eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Banie"Budowa świetlicy wiejskiej w Górnowie w systemie zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy wiejskiej w Górnowie w systemie zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Banie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skośna 6

1.5.2.) Miejscowość: Banie

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@banie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.banie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://banie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa świetlicy wiejskiej w Górnowie w systemie zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87566508-d502-4ac5-9c24-06f3c3c47246

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040866/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa świetlicy wiejskiej w Górnowie w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254126

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPU.271.2.2025.EO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w Górnowie w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot Umowy będzie realizowany w dwóch etapach i obejmuje w szczególności:
1) Etap I
Sporządzenie projektu budowlanego na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU- załącznik nr 8 do SWZ) wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji administracyjnych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym pozwolenia na budowę; w szczególności w zakresie dokumentacji należy uwzględnić:
a) wykonanie (w 3 egz.) projektu budowlanego zawierającego projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, wizualizację projektu wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień, mapy do celów projektowych,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń opinii i uzgodnień, wydanych w trybie przewidzianym przepisami prawa,
c) wykonanie projektów branżowych wykonawczych (w 3 egz.)
d) uzyskanie akceptacji projektu budowlanego przez Zamawiającego w zakresie jego zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym,
e) opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz.,
f) opracowanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) – 2 egz.,
g) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów – 3 egz.,
h) złożenie oświadczenia, że projekty zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć. Wykonawca zobowiązany jest
do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego oraz przedłożenia Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia.
2) Etap II
a) wykonanie robót budowlanych wraz z infrastrukturą techniczną na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
b) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń.
c) wykonanie przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i energetycznego.
d) obsługę geodezyjną, przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiekt do użytkowania – wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej (w 2 egz.) wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
3. Opis przedmiotu zamówienia określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy (Zamawiający wybiera wariant z dachem dwuspadowym)
4. Zamówienie ma być wykonane z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275550,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275550,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STB Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571727983

7.3.3) Ulica: Królewiecka 45

7.3.4) Miejscowość: Myślibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 74-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275550,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.