Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00300167/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00317525/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16
1.5.2.) Miejscowość: Siewierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 64 99 400
1.5.8.) Numer faksu: 32 64 99 402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d492f745-f589-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d492f745-f589-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065092/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7523068,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w szczególności w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), dokumentacji projektowej – przy czym dokumentacja ta sporządzona została dla większego zakresu niż objęty niniejszym postępowaniem. Niniejsze zamówienie dotyczy zakresu zaznaczonego na załączniku graficznym i wskazanego w SWZ, tj. ulicy Kościuszki i nie obejmuje pozostałego zakresu ujętego w dokumentacji), braku sprzeciwu Starosty Będzińskiego do zgłoszenia z dnia 12.07.2018 r., Decyzji Starosty Będzińskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 5.2018 z dnia 29 sierpnia 2018, pozwoleniu konserwatorskim Nr K/431/2022 z dnia 25.04.2022 r., projekcie docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniami i opiniami, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, załączniku graficznym, pozwoleniach, warunkach, zatwierdzeniach, postanowieniach, opiniach, decyzjach, uzgodnieniach i pismach wydanych do ww. zadania i stanowiących załącznik do SWZ lub dokumentacji i obejmuje w szczególności:
1)Przebudowę drogi gminnej na ulicy Tadeusza Kościuszki od skrzyżowania z ulicą Ludową do mostu przy Zamku wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Kopernika i Czarnieckiego oraz miejscami parkingowymi przy ulicy Kościuszki (od strony południowej) w tym wykonanie jezdni wraz z chodnikami i zjazdami indywidualnymi i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Należy wykonać obniżone krawężniki przy przejściach dla pieszych na całym zakresie opracowania. Zakres zamówienia został określony na załączniku graficznym (Załącznik nr 1). 2) Budowę odwodnienia drogi – w tym w szczególności budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami oraz budową dodatkowej studni w ulicy Czarnieckiego w miejscu istniejącej studni „k30” wraz z przykanalikami i połączeniem z planowaną studnią „D80” (k31) (zakres dodatkowy należy wycenić, nie został uwzględniony w przedmiarze),
3)Przebudowę kanalizacji sanitarnej – w tym w szczególności wykonanie nowych przyłączy, 4)Budowę wodociągu wraz z przyłączami, 5)Zabezpieczenie sieci gazowej, 6) Budowę oświetlenia ulicznego. Lampy oświetleniowe muszą posiadać uchwyt na flagę oraz możliwość podłączenia dodatkowych elementów świecących. 7)Przebudowę sieci elektroenergetycznej na doziemną – w tym w szczególności budowę ziemnej sieci elektroenergetycznej wraz z budową linii odbiorczych WLZ do wszystkich obiektów, w tym budynków mieszkalnych, 8)Budowę kanału technologicznego wraz z odgałęzieniami do granic wszystkich posesji, 9)Wykonanie prac wokół pomnika Józefa Piłsudskiego przy ul. Kościuszki tj. nawierzchni utwardzonej tożsamej z wykonywanym chodnikiem wraz z wymianą dwóch lamp oświetleniowych (dodatkowy przedmiar), 10)W miejscach kolizji istniejącej sieci z projektowaną infrastrukturą, wykonanie zabezpieczenia tych sieci, 11) Regulacja i czyszczenie wszystkich studzienek i włazów (istniejących i wykonywanych), 12)Inwentaryzacja istniejącego terenu budowy wraz z sieciami i przyłączami w uzgodnieniu z zarządcami poszczególnych elementów oraz w razie potrzeby wykonanie przekopów kontrolnych, 13)Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z opracowaniem i uzgodnieniem projektu czasowej organizacji ruchu, 14)Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu drogowego, zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz opiniami i zatwierdzeniami, 15)Wykonanie wszelkich robót ziemnych, przygotowawczych i rozbiórkowych, wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym również wywóz i utylizacja zbędnych materiałów oraz odwóz w miejsce wyznaczone materiałów nadających się do ponownego wykorzystania. Demontaż i utylizacja powinny odbywać się zgodnie z właściwymi przepisami dotyczącymi odpadów. 16)Rozbiórkę ogrodzeń kolidujących z inwestycją wraz z utylizacją oraz przestawienie kolidującego ogrodzenia przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych. 17)Wykonanie wycinki niektórych drzew i krzewów. Zamawiający dopuszcza brak wycinki drzew/krzewów pod warunkiem braku kolizji z inwestycją oraz przedstawienia przez Wykonawcę sposobu wykończenia nawierzchni wokół drzew/krzewów. 