eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek"Rewitalizacja Willi Waleria w Milanówku - stworzenie interdyscyplinarnego miejsca edukacji kulturalnej"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja Willi Waleria w Milanówku – stworzenie interdyscyplinarnego miejsca edukacji kulturalnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://milanowek.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja Willi Waleria w Milanówku – stworzenie interdyscyplinarnego miejsca edukacji kulturalnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c26802d5-f3b1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039697/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Rewitalizacja willi Waleria w Milanówku – stworzenie interdyscyplinarnego miejsca edukacji kulturalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane ze środków MF EOG i Ministra KiDN w ramach umowy finansowej nr 73/2021/DZIAŁANIE1/MFEOG z dnia 28.01.2021r. – dofinansowanie 85% wydatków kawlifikowanych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233381/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sygnatura: ZP.271.2.11.RTI.2022.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7679774,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rewitalizacja Willi Waleria w Milanówku - stworzenie interdyscyplinarnego miejsca edukacji kulturalnej”.
Prace będą obejmować m.in.:
 roboty rozbiórkowe,
 fundamenty – osuszanie,
 zabezpieczenie fundamentów zewnętrznych,
 elementy konstrukcyjne,
 stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną,
 ścianki działowe,
 instalacje elektryczne, wodno – kanalizacyjne,
 tynki i okładziny wewnętrzne,
 podłogi i posadzki,
 ślusarkę,
 malowanie,
 elewację.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany będzie wykonać także prace wskazane w Projekcie wykonawczym konstrukcji dla budynku Willi Waleria w Milanówku, które obejmują:
 wzmocnienie fundamentów,
 wzmocnienie i naprawę ścian nośnych,
 wykonanie konstrukcji szybu windowego,
 wzmocnienie konstrukcji stropów,
 wzmocnienie nadproża na poddaszu,
 wykonanie konstrukcji sufitów podwieszonych poddasza.
3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ, zwana dalej jako: ,,Dokumentacja techniczna’’.
4. W/w prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz programami konserwatorskimi oraz uzyskać pozwolenia na użytkowanie.
5. Uwaga: Wymiana konstrukcji dachu została wykonana i nie wchodzi w zakres tego przedmiotu zamówienia.
6. Podstawą wyceny zamówienia jest dokumentacja techniczna i pozostałe dokumenty tworzące SWZ. Dostarczone przez Zamawiającego przedmiary robót, mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Wykonawca nie może więc powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w załączonych przedmiarach, zatem korzystający wyłącznie z ich treści robi to na własne ryzyko.
Wykonawca jest zobowiązany zaplanować i wycenić wszystkie czynności niezbędne dla realizacji zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, uwzględniając przyjęte technologie i warunki wykonywania robót bez względu na to, czy czynności te (prace) są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Wykonawca powinien wycenić w ofercie również wszelkie prace czasowe, pomocnicze i dodatkowe niezbędne do wykonania zamówienia jak np. organizacja zaplecza placu budowy, drogi dojazdowe, wytyczenia i inwentaryzacje geodezyjne, odtworzenie stanu istniejącego terenu, zabezpieczenie drzew itp. Zaleca się wykonanie wizji w terenie przed złożeniem oferty (dostęp do terenu nie jest ograniczony). Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie sporządził Wykonawca.
7. Wykonawca jest zobowiązany zaplanować i wycenić wszystkie czynności niezbędne dla realizacji zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, uwzględniając przyjęte technologie i warunki wykonywania robót a także innych wydatków nieuwzględnionych w załączonym przedmiarze, a zapisanych w przedmiocie zamówienia i koniecznych do realizacji Przedmiotu Umowy.
8. W przypadku, gdy w Dokumentacji technicznej pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45216100-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18713339,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10699000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REVITA ART Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363634522

7.3.3) Ulica: Ul. Dewajtis 5/7, 01-815 Warszawa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-815

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wadzyński Sp. z o.o./ Al. Krakowska 37 05-090 Sękocin Nowy/ NIP: 5342550858/ KRS: 0000664821 – roboty elewacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10699000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.