eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówTransport dzieci/uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport dzieci/uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki
w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272747805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 753 88 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeasip@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1dd0647-12d4-4782-a7e0-661e1a020324

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność rachunkowo-księgowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport dzieci/uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki
w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1dd0647-12d4-4782-a7e0-661e1a020324

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045903/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOK.261.1.2025.EC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 439068,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Dowóz dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów, w tym dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim do szkoły/ośrodka znajdujących się na terenie Jaworzna i z powrotem wraz
z zapewnieniem dzieciom/uczniom opieki w czasie dowożenia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na przewozie 3 dzieci/uczniów niepełnosprawnych, w tym 1 ucznia poruszającego się na wózku inwalidzkim do/z ośrodka znajdującego się na terenie Jaworzna, (zgodnie
z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ) wraz z zapewnieniem opieki
w czasie dowożenia. Dowóz realizowany będzie w ciągu 188 dni zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych w okresie od 01.09.2025 r. do końca roku szkolnego, nie dłużej jednak niż do 26.06.2026 r., przy czym liczba dni,
w których realizowane będzie zlecenie może ulec zmianie w związku
z dopasowaniem przewozów do harmonogramu nauczania, zapewniając obecność dzieci/uczniów w zajęciach w pełnym zakresie z wyłączeniem dni wolnych od zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 94118,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2: Dowóz dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów, w tym dzieci/uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich do szkoły/przedszkola/ośrodka znajdującego się na terenie Gminy Chrzanów oraz Trzebini i Libiąża i z powrotem wraz z zapewnieniem dzieciom/uczniom opieki w czasie dowożenia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na przewozie 5 uczniów/dzieci niepełnosprawnych, w tym 4 uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich do/ze szkoły/przedszkola/ośrodka (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ) wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia. Dowóz do szkoły/ośrodka realizowany będzie w ciągu 207 dni zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych w okresie od 01.09.2025 r. do końca roku szkolnego, nie dłużej jednak niż do 26.06.2026 r., przy czym liczba dni,
w których realizowane będzie zlecenie może ulec zmianie w związku
z dopasowaniem przewozów do harmonogramu nauczania, zapewniając obecność dzieci/uczniów w zajęciach w pełnym zakresie z wyłączeniem dni wolnych od zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 108862,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część nr 3: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do szkoły/ośrodka znajdującego się na terenie Gminy Chrzanów i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniom/dzieciom opieki w czasie dowożenia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na przewozie 11 dzieci/uczniów niepełnosprawnych do szkoły/ośrodka (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ) wraz z zapewnieniem opieki
w czasie dowożenia. Dowóz do szkoły/ośrodka realizowany będzie
w ciągu 188 dni zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych w okresie od 01.09.2025 r. do końca roku szkolnego, nie dłużej jednak niż do 26.06.2026 r., przy czym liczba dni, w których realizowane będzie zlecenie może ulec zmianie
w związku z dopasowaniem przewozów do harmonogramu nauczania, zapewniając obecność dzieci/uczniów w zajęciach w pełnym zakresie
z wyłączeniem dni wolnych od zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 101366,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część nr 4: Dowóz ucznia niepełnosprawnego zamieszkałego na terenie Gminy Chrzanów do szkoły znajdującej się w Krakowie i z powrotem wraz
z zapewnieniem uczniowi opieki w czasie dowożenia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na przewozie 1 ucznia niepełnosprawnego do/ze szkoły (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ) wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia. Usługa realizowana będzie w okresie od dnia 01.09.2025 r. do końca roku szkolnego, nie dłużej jednak niż do 26.06.2026 r. w dni zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych przy następującym założeniu: dowóz do szkoły w pierwszy dzień tygodnia nauki (rozpoczęcie zajęć godzina 7), odwóz ze szkoły w ostatni dzień tygodnia (piątek zakończenie zajęć godzina 14.30), przy czym jeżeli w ciągu tygodnia nauki przypada dzień wolny, dodatkowo dowóz realizowany będzie w dniu poprzedzającym ten dzień oraz przypadającym dzień po – o ile są to dni nauki. Przejazd będzie odbywał się 86 razy, gdzie liczba przejazdów może ulec zmianie w związku z dopasowaniem przewozów do harmonogramu czasu nauczania, zapewniając obecność ucznia w zajęciach w pełnym zakresie
z wyłączeniem dni wolnych od zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 39018,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część nr 5: Dowóz ucznia niepełnosprawnego zamieszkałego na terenie Gminy Chrzanów do szkoły znajdującej się na terenie Dąbrowy Górniczej i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniowi opieki w czasie dowożenia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na przewozie 1 ucznia niepełnosprawnego w wieku 19 lat niewidomy, słabowidzący, niepełnosprawność ruchowa (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ) spod miejsca zamieszkania osoby przewożonej tj. 32-500 Chrzanów,
ul. Krawczyńskiego do/ze do Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy
w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59 i z powrotem wraz
z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia. Dowóz realizowany będzie w ciągu 188 dni zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych w okresie od
01.09.2025 r. do końca roku szkolnego, nie dłużej jednak niż do 26.06.2026 r., przy czym liczba dni, w których realizowane będzie zlecenie może ulec zmianie
w związku z dopasowaniem przewozów do harmonogramu nauczania, zapewniając obecność uczniów w zajęciach w pełnym zakresie z wyłączeniem dni wolnych od zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 95702,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84412,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122012,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84412,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faron Mirosław Usługi Transportowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321010844

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84412,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-03 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92943,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143865,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MARS Marek Socha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761424372

7.3.4) Miejscowość: Tenczynek

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MARS Marek Socha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761424372

7.3.4) Miejscowość: Tenczynek

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RaCars Rafał Sołtysik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130262735

7.3.4) Miejscowość: Tenczynek

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80652,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80652,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faron Mirosław Usługi Transportowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321010844

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80652,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.