Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296627/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00319590/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00323456/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00387826/01 - Wynik z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c5cef7-1cad-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007969/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Realizacja robót budowlanych wynikających z decyzji PINB etap 9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296627
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.109.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego parterowego budynku gospodarczego poprzecznej oficyny usytuowanego w Łodzi przy ul. Tymienieckiego 14 (dz. nr 95/51, obręb S-9), zgodnie z decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 632/2022 z dnia 02.12.2022r., przedmiarem robót, STWiOR stanowiące załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji:4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 168901,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego frontowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego usytuowanego w Łodzi przy ul. 6 Sierpnia 44 na działce nr 145, obręb P-19, zgodnie z decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 25/2023 z dnia 12.01.2023r. i projektem technicznym usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w ekspertyzie dot. stanu technicznego budynku sporządzonym przez mgr inż. Marka Majewskiegopoprzez:
- podstemplowanie stropu nad piwnicą (zgodnie z pkt 2.1),
- zbicie luźnych i odparzonych tynków ze wszystkich elewacji i zabezpieczenie wszystkich elewacji siatką zabezpieczającą,
- zabezpieczenie drzwi balkonowych balkonu pierwszego piętra (od strony podwórza) przed możliwością wejścia na balkon i podstemplowanie płyty balkonowej (zgodnie z pkt 2.4).
Szczegółowy opis zamówienia określają opracowania stanowiące załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 61058,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65244,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65244,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U POLMEK Małgorzata Kaleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291019662
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65244,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa chodnika w ciągu Szosy Uniejowskiej - DW 473 w mieście Szadek- w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Koluszkach
- DZP.26.140.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej nad wykonaniem robót budowlanych związanych z remontem/budową/ przebudową dróg na terenie miasta Łodzi
- Rozszczelnienie powierzchni, zazielenienie podwórka przy ul. Traugutta 8", realiz. w ramach Projektu "RE-PUBLIC SPACES" na nieruch. w Łodzi przy ul.Traugutta 8, dz. Nr 48 obręb S-8
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Oddziału Urologii z Pododdziałem Ortopedii i Pododdziałem Chirurgii SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST. IM. WŁADYSŁAWA JANA CIESIELSKIEGO W GORZOWIE WLKP.
- Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na V (Oddział Chirurgii Ogólnej) i III (Oddział Ginekologiczny) piętrze budynku głównego Szpitala KCZ sp. z o.o. w Starogardzie Gd. przy ul. Balewskiego 1
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych oraz rozbudowa, przebudowa oraz modernizacja obiektu w ramach zadania pn.: Rozwój opieki wspierającej ...
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku km 1+480,00 - km 3+200,00
- Modernizacja pomieszczeń CZP "Łódź-Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.