eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RajgródModernizacja budynku remizy OSP w Rajgrodzie w ramach projektu pn. "Rozszerzenie i wzrost poziomu usług ratownictwa realizowanego przez OSP Rajgród"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku remizy OSP w Rajgrodzie w ramach projektu pn. „Rozszerzenie i wzrost poziomu usług ratownictwa realizowanego przez OSP Rajgród”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Rajgród

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2721940

1.5.8.) Numer faksu: 86 2721941

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aliszewska@umrajgrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-523ce0ba-f0b8-4e76-bc82-8173014a0faf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku remizy OSP w Rajgrodzie w ramach projektu pn. „Rozszerzenie i wzrost poziomu usług ratownictwa realizowanego przez OSP Rajgród”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-523ce0ba-f0b8-4e76-bc82-8173014a0faf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045721/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozszerzenie i wzrost poziomu usług ratownictwa realizowanego przez OSP Rajgród

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie objęte jest dofinansowaniem w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 Priorytet II. Region przyjazny środowisku, Działanie 2.7 Adaptacja do zmian klimatu; Typ projektu: Rozwijanie systemów prognozowania i ostrzegania środowiskowego oraz systemów ratownictwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku remizy OSP w Rajgrodzie w ramach projektu pn. „Rozszerzenie i wzrost poziomu usług ratownictwa realizowanego przez OSP Rajgród” polegającego na przeprowadzeniu modernizacji istniejącego budynku OSP w Rajgrodzie.
2. Zakres prac obejmuje m.in:
1) Parter:
− wykonanie oddzielnej łazienki dla mężczyzn,
− modernizacja obecnej łazienki dla kobiet i niepełnosprawnych,
− wykonanie nowego wejścia na poddasze – powiększenie otworu w stropie na rurę strażacką zjazdową i nowe schody,
− wykonanie nowego wejścia do szatni,
− zamurowanie starego otworu z położeniem gładzi i malowaniem,
− odmalowanie pomieszczeń po pracach remontowych.
2) Poddasze:
− montaż okien połaciowych,
− wykonanie nowej łazienki i pomieszczeń pomocniczych,
− wykonanie konstrukcji podłogi wraz z jej izolacją akustyczną,
− ułożeniem płyty OSB i paneli podłogowych,
− ocieplenie dachu, o
− błożenie płytami g-k,
− szpachlowanie,
− malowanie.
3) Zagospodarowanie terenu:
− dostawa i montaż zbiorników na deszczówkę pod rurami spustowymi i zagospodarowanie wody na tereny zielone,
− wykonanie opaski z kostki brukowej,
− utwardzenie terenu.
4) Wymianę starego kotła grzewczego na pompę ciepła typu powietrze-woda,
5) rozbiórkę komina,
6) wymianę instalacji c.o. i grzejników,
7) Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej 10kW,
8) modernizację i wykonanie instalacji elektrycznych i oświetleniowych, w tym oświetlenia awaryjnego; przeniesienie złącza kablowego;
9) wykonanie instalacji odgromowej.
10) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
11) montaż luxferów w 2 oknach na ścianie wschodniej,
12) Mycie i malowanie elewacji.
13) przeniesienie złącza kablowego z istniejącej rozdzielnicy w garażu budynku do projektowanego złącza kablowego zlicowanego z ogrodzeniem budynku
14) dostawę i montaż nowego licznika. Wykonawca zobowiązany dopełnić wszelkich formalności z tym związanych, w tym uzyskać wszystkie uzgodnienia od właściwego przedsiębiorstwa energetycznego.
15) montaż tablicy informacyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w trakcie wykonywania robót, oraz przewieszenie jej w miejsce docelowe po zakończeniu robót. Tablicę dostarcza Zamawiający.
3. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu podczas projektowania uwzględniono wymagania osób niepełnosprawnych. Projekt nie przewiduje z żadnych barier architektonicznych, zakłada natomiast wykonanie m. in. modernizacji łazienek poprzez dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar - Załącznik nr 9 do SWZ, przy czym, przedmiar stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa oraz projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ, będące integralną częścią niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

42511110-5 - Pompy grzewcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 994324,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1306911,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 994324,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe AS-BUD Daniel Przestrzelski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369543306

7.3.3) Ulica: 20

7.3.4) Miejscowość: Brychy

7.3.5) Kod pocztowy: 19-213

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 994324,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.