Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przeglądów i konserwacji systemu do PCR w czasie rzeczywistym ViiA 7 dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gliwice.nio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.nio.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przeglądów i konserwacji systemu do PCR w czasie rzeczywistym ViiA 7 dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3521280b-2521-4bfd-b1b2-164296cd1b12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający przeprowadził uprzednio postępowanie w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy Pzp. Postępowanie o nr sprawy DZ/DZ-TPbn-381-2-40/25 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
A zatem uzasadnieniem zastosowania trybu z wolnej ręki, w tym przypadku jest niepowodzenie uprzednio przeprowadzonego postepowania w trybie konkurencyjnym, ze względu na fakt iż, uprzednie zamówienie w powyższym zakresie było prowadzone w trybie podstawowym, które zostało unieważnione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0a51c065-90ab-4ee8-97ca-73bd03f9b20a
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/DZ-381-4-5/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji systemu do PCR w czasie rzeczywistym ViiA 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, że zaproszony Wykonawca nie przystąpił do negocjacji, unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie prawnej wynikającej z przepisu art. 255 pkt. 8) ustawy Pzp. Zgodnie z treścią ww. przepisu ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W zaistniałej sytuacji fakt, iż Wykonawca nie przystąpił do negocjacji w sprawie zawarcia umowy, jest równoznaczny z tym, że negocjacje nie doprowadziły do jej zawarcia. Stąd zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie prawnej wynikającej z przepisu art. 255 pkt 8) ustawy Pzp.INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis aparatury badawczej w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, w podziale na 20 zadań
- Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz bieżących napraw sekwenatarów MiSeq prod. Illumina na okres 24 miesięcy znajdujących się w DCOPiH.
- RZP-62/KS/2025 - Usługa okresowej konserwacji technicznej aparatury i sprzętu medycznego - II.
- Wykonanie pogwarancyjnej usługi serwisowej aparatury medycznej Allura Xper FD20 wraz z systemem fizjomonitoringu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





