Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370097/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług fizjoterapeuty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STAWISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 13/15
1.5.2.) Miejscowość: Stawiski
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-520
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 278 55 11
1.5.8.) Numer faksu: 86 278 55 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stawiski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.stawiski.pl/index.php?k=31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług fizjoterapeuty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-805dd477-3fd5-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039657/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Centrum Usług Społecznych w Gminie Stawiski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie udzielane w ramach Projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Stawiski”, Nr Projektu: POWR.02.08.00-00-0071/20 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Numer i nazwa Działania: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370097/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGiT.271.1.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeuty w ramach Projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Gminie Stawiski.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamówienie dotyczy świadczenia usług fizjoterapeutycznych polegających na wsparciu i pomocy dla uczestników/uczestniczek projektu, mieszkańców Gminy Stawiski.
4. Wsparcie realizowane będzie w formie świadczenia usługi wsparcia – świadczenie usług fizjoterapeuty dla mieszkańców Gminy Stawiski w ilości ok. 120 godzin/miesięcznie.
5. Przyjmuje się, iż 1 godzina świadczonej usługi, tj. terapii trwa od 45 do 60 minut w zależności od indywidualnych potrzeb mieszkańca.
6. Wsparcie prowadzone będzie w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Miesięczna ilość godzin dla każdego podopiecznego będzie ustalana indywidualnie.
7. Zamawiający zastrzega zmianę ilości godzin, o których mowa w ust. 4, (poprzez zmniejszenie/ zwiększenie) w przypadku braku potrzeby bądź przyznania niewystarczającej ilości godzin dla podopiecznych. Jednakże w czasie trwania umowy łączna max ilość godzin wynosi 1320 godzin.
8. Wsparcie odbywać się będzie w Centrum Usług Społecznych w Stawiskach (Stawiski, ul. Polowa 26) oraz w mieszkaniach osób objętych wsparciem na terenie Gminy Stawiski.
9. Wsparcie realizowane będzie w okresie od dnia podpisania Umowy do dnia 31 sierpnia 2023 roku w łącznej ilości godzin w ramach umowy: 1320.
10. Świadczenie usług będzie obejmowało szeroko rozumiane wsparcie, poradnictwo specjalistyczne, udzielanie konsultacji oraz zajęcia fizjoterapeutyczne w siedzibie CUS bądź w mieszkaniach osób wspieranych.
11. W odniesieniu do specjalistycznych usług opiekuńczych zakres usług opiekuńczych określa rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r., nr 189, poz. 1598).
12. Rodzaj specjalistycznych usług dostosowany musi być do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności.
13. Usługi powinny być świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.
14. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb, u różnych podopiecznych zgłaszanych się do CUS z taką potrzebą.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) ewentualnego zwiększenia liczby godzin, w granicach kwoty jaką może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty jest niższa od tej kwoty (przy uwzględnieniu ceny ofertowej 1 godziny usługi wybranego wykonawcy),
b) zmniejszenia z przyczyn obiektywnych liczby godzin usług.
16. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ofertowej ceny jednostkowej usługi i wskazanej powyżej łącznej liczby godzin usług.
17. W związku z zapewnieniem bezpieczeństwa wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający będzie przekazywać dane osób korzystających z usług w niezbędnym zakresie, w sposób określony w odrębnej umowie Powierzenia przetwarzania danych osobowych, w rozumieniu art. 28 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. U. UE. L. 2016, poz. 119.1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FizjoFit Katarzyna Danowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 125-144-34-16
7.3.3) Ulica: Jurzec Włościański 4
7.3.4) Miejscowość: Jurzec Włościański 4
7.3.5) Kod pocztowy: 18-520
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej (zamówienie podzielone na 13 części)
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii".
więcej: Usługi fizjoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.