eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiski › Świadczenie usług fizjoterapeuty

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług fizjoterapeuty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STAWISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 13/15

1.5.2.) Miejscowość: Stawiski

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-520

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 278 55 11

1.5.8.) Numer faksu: 86 278 55 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stawiski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.stawiski.pl/index.php?k=3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług fizjoterapeuty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-805dd477-3fd5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039657/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Centrum Usług Społecznych w Gminie Stawiski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie udzielane w ramach Projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Stawiski”, Nr Projektu: POWR.02.08.00-00-0071/20 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Numer i nazwa Działania: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370097/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SGiT.271.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeuty w ramach Projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Gminie Stawiski.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamówienie dotyczy świadczenia usług fizjoterapeutycznych polegających na wsparciu i pomocy dla uczestników/uczestniczek projektu, mieszkańców Gminy Stawiski.
4. Wsparcie realizowane będzie w formie świadczenia usługi wsparcia – świadczenie usług fizjoterapeuty dla mieszkańców Gminy Stawiski w ilości ok. 120 godzin/miesięcznie.
5. Przyjmuje się, iż 1 godzina świadczonej usługi, tj. terapii trwa od 45 do 60 minut w zależności od indywidualnych potrzeb mieszkańca.
6. Wsparcie prowadzone będzie w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Miesięczna ilość godzin dla każdego podopiecznego będzie ustalana indywidualnie.
7. Zamawiający zastrzega zmianę ilości godzin, o których mowa w ust. 4, (poprzez zmniejszenie/ zwiększenie) w przypadku braku potrzeby bądź przyznania niewystarczającej ilości godzin dla podopiecznych. Jednakże w czasie trwania umowy łączna max ilość godzin wynosi 1320 godzin.
8. Wsparcie odbywać się będzie w Centrum Usług Społecznych w Stawiskach (Stawiski, ul. Polowa 26) oraz w mieszkaniach osób objętych wsparciem na terenie Gminy Stawiski.
9. Wsparcie realizowane będzie w okresie od dnia podpisania Umowy do dnia 31 sierpnia 2023 roku w łącznej ilości godzin w ramach umowy: 1320.
10. Świadczenie usług będzie obejmowało szeroko rozumiane wsparcie, poradnictwo specjalistyczne, udzielanie konsultacji oraz zajęcia fizjoterapeutyczne w siedzibie CUS bądź w mieszkaniach osób wspieranych.
11. W odniesieniu do specjalistycznych usług opiekuńczych zakres usług opiekuńczych określa rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r., nr 189, poz. 1598).
12. Rodzaj specjalistycznych usług dostosowany musi być do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności.
13. Usługi powinny być świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.
14. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb, u różnych podopiecznych zgłaszanych się do CUS z taką potrzebą.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) ewentualnego zwiększenia liczby godzin, w granicach kwoty jaką może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty jest niższa od tej kwoty (przy uwzględnieniu ceny ofertowej 1 godziny usługi wybranego wykonawcy),
b) zmniejszenia z przyczyn obiektywnych liczby godzin usług.
16. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ofertowej ceny jednostkowej usługi i wskazanej powyżej łącznej liczby godzin usług.
17. W związku z zapewnieniem bezpieczeństwa wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający będzie przekazywać dane osób korzystających z usług w niezbędnym zakresie, w sposób określony w odrębnej umowie Powierzenia przetwarzania danych osobowych, w rozumieniu art. 28 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. U. UE. L. 2016, poz. 119.1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FizjoFit Katarzyna Danowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 125-144-34-16

7.3.3) Ulica: Jurzec Włościański 4

7.3.4) Miejscowość: Jurzec Włościański 4

7.3.5) Kod pocztowy: 18-520

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informacja o zawarciu Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.