eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Dostawa materiałów budowlanych do realizacji zadania pn. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 816 Terespol - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin etap III - o długości 0,380 km, realizowanego w ramach umowy Nr 2/RZ-r/12 z dnia 14.06.2012 r. pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Włodawa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Włodawa: Dostawa materiałów budowlanych do realizacji zadania pn. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 816 Terespol - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin etap III - o długości 0,380 km, realizowanego w ramach umowy Nr 2/RZ-r/12 z dnia 14.06.2012 r. pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Włodawa
Numer ogłoszenia: 200395 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181305 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do realizacji zadania pn. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 816 Terespol - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin etap III - o długości 0,380 km, realizowanego w ramach umowy Nr 2/RZ-r/12 z dnia 14.06.2012 r. pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Włodawa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów na plac budowy: 1) betonowa kostka brukowa Behaton bez fazy grubości 6 cm szara - 775,0 m2 2) betonowa kostka brukowa Behaton bez fazy grubości 6 cm czerwona - 867,0 m2 3) betonowa kostka brukowa Behaton bez fazy grubości 8 cm grafitowa - 488,0 m2 4) krawężnik betonowy prostokątny 15x30 - 122,0 m 5) krawężnik betonowy 20x30 szary - 150,0 m 6) krawężnik łukowy 20x30 (R=5m) - 66,0 m 7) krawężnik wjazdowy 20x22 - 97,0 m 8) obrzeże betonowe 30x8 szare - 857,0 m 9) rura żelbetowa fi 60 (1 m) - 76 szt. 10) rura żelbetowa fi 60 (zakończenie ze skosem) - 16 szt. 11) rura betonowa fi 40 - 18 m 12) rura betonowa fi 40 (zakończenie ze skosem) - 4 szt. 13) cement portlandzki 32,5 w workach - 25,0 Mg 14) słupki do znaków z rury ocynkowanej fi 60 dł. 3,50 m - 14 szt. 15) tarcze znaków drogowych - 16 szt. w tym: - z grupy B B-9 - 2 szt. - z grupy C C-13/16 - 2 szt. C-16/13 - 2 szt. - z grupy D D-6b - 6 szt. D-15 - 4 szt. 2. Wykonawca dostarczy materiały własnym transportem na plac budowy w m. Suszno. Koszt załadunku, transportu i rozładunku wliczony jest w wartość wynagrodzenia za wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca dostarczy materiały w opakowaniach tzw. palety. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności i opłat za dostarczone wraz z materiałami palety. Odbiór palet nastąpi na koszt Wykonawcy po wbudowaniu dostarczonych materiałów. 4. Dostarczone wyroby betonowe powinny posiadać cechy konstrukcyjno-użytkowe oraz spełniać wymogi PN-EN 1338 a wytrzymałość na ściskanie nie powinna być niższa niż: - kostka brukowa gr. 6 cm - 35 MPa - kostka brukowa gr. 8 cm - 50 MPa - pozostałe wyroby betonowe (krawężnik, obrzeże) - 20 MPa. 5. Do każdej partii materiałów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć deklarację zgodności, atest lub aprobatę techniczną dopuszczającą stosowanie materiałów w budownictwie drogowym. 6. Wzory i wszelkie parametry techniczne elementów oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu powinny być zgodne z następującymi rozporządzeniami: 1) Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. Nr 170, poz. 1393) 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach wraz z załącznikami nr 1+4 (Dz.U. Nr 220 poz.2181). 7. W przypadku dostaw nie spełniających wymagań Zamawiającego materiały zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. 8. Okres gwarancji na dostarczone wyroby betonowe wynosi 4 lata od daty odbioru ostatecznego. 9. Okres gwarancji na dostarczone tarcze znaków drogowych i słupki do znaków wynosi: 1) tarcze znaków oklejone folią typ 1 - 7 lat, 2) tarcze znaków oklejone folią typ 2 - 10 lat 3) słupki do znaków - 10 lat (nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych) 10. Słupki do znaków drogowych z rury stalowej ocynkowanej wyposażone w zabezpieczenie w górnej części przed dostawaniem się wody do wnętrza słupka. 11. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad dostarczonych materiałów, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałych wadach a Wykonawca zobowiązuje w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do usunięcia na własny koszt wbudowanych materiałów wadliwych i wbudowania w ich miejsce materiałów wolnych od wad. 12. Wykonawca odpowiada za realizację dostaw zgodnie z przepisami bhp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.11.11.00 - Cegły 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GLOBAL MB Sp. z o.o., ul. Okszowska 31, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159349,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117404,16

  • Oferta z najniższą ceną: 117404,16 / Oferta z najwyższą ceną: 117404,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.