eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Natura bez granic - zachowanie wspólnego dziedzictwa naturalnego w gminach Dobromil (Ukraina) i Zagórz (Polska)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Natura bez granic – zachowanie wspólnego dziedzictwa naturalnego w gminach Dobromil (Ukraina) i Zagórz (Polska)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2

1.5.2.) Miejscowość: Zagórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umig-zagorz.ires.pl/25185,25188,30327/30327/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Natura bez granic – zachowanie wspólnego dziedzictwa naturalnego w gminach Dobromil (Ukraina) i Zagórz (Polska)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33d8d505-7499-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040085/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 2. Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Natura bez granic – zachowanie wspólnego dziedzictwa naturalnego w gminach Dobromil (Ukraina) i Zagórz (Polska)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Natura bez granic – zachowanie wspólnego dziedzictwa naturalnego w gminach Dobromil (Ukraina) i Zagórz (Polska)” (Nature without borders – maintaining a common natural heritage in Dobromyl (Ukraine) and Zagorz (Poland) communes”) dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476515/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 pn. Dostawa power banków, w tym:
1) Power bank – 200 szt.
1. Zamawiający oświadcza iż przedmiot umowy zostanie przekazany w ramach pomocy Ukrainie, dlatego wymaga aby wszystkie urządzenia były dostarczone w całości całości - zdatne do natychmiastowego użytku oraz zabezpieczone do dalszego transportu.
2. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy dostawy były fabryczne nowe, nie pochodzące z wszelakich wystaw w tym targów, nie pochodzące ze zwrotów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi jednolicie załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31158100-9 - Ładowarki do baterii

4.5.5.) Wartość części: 26747,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 pn. Dostawa wyposażenia gospodarstwa domowego, w tym:
1) Komplety pościeli – 40 kpl.
2) Zastawa stołowa - 30 kpl.
3) Przybory kuchenne - 40 kpl.
1. Zamawiający oświadcza iż przedmiot umowy zostanie przekazany w ramach pomocy Ukrainie, dlatego wymaga aby wszystkie urządzenia były dostarczone w całości całości - zdatne do natychmiastowego użytku oraz zabezpieczone do dalszego transportu.
2. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy dostawy były fabryczne nowe, nie pochodzące z wszelakich wystaw w tym targów, nie pochodzące ze zwrotów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi jednolicie załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe

4.5.5.) Wartość części: 26409,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 pn. Dostawa wyprawek szkolnych, w tym:
1) Zestawy szkolne - 40 kpl.
1. Zamawiający oświadcza iż przedmiot umowy zostanie przekazany w ramach pomocy Ukrainie, dlatego wymaga aby wszystkie urządzenia były dostarczone w całości całości - zdatne do natychmiastowego użytku oraz zabezpieczone do dalszego transportu.
2. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy dostawy były fabryczne nowe, nie pochodzące z wszelakich wystaw w tym targów, nie pochodzące ze zwrotów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi jednolicie załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 5296,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 pn. Dostawa wyposażenia medycznego, w tym:
1) Urządzenie do rehabilitacji: stacjonarny rower rehabilitacyjny - 1 szt.
2) Urządzenie do rehabilitacji: pionizator rehabilitacyjny - 1 szt.
3) Urządzenie do rehabilitacji dłoni - 1 szt.
4) Stół do rehabilitacji - 1 szt.
5) Urządzenie rehabilitacyjne – treningowe - 1 szt.
6) Urządzenie wykorzystujące elektroforezę w leczeniu schorzeń kręgosłupa - 1 szt.
7) Urządzenie do magnetoterapii o niskiej częstotliwości – 2 szt.
8) Stacjonarny rower – 1 szt.
9) Przenośne urządzenie kardiograficzne do badania układu krążenia przed rehabilitacją – 1 szt.
10) Torby medyczne – 100 kpl.
1. Zamawiający oświadcza iż przedmiot umowy zostanie przekazany w ramach pomocy Ukrainie, dlatego wymaga aby wszystkie urządzenia były dostarczone w całości całości - zdatne do natychmiastowego użytku oraz zabezpieczone do dalszego transportu.
2. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy dostawy były fabryczne nowe, nie pochodzące z wszelakich wystaw w tym targów, nie pochodzące ze zwrotów.
3. Zamawiający wymaga aby elementy dostawy, o których mowa w części 4, 5 ,6 służyły do użytku profesjonalnego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi jednolicie załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 355429,63 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 pn. Dostawa agregatów i pił, w tym:
1) Agregat prądotwórczy 4 kW – 10 szt.
2) Agregat prądotwórczy 7 kW– 1 szt.
3) Agregat prądotwórczy 30 kW – 4 szt.
4) Piły motorowe - 15 szt.

1. Zamawiający oświadcza iż przedmiot umowy zostanie przekazany w ramach pomocy Ukrainie, dlatego wymaga aby wszystkie urządzenia były dostarczone w całości całości - zdatne do natychmiastowego użytku oraz zabezpieczone do dalszego transportu.
2. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy dostawy były fabryczne nowe, nie pochodzące z wszelakich wystaw w tym targów, nie pochodzące ze zwrotów.
3. Zamawiający wymaga aby elementy dostawy, o których mowa w części 4, 5 ,6 służyły do użytku profesjonalnego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi jednolicie załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43812000-8 - Piły

4.5.5.) Wartość części: 324083,32 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 pn. Dostawa profesjonalnych latarek i lornetek, w tym:
1) Latarki profesjonalne – 40 szt.
2) Lornetki – 30 szt.
3. Zamawiający oświadcza iż przedmiot umowy zostanie przekazany w ramach pomocy Ukrainie, dlatego wymaga aby wszystkie urządzenia były dostarczone w całości całości - zdatne do natychmiastowego użytku oraz zabezpieczone do dalszego transportu.
4. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy dostawy były fabryczne nowe, nie pochodzące z wszelakich wystaw w tym targów, nie pochodzące ze zwrotów.
5. Zamawiający wymaga aby elementy dostawy, o których mowa w części 4, 5 ,6 służyły do użytku profesjonalnego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części stanowi jednolicie załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38631000-7 - Lornetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31521320-3 - Latarki

4.5.5.) Wartość części: 49089,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7921,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7921,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6572972233

7.3.3) Ulica: ul. Barwinek 5/26

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-150

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7921,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24009,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52730,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24009,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382876733

7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24009,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12669,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&A Adam Wasielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 251536507

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wlkp. 47/5

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101066,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101484,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101484,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382876733

7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101066,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377179,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377179,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377179,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382876733

7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377179,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32964,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96570,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32964,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382876733

7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32964,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.