Og³oszenie z dnia 2022-10-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00355263/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-17
- 2022/BZP 00467867/01 - Wynik z dnia 2022-11-30
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitoring budynku Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI S¡D ADMINISTRACYJNY W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052222639
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 84
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bialystok.wsa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.bialystok.wsa.gov.pl/64/239/zamowienia-publiczne.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
s±downictwo administracyjne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitoring budynku Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a55bc9d2-33fa-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00397599
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00094552/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitoring budynku WSA w Bia³ymstoku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a55bc9d2-33fa-11ed-8832-4e4740e186ac3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
a. Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
b. oraz poczty elektronicznej: adres e-mail zamowienia.publiczne@bialystok.wsa.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), zwana dalej jako: Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy p.z.p, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub:
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Dalsza czê¶æ zapisów w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zosta³a opisana w SEKCJI IX: POZOSTA£E INFORMACJE.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiaj±cego/
Zamawiaj±cy: Wojewódzki S±d Administracyjny w Bia³ymstoku ul. H. Sienkiewicza 84, 15-950 Bia³ystok
Kontakt:
- listownie na adres: Wojewódzki S±d Administracyjny w Bia³ymstoku, ul. H. Sienkiewicza 84, 15-950 Bia³ystok
- poprzez skrzynkê podawcz±: /WSABialystok/SkrytkaESP
- telefonicznie: (85) 678 40 41
inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim S±dzie Administracyjnym w Bia³ymstoku ul. H. Sienkiewicza 84, 15-950 Bia³ystok jest Pan Piotr Topczewski.
Kontakt:
- listownie na adres: Wojewódzki S±d Administracyjny w Bia³ymstoku, ul. H. Sienkiewicza 84, 15-950 Bia³ystok
- poprzez skrzynkê podawcz±: /WSABialystok/SkrytkaESP
- telefonicznie: (85) 678 40 41
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak AG.SO. 240.1.2022 na zadanie pn. Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitoring budynku Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Bia³ymstoku w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AG.SO.240.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: us³uga ochrony osób i mienia, obs³uga portierni oraz monitoring na rzecz Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Henryka Sienkiewicza 84 w Bia³ymstoku w tym:
a. bezpo¶rednia ochrona osób i mienia — 24- godzinna ochrona z zastrze¿eniem, ¿e dozór w godz. 15.30 - 7.30 w dni robocze i w dni wolne od pracy realizuj± równie¿ dwaj pracownicy Zamawiaj±cego, zatrudnieni w wymiarze pe³nego etatu ka¿dy,
b. obiekty stanowi±ce przedmiot ochrony: siedziba S±du o powierzchni u¿ytkowej 2.481,35 m2, wraz z przyleg³ym terenem (powierzchnia dzia³ki 1406 m2). Jest to budynek biurowy sk³adaj±cy siê z 6 kondygnacji, jednoklatkowy z dwoma wej¶ciami: jedno od strony ul. Henryka Sienkiewicza a drugie od wewnêtrznego parkingu.
W obiekcie zainstalowane s± m.in. nastêpuj±ce urz±dzenia i systemy: sygnalizacji po¿aru, kontroli dostêpu, system sygnalizacji w³amania i napadu, monitoringu wizyjnego, bramkowy wykrywacz metali PMD2 metal detektor ceia, urz±dzenie rentgenowskie do prze¶wietlania przesy³ek i baga¿u HI-SCAN PS 5030-S.
Teren jest ogrodzony, zamykany na bramê wjazdow± od ul. Henryka Sienkiewicza. Na posesji znajduje siê równie¿ parterowy budynek gospodarczy z gara¿em, w którym parkowane s± dwa samochody s³u¿bowe. Wykonawca zobowi±zany jest do obs³ugi urz±dzenia rentgenowskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1941 ze zm.), przepisami wykonawczymi do ustawy oraz regulacjami wewnêtrznymi Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy opis wymagañ zawarty jest w Za³±czniku nr 8 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto za 1 roboczogodzinê (C)
Czas reakcji grupy interwencyjnej (Cr)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XIV SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli posiada aktualn± koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i imienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e (przedstawi wykaz us³ug), ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie (a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych), co najmniej 2 us³ugi, które:
a. obejmowa³y bezpo¶redni± ochronê fizyczn± osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej i trwa³y w sposób ci±g³y przez co najmniej 12 miesiêcy ka¿da,
b. mia³y warto¶æ minimum 175 000 z³ brutto ka¿da.
