Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00347980/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa organizacji warsztatów: Zespoły tematyczne ds. innowacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: LODR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 91
1.5.2.) Miejscowość: Kalsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683852091
1.5.8.) Numer faksu: 683852868
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lodr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rolnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa organizacji warsztatów: Zespoły tematyczne ds. innowacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc08d08c-341f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070883/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Kompleksowa usługa organizacji warsztatów: Zespoły tematyczne ds. innowacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347980/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja warsztatów wędliniarskich, serowarskich oraz piekarskich dla łącznej liczby 75 uczestników z województwa lubuskiego w trzech odrębnych blokach tematycznych odpowiednio:
a) Warsztaty Wędliniarskie dla 25 uczestników (dwudniowe)
b) Warsztaty Serowarskie dla 25 uczestników (dwudniowe)
c) Warsztaty Piekarskie dla 25 uczestników (dwudniowe)
w ramach operacji pn.: Zespoły Tematyczne ds. innowacji zgodnie z Planem Działania KSOW na lata 2014-2020 w zakresie SIR Plan Operacyjny na lata 2022-2023.
Zamówienie obejmuje: zapewnienie miejsca organizacji warsztatów na terenie województwa lubuskiego wraz ze sprzętem nagłaśniającym i multimedialnym (projektor, ekran, mikrofony itp.), prezentacje tematyki innowacji w produkcji i przetwórstwie żywności połączone z całościowym nadzorem i prowadzeniem warsztatów przez wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, czynny udział wszystkich uczestników w przedmiotowej formie operacji tj. zapewnienie indywidualnego stanowiska pracy dla każdego z uczestników, z odpowiednim wyposażeniem, narzędziami kuchennymi, sprawnymi urządzeniami i świeżymi artykułami spożywczymi, przyprawami itp. niezbędnymi do przeprowadzenia warsztatów wędliniarskich, serowarskich oraz piekarskich. W ramach czynnego udziału każdej z osób wynikiem operacji będzie sporządzenie własnych wyrobów wędliniarskich, serowarskich oraz piekarskich odpowiednio dot. różnego rodzaju kiełbas, wędzonek, serów twardych, serwatkowych, wędzonych oraz piekarskich w postaci: chleba żytniego razowego, pszenno-żytniego, żytnio-owsiano-gryczanego, bułek orkiszowych, zakwasu chlebowego itp. W ramach operacji zapewnienie wszelkich środków ostrożności związanych z ewentualnym wystąpieniem sytuacji epidemiologicznej wynikającą z szerzenia się koronawirusa SARS-CoV-2 w Polsce (środki do dezynfekcji, maseczki). Przy tym, zapewnienie serwisu kawowego (ciągłego) podczas warsztatów, posiłku śniadaniowego w przerwie warsztatów podczas pierwszego dnia warsztatów, śniadania w drugim dniu warsztatów, obiadu (dwudaniowego) oraz kolacji w pierwszym dniu warsztatów i noclegu dla uczestników przedmiotowych warsztatów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ: Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Patrycja Puk Szkoła w Necie
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marta Pulkowska Szkoła w Necie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291859854
7.3.3) Ulica: Kozuchowska
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-364
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZKOŁA W NECIE PUK - PULKOWSKI" SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
"SZKOŁA W NECIE PUK - PULKOWSKI" SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-05 do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI SZEŚCIU REGIONALNYCH DWUDNIOWYCH WYJAZDOWYCH SPOTKAŃ GMINNYCH ZESPOŁÓW DS. LSWS I REGIONALNEGO ZESPOŁU DS. LSWS
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej dla Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- "Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów z ZSP w Mszanie Dolnej, ZSTI w Mszanie Dolnej oraz ZS nr 1 w Limanowej".
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.