Og³oszenie z dnia 2024-07-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00483768/01 - Wynik z dnia 2024-09-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Szko³y Podstawowej im. ¦w. Jana Paw³a II w Raczkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA RACZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670935
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Ko¶ciuszki 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Raczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-420
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@raczki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.raczki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Szko³y Podstawowej im. ¦w. Jana Paw³a II w Raczkach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-218b8402-39e5-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00396543
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00058210/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. ¶w. Jan Paw³a II w Raczkach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://raczki.logintrade.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://raczki.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych wy¿ej), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Przetargowej https://raczki.logintrade.net .
2) Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy Przetargowej https://raczki.logintrade.net .
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami
okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ,
jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych – dalej RODO) informujê, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Raczki z siedzib±, Plac Ko¶ciuszki 14, 16-420 Raczki.
2.Administrator, zgodnie z art. 37 ust. 1 lit. 4) RODO, powo³a³ Inspektora Ochrony Danych – z którym mo¿ecie Pañstwo kontaktowaæ siê pod adresem poczty elektronicznej: iod@raczki.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Remont budynku Szko³y Podstawowej im. ¦w. Jana Paw³a II w Raczkach
3.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.), dalej „ustawa Pzp.
4.Pani/ Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z ustaw± Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7.Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ING.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 - Budowa zewnêtrznej instalacji gazu ziemnego wraz z monta¿em zewnêtrznego ¼ród³a ciep³a i infrastruktury towarzysz±c± oraz przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i wodoci±gowej w budynku u¿yteczno¶ci publicznej Szko³y Podstawowej w Raczkach
Wymiana ¼ród³a ciep³a z olejowego na gaz ziemny wraz z przebudow±, instalacji centralnego ogrzewania i wody u¿ytkowej w budynku Szko³y Podstawowej przy ul. Sportowej 1 w Raczkach, gmina Raczki, powiat suwalski, zgodnie z dokumentacj± techniczn± stanowi±c± za³±cznik Nr 11 do og³oszenia.
Z uwagi na charakter obiektu w którym planowana jest realizacja zamierzenia, bezusterkowe i potwierdzone protokolarnie uruchomienie projektowanej instalacji grzewczej nale¿y wykonaæ do 15 pa¼dziernika 2024r.
W przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej lub braku mo¿liwo¶ci spe³nienia powy¿szego warunku, po skoordynowaniu planowanych robót z równolegle prowadzonymi pracami budowlanymi dopuszcza siê monta¿ instalacji po sezonie grzewczym 2024/2025r. (do koñca lipca 2025r.) Niemniej Wykonawca w terminie do 14 dni od momentu podpisania umowy przedstawi Zamawiaj±cemu do zatwierdzenia wnioski materia³owe, a po uzyskaniu aprobaty Zmawiaj±cego niezw³ocznie z³o¿y zamówienie i rozpocznie roboty nie powoduj±ce wy³±czenia ogrzewania w sezonie grzewczym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71355000-1 - Us³ugi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Okre¶lenie rodzaju i maksymalnej warto¶æ opcji.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ewentualnego rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego, z wykonawc± wy³onionym w przetargu, w zakresie robót zawartych w projekcie technicznym. Rozszerzenie zamówienia nie przekroczy 20% kwoty oferty wy³onionej w ramach procedury przetargowej, oraz nie przekroczy ca³kowitej kwoty bud¿etu jaki zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na kompleksow± realizacjê inwestycji.
Okoliczno¶ci skorzystania z opcji.
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy o¶wiadczenie woli. Zamawiaj±cy podejmie decyzjê co do mo¿liwo¶ci i woli skorzystania z prawa opcji na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie kosztorysu ofertowego w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac remontowych zgodnie z dokumentacj± techniczn± stanowi±c± za³±cznik nr 11 do og³oszenia w tym m.in. wykonanie placu zabaw, wymiana nawierzchni, ma³a architektura (wiata przystankowa, wiata ¶mietnikowa), czyszczenie, malowanie elewacji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
44112100-9 - Wiaty
44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Okre¶lenie rodzaju i maksymalnej warto¶æ opcji.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ewentualnego rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego, z wykonawc± wy³onionym w przetargu, w zakresie robót zawartych w projekcie technicznym. Rozszerzenie zamówienia nie przekroczy 20% kwoty oferty wy³onionej w ramach procedury przetargowej, oraz nie przekroczy ca³kowitej kwoty bud¿etu jaki zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na kompleksow± realizacjê inwestycji.
