0 - Batony czekoladowe
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15861000-1 - Kawa
15863000-5 - Herbata
4.5.5.) Wartość części: 32951,48 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy wyrobów mięsnych i wędlin dla OSiW w Jaciążku4.5.3.) Główny kod CPV: 15131110-9 - Mięso na wędliny
4.5.5.) Wartość części: 19255,10 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla OSiW w Jaciążku4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 16113,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy ryb dla OSiW w Jaciążku4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 2914,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5452,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5452,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5452,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FOGIEL & FOGIEL Piekarnia sp. j. 26-600 Radom ul Słowackiego 92
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960067248
7.3.3) Ulica: ul Słowackiego 92
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FOGIEL & FOGIEL PIEKARNIA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FOGIEL & FOGIEL PIEKARNIA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5452,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14305,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15724,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14305,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: King Dystrybucja sp. z o.o. 26-600 Radom, ul. Chorzowska 3
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482592215
7.3.3) Ulica: ul. Chorzowska 3
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14305,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36294,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36294,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36294,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.3) Ulica: ul. Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36294,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14916,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14916,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14916,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWA SPRZEDAŻ OWOCÓW I WARZYW USŁUGI Wiesław Głażewski 06-225 Rzewnie Nowy Sielc 21
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571356515
7.3.3) Ulica: Nowy Sielc 21
7.3.4) Miejscowość: 06-225 Rzewnie
7.3.5) Kod pocztowy: 06-225
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14916,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2378,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2378,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2378,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Szpitalna 24 Podlaskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.3) Ulica: ul. Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2378,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 5 w Gdańsku "Róża Wiatrów"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim Młynie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 46 w Gdańsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 9 części
- Dostawa żywności w roku 2026 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 12
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





