Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300576/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00307169/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miedźno w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedźno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ułańska 25
1.5.2.) Miejscowość: Miedźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3178010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miedzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.miedzno.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-062d69fe-5b31-4370-9244-a824e9a9b7221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miedźno w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-062d69fe-5b31-4370-9244-a824e9a9b722
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047601/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miedźno w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317775,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie i unieszkodliwianie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miedźno w 2025 r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 Zadania:
Zadanie nr 1 - demontaż pokryć dachowych z terenu gminy Miedźno (w ilości szacowanej 33,90 Mg) zawierających azbest (płyty azbestowo-cementowe) z budynków mieszkalnych, gospodarczych, inwentarskich itp., pakowanie, przewiezienie wyrobów zawierających azbest z miejsca demontażu do miejsca unieszkodliwienia i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.
Zadanie nr 2 – pakowanie, odebranie z terenu gminy Miedźno (w ilości szacowanej 219,90 Mg) płyt azbestowo – cementowych złożonych na „pryzmach/ stosach”, przewiezienie wyrobów zawierających azbest z miejsca odebrania do miejsca unieszkodliwienia i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.
Maksymalna ilość azbestu podlegającego odbiorowi, transportowi i unieszkodliwieniu to 253,80 Mg.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 8 do SWZ, opis przedmiotu zamówienia (dodatek nr 9 do SWZ).
4. Przepisy prawa oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ i dodatkach określają wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - szczegóły w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262660-5 - Usuwanie azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180572,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310716,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180572,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGISTYKA ODPADÓW - REALIZACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5472230282
7.3.3) Ulica: ul. Szklana 20
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Demontaż, zbieranie, pakowanie, załadunek oraz transport wyrobów zawierających azbest (Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Eko-Grunt Wojciech Wieczorek), Demontaż, zbieranie, pakowanie, załadunek oraz transport wyrobów zawierających azbest (Logistyka Odpadów sp. z o.o.), Transport wyrobów zawierających azbest (Usługi Transportowo-Handlowe"Szab-Pol" - Łukasz Szabra), Transport wyrobów zawierających azbest (EKO-TRANS Kowaluk K. Brzózka M. Sp. j.) – około 50% wszystkich przewozów Wykonawca wykona samodzielnie bez udziału podwykonawców
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOGISTYKA ODPADÓW - REALIZACJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LOGISTYKA ODPADÓW - REALIZACJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180572,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