18)Wykonanie połączenia, wykończenia i nawiązania do istniejących nawierzchni przy połączeniach z nawierzchniami na końcowych odcinkach wykonywanych prac. 19)Wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych, w tym w szczególności humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych. 20)Wykonanie prac zgodnie z uzgodnieniami. W przypadku uzyskania nowych uzgodnień w trakcie realizacji inwestycji, w szczególności od gestorów sieci, Wykonawca dostosuje zakres realizacji do aktualnych uzgodnień. 2. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do: a) Zapewnienia badań i nadzoru archeologicznego w trakcie praz ziemnych zgodnie z wymogiem zawartym w pozwoleniu nr K/431/2022 Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z 25.04.2022 r. oraz z pismem nr K-AR/5183.204.2022.KWK z dnia 18.11.2022 r. wraz z wykonaniem programu badań, pozyskaniem pozwolenia na prowadzenie badań oraz innych niezbędnych zgód i zezwoleń, b) Zapewnienia stałego dostępu ruchu pieszego i kołowego do posesji (w tym w szczególności w miejscach gdzie prowadzona jest działalność gospodarcza) oraz do ZS Ogólnokształcących i Technicznych, plebanii przy kościele św. Macieja w Siewierzu w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót, c)Zapewnienie dostępu ruchu kołowego do posesji dla innych pojazdów np. odbierających nieczystości/śmieci w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. W przypadku braku takiej możliwości Wykonawca zobowiązany jest do przewiezienia np. odbieranych odpadów w miejsce dostępne dla aut odbierających, d)Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, e)Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, f)Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, g)Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, h)Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń mediów, i) Wykonania projektu organizacji i technologii robót i stosowania go w praktyce z uwzględnieniem warunków bhp, j) Wykonania, uzgodnienia i wdrożenia projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, k)Występowania z wnioskami o zajęcia pasa drogowego oraz poniesienia ewentualnych kosztów zajęcia, l)Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu, m) Zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu, jeżeli roboty będą wymagały nadzoru lub jeśli wynika on z innych uzgodnień, także w przypadku, gdy będzie odpłatny - Wykonawca poniesie te koszty, n)Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, o) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, p)Zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających. W przypadku niezgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobligowany jest do wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek. q) Zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, r)Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, s)Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, t)Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia), u)Przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki wskazanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego materiały, które nadają się do ponownego użycia lub zabudowy stanowią własność Zamawiającego. Pozostałe materiały zutylizowane zostaną przez Wykonawcę prac. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km. v)Zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie. Do dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu podpisanej przez geodetę mapy inwentaryzacyjnej z kompletnie naniesionymi obiektami wraz z oświadczeniem geodety o złożeniu mapy w Powiatowym Ośrodku (pismo przewodnie z pieczątką wpływu lub oświadczenie geodety). Po otrzymaniu zatwierdzonej przez Ośrodek inwentaryzacji, Wykonawca przekaże ją Zamawiającemu w terminie ustalonym w notatce służbowej. w)Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, x)Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Pozostałe warunki zamówienia określa Rozdział III pkt 4 SWZ. 5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określa Rozdział III pkt 6 SWZ. 6. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określa Rozdział III pkt 9 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8253325,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10537715,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8253325,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERAL DEVELOPMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369899523
7.3.3) Ulica: Piastowska 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8253325,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Płudy, gmina Trzebieszów
- Modernizacja przepompowni Lubcz Mały - remont linii energetycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.