eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ROPS.DO.3321.17.2022 - Świadczenie usługi organizacji turnusów usprawniających po przebytym COVID-19 dla mieszkańców domów pomocy społecznej z terenu województwa śląskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROPS.DO.3321.17.2022 - Świadczenie usługi organizacji turnusów usprawniających po przebytym COVID-19 dla mieszkańców domów pomocy społecznej z terenu województwa śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modelarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rops-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-slaskie.pl/rops/zamowienia_publiczne/1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROPS.DO.3321.17.2022 - Świadczenie usługi organizacji turnusów usprawniających po przebytym COVID-19 dla mieszkańców domów pomocy społecznej z terenu województwa śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0133506-2532-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014103/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja turnusów usprawniających po przebytym COVID-19 dla dorosłych/pełnoletnich mieszkańców domów pomocy społecznej z województwa śląskiego oraz kadry DPS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin - sygnatura POWR.02.05.00-00-0209/17

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322449/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 620353,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji turnusów usprawniających po przebytym COVID-19 dla 40 mieszkańców domów pomocy społecznej z terenu województwa śląskiego. Głównym i nadrzędnym celem realizacji niniejszego zamówienia jest kompleksowa pomoc mieszkańcom domów pomocy społecznej z województwa śląskiego, po przebytej chorobie COVID-19 w celu poprawy ich stanu zdrowia. Usługa ukierunkowana jest na poprawę zdrowia fizycznego w tym poprawę wydolności wysiłkowej i krążeniowej, sprawności oddechowej i ogólnej sprawności fizycznej, jak również na wsparcie zdrowia psychicznego.
Pojęcie - 1 turnusu rozumiane jest jako 14 dni następujących po sobie (13 noclegów).
Warunkiem udziału mieszkańca DPS z terenu województwa śląskiego jest przebycie COVID-19 potwierdzone zaświadczeniem lekarskim lub wydrukiem z systemu e-pacjent.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiot Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 354487,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji turnusów usprawniających po przebytym COVID-19 dla 20 mieszkańców domów pomocy społecznej z terenu województwa śląskiego. Głównym i nadrzędnym celem realizacji niniejszego zamówienia jest kompleksowa pomoc mieszkańcom domów pomocy społecznej z województwa śląskiego, po przebytej chorobie COVID-19 w celu poprawy ich stanu zdrowia. Usługa ukierunkowana jest na poprawę zdrowia fizycznego w tym poprawę wydolności wysiłkowej i krążeniowej, sprawności oddechowej i ogólnej sprawności fizycznej, jak również na wsparcie zdrowia psychicznego.
Pojęcie - 1 turnusu rozumiane jest jako 14 dni następujących po sobie (13 noclegów).
Warunkiem udziału mieszkańca DPS z terenu województwa śląskiego jest przebycie COVID-19 potwierdzone zaświadczeniem lekarskim lub wydrukiem z systemu e-pacjent.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiot Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 177243,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji turnusów usprawniających po przebytym COVID-19 dla 10 mieszkańców domów pomocy społecznej z terenu województwa śląskiego. Głównym i nadrzędnym celem realizacji niniejszego zamówienia jest kompleksowa pomoc mieszkańcom domów pomocy społecznej z województwa śląskiego, po przebytej chorobie COVID-19 w celu poprawy ich stanu zdrowia. Usługa ukierunkowana jest na poprawę zdrowia fizycznego w tym poprawę wydolności wysiłkowej i krążeniowej, sprawności oddechowej i ogólnej sprawności fizycznej, jak również na wsparcie zdrowia psychicznego.
Pojęcie - 1 turnusu rozumiane jest jako 14 dni następujących po sobie (13 noclegów).
Warunkiem udziału mieszkańca DPS z terenu województwa śląskiego jest przebycie COVID-19 potwierdzone zaświadczeniem lekarskim lub wydrukiem z systemu e-pacjent.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiot Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 88621,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRIVITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122872926

7.3.3) Ulica: OSIEDLE NAD SOŁĄ

7.3.4) Miejscowość: KĘTY

7.3.5) Kod pocztowy: 62-650

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "REPTY" GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACJI IM. GEN. JERZEGO ZIĘTKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000291701

7.3.3) Ulica: ŚNIADECKIEGO 1

7.3.4) Miejscowość: TARNOWSKIE GÓRY

7.3.5) Kod pocztowy: 42-604

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "REPTY" GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACJI IM. GEN. JERZEGO ZIĘTKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000291701

7.3.3) Ulica: ŚNIADECKIEGO 1

7.3.4) Miejscowość: TARNOWSKIE GÓRY

7.3.5) Kod pocztowy: 42-604

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.