eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZAWARCIE UMOWY KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY I DYSTRYBUCJI CIEPŁA DLA KOMISARIATU POLICJI W MIASTKU NA CZAS NIEOZNACZONY ZGODNIE Z ART. 435 UST. 1 PKT. 3



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZAWARCIE UMOWY KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY I DYSTRYBUCJI CIEPŁA DLA KOMISARIATU POLICJI W MIASTKU NA CZAS NIEOZNACZONY ZGODNIE Z ART. 435 UST. 1 PKT. 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 7414945/817, 47 7414946/752/765/766

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZAWARCIE UMOWY KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY I DYSTRYBUCJI CIEPŁA DLA KOMISARIATU POLICJI W MIASTKU NA CZAS NIEOZNACZONY ZGODNIE Z ART. 435 UST. 1 PKT. 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f6f353-719a-4cab-895f-98b5a2714781

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118315/41/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Sprzedaż i dystrybucja energii cieplnej do KP w Miastku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291824

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna:

Art. 214. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
‒ jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Obiekt włączony jest w lokalną infrastrukturę ciepłowniczą. Wykonanie zamówienia przez innego wykonawcę w danym miejscu i czasie jest ze względów technicznych niemożliwe. Niemożliwość ta ma charakter trwały oraz nieprzezwyciężalny.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 39/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322445,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy kompleksowej sprzedaży i dystrybucji ciepła dla Komisariatu Policji w Miastku na czas nieoznaczony zgodnie z art. 435 ust. 1 pkt. 3 UPZP.

Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy ale, nie wcześniej niż od 01.10.2025, na czas nieokreślony zgodnie z art.435 ust.1 pkt 3 UPZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ - sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421769328

7.3.3) Ulica: Kowalska 2

7.3.4) Miejscowość: Miastko

7.3.5) Kod pocztowy: 77-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396607,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa obowiązuje od dnia 01-10-2025 r. na czas nieokreślony.
Dostawca ciepła na podstawie zawartej umowy będzie obciążał Odbiorcę za dostawę ciepła według cen i opłat zawartych w taryfie dla ciepła według Grupy A-3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.