UWAGA. Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e zgodnie z definicj± podan± w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225), przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej - nale¿y rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e (przestawi wykaz osób), ¿e dysponuje co najmniej 3 osobami:
a. wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadaj±cymi legitymacjê kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.),
b. niekaranymi,
c. nieposiadaj±cymi orzeczenia o niepe³nosprawno¶ci z zastrze¿eniem, ¿e zadania niezwi±zane bezpo¶rednio z ochron± wykonywaæ mog± osoby z orzeczon± niepe³nosprawno¶ci±,
d. posiadaj±cych aktualne badania lekarskie i o braku przeciwskazañ do pracy przy obs³udze urz±dzenia jonizuj±cego, jakim jest prze¶wietlacz baga¿u Heimanna Hl Scan-PS 5030S,
e. przeszkolonymi w zakresie obs³ugi urz±dzenia do prze¶wietlania baga¿u,
f. posiadaj±cymi minimum roczne do¶wiadczenie w ochronie obiektów u¿yteczno¶ci publicznej,
g. przeszkolonymi z BHP, p.po¿ oraz z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej,
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e (przedstawi wykaz osób), ¿e dysponuje:
a. wykwalifikowanym operatorem, którym za pomoc± specjalistycznego oprogramowania w ca³odobowym centrum monitoringu analizuje na bie¿±co ewentualne sygna³y z obiektu, a w przypadku zagro¿enia przekazuje informacje do grupy interwencyjnej,
b. dysponuje minimum jednym zmotoryzowanym patrolem interwencyjnym sk³adaj±cym siê z dwóch pracowników ochrony wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony, wyposa¿onych w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego. Samochód patrolu interwencyjnego winien byæ odpowiednio oznakowany.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci tej do samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i imienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.).
2) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na sumê gwarancyjna nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XXI ust. 1 SWZ – zgodnie z Za³±cznikiem Nr 2 do SWZ;2. zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XXIV ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3. odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XXI ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewiduj± zmiany Umowy w zakresie okre¶lonym w art. 455 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dalsza czê¶æ zapisów w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej:8. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± p.z.p lub Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
9. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
11. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
12. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
13. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
14. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@bialystok.wsa.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
15. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania: AG.SO.240.1.2022
16. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ (zaleca siê, aby zapytania przesy³aæ równie¿ w formie edytowalnej).
Termin realizacji zamówienia: 12 miesiêcy. Rozpoczêcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi 31.12.2022 r., a zakoñczenie 31.12.2023 r. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania wcze¶niejszego rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi przez Wykonawcê, pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy wska¿e Wykonawcy datê rozpoczêcia us³ugi z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem.
Szczegó³owe zapisy zawarte s± w Specyfikacji warunków zamówienia (znak postêpowania AG.SO.240.1.2022).
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 w m. Kajanka, w km 27+180-30+250.
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Bia³ystok w 2025 - 2028, 2 czê¶ci
- Dostawa zintegrowanego systemu nag³o¶nieniowego wraz z ods³uchami scenicznymi, mikserem d¼wiêkowym, mikrofonami instrumentalnymi oraz okablowaniem na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Kultury i Nauki
- "¦wiadczenie specjalistycznej us³ugi psychiatrycznej w ramach stanowiska Psychiatry"
- Dostawa urz±dzeñ peryferyjnych oraz dzier¿awê urz±dzeñ wielofunkcyjnych - ZP/TP-11/25
- Zakup osprzêtu do samochodu ciê¿arowego powy¿ej 3,5 tony
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia oraz obs³ugi urz±dzeñ ochrony technicznej w obiektach S±du Rejonowego w M³awie oraz w Wydziale Ksi±g Wieczystych w ¯urominie".
- Ochrona obiektów Szpitala wraz z Oddzia³em o Wzmocnionym Zabezpieczeniu oraz konwój gotówki.
- Ochrona obiektu (pustostanu) zlokalizowanego przy ul. Staszica/Lubomirskiego w Szczecinie, w formie patroli lotnych
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zabezpieczeniu imprezy masowej przez s³u¿by porz±dkowe i s³u¿by informacyjne na potrzeby imprezy: "Do¿ynki Wojewódzkie 2025"
- Us³uga ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie imprez artystycznych
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.