Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00360270/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu policyjnego dla SPKP w Szczecinie w ramach projektu pt. "IN SERVICE++" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 477811474
1.5.8.) Numer faksu: 477811477
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings/11542091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka sektora finansów publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu policyjnego dla SPKP w Szczecinie w ramach projektu pt. "IN SERVICE++" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d84fec1e-bf84-4552-8c18-ae6edd7f6a50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095311/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa sprzętu policyjnego dla SPKP w Szczecinie w ramach projektu pt." IN SERVICE++"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "IN SERVICE++" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu bezpieczeństwa wewnętrznego na lata 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-2380-58/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 189136,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu policyjnego dla SPKP w Szczecinie w ramach projektu pt. "IN SERVICE++" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027. W ramach części nr 1 - dostawa: powiększalnik do broni – 2 sztuki, statyw do broni – 2 sztuki, luneta – 2 sztuki, okulary balistyczne – 20 sztuk, timer strzelecki – 1 sztuka, wskaźnik laserowy – 6 sztuk, kolimator holograficzny– 12 sztuk, kamera inspekcyjna – 2 sztuki, monitor skażeń radioaktywnych – 2 sztuki.4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
35340000-9 - Części broni palnej i amunicja
4.5.5.) Wartość części: 88824,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu policyjnego dla SPKP w Szczecinie w ramach projektu pt. "IN SERVICE++" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027. W ramach części nr 2 - dostawa: światło sygnalizacyjne na hełm – 72 sztuki4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
35340000-9 - Części broni palnej i amunicja
4.5.5.) Wartość części: 4429,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu policyjnego dla SPKP w Szczecinie w ramach projektu pt. "IN SERVICE++" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027. W ramach części nr 3 - dostawa: tłumik do broni wraz z adapterem– 18 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
35340000-9 - Części broni palnej i amunicja
4.5.5.) Wartość części: 95882,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128793,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128793,30 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21608,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21608,64 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128412,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA ODDZIAŁU TERENOWEGO KRAJOWEGO OŚRODKA WSPARCIA ROLNICTWA W SZCZECINIE"
- Przebudowa w zakresie budynku muzeum, zagospodarowania terenu i infrastruktury technicznej, oraz budowa podziemnego zbiornika retencyjnego na Placu Solidarności w Szczecinie.
- Zagospodarowanie terenu na obiekcie Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa ZUT w Szczecinie przy ul. Kazimierza Królewicza 4.
- Świadczenie mobilnej usługi sezonowej wymiany kół oraz przechowywania i serwisowania kół do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej dotyczącej idei uczenia się przez całe życie
- Wykonanie projektu budowy Badawczej Stacji Doświadczalnej - Hali Wegetacyjnej na potrzeby Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Miedźno - obszar techniczny
- Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Tuliszków w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa materiałów, wyposażenia i sprzętu dla służb ratunkowych i instytucji odpowiedzialnych za zarządzanie kryzysowe w Gminie Pakość
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa wyposażenia technicznego w ramach zadania "Wzmocnienie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Dzikowiec"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.