Okoliczno¶ci skorzystania z opcji.
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy o¶wiadczenie woli. Zamawiaj±cy podejmie decyzjê co do mo¿liwo¶ci i woli skorzystania z prawa opcji na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie kosztorysu ofertowego w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych
¶rodków dowodowych w tym zakresie.
4) Na potwierdzenie braku okoliczno¶ci okre¶lonych w niniejszym rozdziale nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie dotycz±ce przepisów sankcyjnych zwi±zanych z wojn± w Ukrainie na Za³±cznikach nr 8 lub 9 (sk³ada: Wykonawca, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby).
5) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca z³o¿y:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zamawiaj±cy ¿±da potwierdzenia wykonania, co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na:
budowie, rozbudowie instalacji gazowej centralnego ogrzewania i wody u¿ytkowej o warto¶ci brutto min. 200 000,00 z³. (dotyczy czê¶ci 1)
budowie, rozbudowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie (modernizacji) obiektu budowlanego o warto¶ci brutto min. 500 000,00 z³. (dotyczy czê¶ci 2)
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku w oparciu o uzupe³niony przez wykonawcê – wykaz robót budowlanych, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy ¿±da potwierdzenia, ¿e wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (dotyczy czê¶ci 1) w zakresie realizacji zadania objêtego niniejszym zamówieniem.
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku w oparciu o uzupe³niony przez wykonawcê – potencja³ techniczny, stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
3. Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w z³o¿onych o¶wiadczeniach. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³ni³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, wformie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Z uwagi na rycza³towy charakter wynagrodzenia, zmiany umowy mog± nast±piæ jedynie na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 Pzp, a w szczególno¶ci:
1)dzia³ania tzw. si³y wy¿szej, rozumianej przez strony jako ka¿da okoliczno¶æ, niezale¿na od woli stron, uniemo¿liwiaj±ca wykonywanie zobowi±zañ umownych, której skutków nie mo¿na unikn±æ, wzglêdnie przewidzieæ lub by³y nieuniknione (np. wojna, zamieszki wewnêtrzne, ograniczenia zastosowane przez rz±d, powód¼, po¿ar, huragan, nawa³nica, ulewne deszcze, trzêsienie ziemi i inne klêski ¿ywio³owe), o czas tego opó¼nienia,
2)zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.; zmiany wydanych wcze¶niej przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.,
3)inne przyczyny niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac, w szczególno¶ci takie jak: brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren robót spowodowany awariami, remontami i przebudowami dróg, ci±gów komunikacyjnych, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, itp.,
4)z powodu wyst±pienia dodatkowych robót budowlanych a niemo¿liwych do przewidzenia oraz robót zamiennych,
5)zmiany wymagañ zwi±zanych ze zmian± lub wydaniem nowego pozwolenia na budowê (w przypadku wyst±pienia) lub zg³oszenia (w przypadku wyst±pienia) dla realizowanego zamówienia, wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót zamiennych niewykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania ca³o¶ci robót i uzyskania za³o¿onego efektu U¿ytkowego,
6)zmiany przepisów, które skutkuj± zmian± pozwolenia na budowê lub zg³oszenia wydanego dla
realizowanego zamówienia - w przypadku wyst±pienia,
7)w nastêpstwie okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy
niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia robót.
2.Wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany:
1)stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2)wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej,
ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2020 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace,
3) zasady podlegania ubezpieczeniu spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki
sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://raczki.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-25
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA DROGI WEWNÊTRZNEJ W MIEJSCOWO¦CI JASIENICA DOLNA (DZ. NR. 410/4)"
- "Wykonanie pod³ogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Ro¿no-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w m. Wysokie.
- Przebudowa instalacji gazu celem pod³±czenia dwóch gazowych kot³ów kondensacyjnych oraz monta¿ powietrznych pomp ciep³a "Modernizacja kot³owni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
wiêcej: Wyposa¿enie placów zabaw »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.