Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00386262/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00450378/01 - Wynik z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi całodobowej jednoosobowej ochrony obiektów i terenu Domu Pomocy Społecznej „Złota Jesień” w Raciborzu na 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZŁOTA JESIEŃ"
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255044
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Franciszka Grzonki 1
1.4.2.) Miejscowość: Racibórz
1.4.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 415 2001
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlota-jesien-dps.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlota-jesien-dps.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397551
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00386262/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.
1) Koncesji określającej zakres i formy prowadzenia usług ochrony osób i mienia wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia,
2) Aktualnej polisy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł., wraz z dowodem zapłaty składki ubezpieczenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
3) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- sporządzony według załącznika nr 4 do SIWZ
4) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu- sporządzony według załącznika nr 5 do SIWZ
19.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, zgodnie z pkt 10.3 SWZ.
Po zmianie:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.
1) Koncesji określającej zakres i formy prowadzenia usług ochrony osób i mienia wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia,
2) Aktualnej polisy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł., wraz z dowodem zapłaty składki ubezpieczenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
3) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- sporządzony według załącznika nr 4 do SIWZ
4) Wykaz osób którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt 18.3 ppk 2) SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu- sporządzony według załącznika nr 5 do SWZ.
19.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, zgodnie z pkt 10.3 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-10-20 10:00
Po zmianie:
2022-10-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-10-20 10:30
Po zmianie:
2022-10-24 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-11-18
Po zmianie:
2022-11-22
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Miasta Racibórz.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- 26/2025 Modernizacje wraz z usunięciem przerw i usterek w systemie SSP oraz zakup i wymianę systemu ostrzegawczego DSO w budynku Szpitala Rejonowy im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu
- Zakup ciągnika z przyczepą samowyładowczą (oraz z tzw. TUR-em tj. ładowacz, łyżka i widły)
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK
- Świadczenie usługi ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim oraz osób i mienia w nich się znajdujących
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynkach Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, ul. Sądowej 2, ul. Piłsudskiego 76-78 w okresie tj. od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.,
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27a i ul. Radosnej 11 w Warszawie
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia zakładu zlokalizowanego w miejscowości Olszowa, pod adresem Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.