eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskModernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2025-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych – wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 Słupsk ul. Banacha 5

1.3.) Oddział zamawiającego: Słupsk ul. Banacha 5

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000247918

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Banacha 5

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdb.slupsk@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-847b6cc3-e955-416d-af5b-ef6a677a1414

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych – wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-847b6cc3-e955-416d-af5b-ef6a677a1414

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00342961/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych – wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222764,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych – wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
a) wykonania prac rozbiórkowych i przygotowawczych
b) wyrównania posadzki
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej
d) ułożenia legarów podłogowych
e) wykonania izolacji cieplnej, przeciwdźwiękowej, przeciwwodnej
f) wykonania podłogi z desek sosnowych lub świerkowych
g) przybicia do podłóg płyt pilśniowych twardych
h) wykonania posadzki z wykładziny PCV sportowej
i) wykonania listew przypodłogowych
j) malowania linii boisk
k) wywozu i utylizacji materiałów powstających z rozbiórek
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty został w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki od nr 9 do nr 11.
4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi
36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy.
5. Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Flexfloor S.C. A. Potrzuski K. Kolebuk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Flexfloor S.C. A. Potrzuski K. Kolebuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393858627

7.3.3) Ulica: lubelska 36

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-408

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.