eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boćki › "Zakup i dostawa nowego wyposażenia do nowo wybudowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Centrum Promocji Produktu Lokalnego w Boćkach ul Dubieńska 11"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa nowego wyposażenia do nowo wybudowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Centrum Promocji Produktu Lokalnego w Boćkach ul Dubieńska 11”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boćki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Boćki

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-111

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857319610

1.5.8.) Numer faksu: 857319612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa nowego wyposażenia do nowo wybudowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Centrum Promocji Produktu Lokalnego w Boćkach ul Dubieńska 11”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84d4a352-3363-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00090128/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utworzenie Centrum Produktu Lokalnego w Boćkach

1.1.2 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa części istniejącedynku Gminnego Ośrodka Kultury w Boćkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, realizowany zgodnie z umową UDA-RPPD.08.06.00-20-0492/20 (Część/Zadanie 1). w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na podstawie umowy nr 00003-65171-UM1000021/20 (Część/Zadanie 1).z budżetu Województwa Podlaskiego na podstawie umowy Nr DKD-I.3031.4.2022 (Część/Zadanie 2).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346270/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348567,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GOK: Projektor multimedialny 1 szt., Mikrofon pojemnościowy – 2 szt., Perkusja zestaw – 1 szt., Gitara elektryczna – 1 szt., Gitara basowa – 1 szt., Studio nagraniowe( zestaw) – 1 szt., Mikrofon nagłowny – 2 szt., Aparat fotograficzny lustrzanka – 2 szt., Stół do tenisa stołowego – 1 szt., Stół do cymbergaja – 1 szt., Stół do piłkarzyków – 1 szt., Stół do bilarda – 1 szt., Maszyna do szycia – 2 szt., Stoły konferencyjne – 10 szt., Leżaki drewniane – 32 szt., Krzesła – 35 szt., Sztaluga malarska – 4 szt., Lustro na kółkach – 2 szt., Monitor komputerowy – 1 szt., Ekran projekcyjny – 1 szt., Laptop – 1 szt., Tablica informacyjna – 1 szt. (Część/Zadanie 1).
CPPL: Nagłośnienie - 1 szt., Oświetlenie punktowe – 14 szt., Agregat 8 kW ze stabilizacją – 1 szt., Witryna chłodnicza – 2 szt., Most oświetleniowy aluminiowy – 1 szt., Tablica informacyjna na nodze wym. 2x3 m - 11 szt., Stojak informacyjny (potykacz) wym 2x3m - 3 szt., Tablice moderacyjne – 2 szt., Gablota zewnętrzna 18xA4 – 1 szt., Stół wystawowy – 20 szt., Krzesła- 30 szt., Szafa do zabudowy – 1 szt., Pufy modułowe – 10 szt., Gablota wewnętrzna 8xA4 – 1 szt., Rolety okienne – 4 szt. (Część/Zadanie 1).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załącznikach: Nr 1 i Nr 1 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32341000-5 - Mikrofony

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego

37461100-8 - Stół do gry w hokeja na stole lub akcesoria

37461220-5 - Stoły do gry w piłkarzyki

37533500-8 - Stoły bilardowe

42715000-1 - Maszyny do szycia

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

31527000-6 - Reflektory punktowe

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

30195000-2 - Tablice

39100000-3 - Meble

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 227673 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GOK: regały biurowe – 3 kpl, regały kuchenne – 2 kpl plus wyspa, biurka – 4 szt., 1 stół plus 6 krzeseł, krzesła o konstrukcji metalowej – 25 szt. (Część/Zadanie 2).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załącznikach: Nr 1a do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 120894,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280037,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829206,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280037,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: w&w design Katarzyna Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542279606

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28003779 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363022,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manufaktura Mebli i Drewna Andrzej Orzechowski Krystian Jaźwiński s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432190895

7.3.4) Miejscowość: Boćki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.