Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00393322/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
- 2022/BZP 00431533/01 - Wynik z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa mini siłowni zewnętrznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
1.4.2.) Miejscowość: Gniezno
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397364
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00393322/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa mini siłowni zewnętrznej obejmująca swoim zakresem wykonanie ścieżki sensorycznej wraz z wyposażeniem, dostawa wraz z montażem dwóch urządzeń siłowni zewnętrznej, wykonanie nasadzeń.
2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie prac określonych w ust. 1 zawiera się Dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SWZ.
3. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu finansowania inwestycji i płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamówienie dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w ramach programu pn. „Błękitno – zielone inicjatywy dla Wielkopolski”. Umowa nr DSI 25/2022 z dnia 06.07.2022 r.
5. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od od dnia końcowego odbioru robót budowlanych.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 13 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
2) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy na warunkach wskazanych w § 12 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa mini siłowni zewnętrznej obejmująca swoim zakresem wykonanie ścieżki sensorycznej wraz z wyposażeniem, dostawa wraz z montażem dwóch urządzeń siłowni zewnętrznej, wykonanie nasadzeń. Zamawiający we własnym zakresie usunie i zutylizuje asfalt w zakresie wskazanym w dokumentacji i przedmiarze robót, w związku z tym Wykonawca nie ma uwzględniać tych czynności w swojej ofercie.
2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie prac określonych w ust. 1 zawiera się Dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SWZ.
3. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu finansowania inwestycji i płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamówienie dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w ramach programu pn. „Błękitno – zielone inicjatywy dla Wielkopolski”. Umowa nr DSI 25/2022 z dnia 06.07.2022 r.
5. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od od dnia końcowego odbioru robót budowlanych.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 13 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
2) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy na warunkach wskazanych w § 12 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-11-30
Po zmianie:
2022-12-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Przewiduje się, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy w zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a)wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 uPzp, b) wystąpienia konieczności zastosowania rozwiązania projektowego zamiennego, którego nie można było przewidzieć na etapie wykonania projektu;
2)zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia w przypadkach określonych w §7 ust. 1 pkt 2) projektowanych postanowień umowy,
3)zmiana terminów wykonania Umowy w przypadkach określonych w §7 ust. 1 pkt 3) projektowanych postanowień umowy,
Warunki na jakich dokonane mogą być zmiany zostały opisane w § 7 Zmiana Umowy - projektowanych postanowień umowy.
Po zmianie:
Przewiduje się, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy w zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a)wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 uPzp, b) wystąpienia konieczności zastosowania rozwiązania projektowego zamiennego, którego nie można było przewidzieć na etapie wykonania projektu;
2)zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia w przypadkach określonych w §7 ust. 1 pkt 2) projektowanych postanowień umowy,
3)zmiana terminów wykonania Umowy w przypadkach określonych w §7 ust. 1 pkt 3) projektowanych postanowień umowy, 4) zmiana warunków płatności w przypadkach określonych w §7 ust. 1 pkt 4) projektowanych postanowień umowy.
Warunki na jakich dokonane mogą być zmiany zostały opisane w § 7 Zmiana Umowy - projektowanych postanowień umowy.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Renowacja budynku Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz budowa dwóch studni przelewowych wraz z odwodnieniem liniowym na parkingu pod budynkiem Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Termomodernizacja i przebudowa budynku internatu ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, dobudowa windy oraz zagospodarowanie terenu w WSCKZIU w Gnieźnie"
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- Dostawa komputerów
- Kształcenie praktyczne u pracodawców hiszpańskich dla Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.