Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00288277/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace programistyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 72
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartosz.snopkiewicz@ibl.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibl.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b387bbac-1a40-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inny zamawiający placówka naukowa Polskiej Akademii Nauk
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace programistyczne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b387bbac-1a40-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00208780/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługi informatyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG 26.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa oprogramowania (Platformy) TEI.NPLP.PL, służącego wprowadzaniu naukowych edycji cyfrowych o nowe funkcjonalności, w szczególności:1. Rozbudowa możliwości oznaczania i pokazywania właściwości rękopisu/ maszynopisu
a. dodanie możliwości stopniowania skreśleń, tj. odmiennego wyświetlenia fragmentów pojedynczo, podwójnie i potrójnie skreślonych
b. dodanie możliwości powiązania obszaru na skanie rękopisu z wydzielonym polem tekstu w transkrypcji
2. Dodanie możliwości manipulowania skanem na zapleczu i na froncie edycji (powiększanie, obracanie)
3. Modyfikacja struktury w bazie bytów
a. Dodanie bytów zbiorowych przy użyciu nowego znacznika “addName” i odpowiednimi modyfikacjami w bazie bytów oraz na frontendzie
b. Dodatkowe opcje filtrowań/ przeszukiwań
i. możliwość wyszukania bytu po występowaniu w danej kolekcji
ii. możliwość wyszukania bytu w dokumentach po zakresie dat
iii. możliwość łączenia filtrowań/wyszukiwań
c. Dodanie możliwości wyświetlania różnych opisów bytu na ekranie bytu
d. Wprowadzenie wewnętrznych, wzajemnych powiązań pomiędzy bytami
4. Rozbudowanie schemy TEI Panorama do 5 nowych znaczników (z atrybutami) i ich reprezentację wizualną na frontendzie, m.in. choice, corr
5. Zmianę mechaniki wyświetlania kursora, tak by po zapisie kursor pozostawał w tym samym miejscu dokumentu
6.Umożliwienie powiązania odniesieniami danych z platformą Libri (http://testlibri.ucl.cas.cz/lite/pl/)
7. Dodanie możliwości wstawiania przypisów w notach edytorskich
8.Drobne poprawki funkcjonalności na zapleczu serwisu oraz drobne modyfikacje sposobu wyświetlania niektórych znaczników
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 162000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa oprogramowania (Platformy) NPLP.PL,w szczególności:1. Dostosowanie platformy NPLP.PL do aktualnej wersji Wordpressa
2. Wprowadzenie dodatków funkcjonalności koniecznych dla właściwego zilustrowania monografii cyfrowej “Wstęp do cyfrowych badań literackich”
3. Dodanie na zapleczu platformy większej ilości narzędzi do edytowania tekstu
4. Dodanie drobnych usprawnień korzystania ze strony oraz wprowadzania danych na zapleczu strony
5. Wprowadzenie możliwość zmieniania/ustawiania kolejności artykułów w ramach poszczególnych modułów.
6. Stworzenie struktury kolekcji Atlas Literatury Zagłady uwzględniającej część łódzką.
7. Wprowadzenie mechanizmu narracyjnego analogicznego do strony tytułowej kolekcji Sienkiewicz ponowoczesny - wybór na stronie głównej pomiędzy dwoma miastami.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 uPzp, wymaga zatrudnienia przez Wwykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem.
3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób, kontrola tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
4. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje przedmiot zamówienia, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o tych samych lub lepszych parametrach od wymaganych przez Zamawiającego. Parametry zamawianych produktów określają istotne warunki użytkowe oraz techniczne jakie musi spełnić przedmiot zamówienia. Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: golinski.org
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521839098
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Goliński - golinski.org
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Goliński - golinski.org
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: golinski.org
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521839098
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Goliński - golinski.org
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Goliński - golinski.org
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Dostawa abonamentu z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP, SIMPLE ERP oraz aplikacji KOSZTY i pakietem 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych dla Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- Stała obsługa informatyczna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim
- Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania oprogramowaniem klasy HIS wraz ze wsparciem użytkowników końcowych - 48/TP/2024
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.